Přejít na obsah
MATESPCE

VÝMĚNA PRONAJATÉHO ZAŘÍZENÍ ZA VLASTNÍ

Recommended Posts

Tak se musím podělit, jako nový zákazník o službách UPC!!!!

Koupil jsem si svá vlastní zařízení pro příjem TV a wifi modem.

Pronajaté chci vrátit a používat vlastní. 30.6 2017 jsem po 20 minutách na infolince vše domluvil. Mylně jsem si myslel, že ano. Není tomu tak. Dnes je 15.7 2017 a já nic nevím. Operátoři nic neví, jen něco mají napsaného. Chtějí po mě , jak jeden říká vrátit vše a pak někdy možná mi pošlou karty pro televizi A JÁ BUDU I BEZ INTERNETU. Jiný říká, že to není problém. Takže já musím platit za pronajaté zařízení i když nechci. Začínají mě tam sr...t. Mám všechny hovory nahrané. Nikdo další mě nekontaktoval ohledně výměny karet. Vrácení zařízení je podle podmínek. Budu si stěžovat asi na ČTU!!!!!!

a jako perlička, mě jenom prozvonili a já abych volal zpět. Prý mi volali. Telefon není blbej a ukáže dobu vyzvánění přes aplikaci.

Sdílet toto téma


Link to post

Pronájem přestanete platit až zařízení vrátíte. Předtím je potřeba ověřit, zda ty zařízení co jste si koupil, jsou opravdu odprodané a UPC Vám na tom spustí služby.  Pak stačí zavolat či napsat, že si na tato zařízení přejete převést služby. Ideálně si domluvit nějaký datum a čas, kdy budete třeba v práci, abyste nebyl zbytečně pár hodin bez služeb. To se týká hlavně prohození modemů. A pak už jen co nejdříve vrátit ona pronajatá zařízení.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Neříkám, že UPC je kdovíjak supr firma. Ale, to že to zvonilo pár sekund může znamenat i to, že ti vypadl na chvíli signál. Rozhodně by neprozváněli. Podle toho, jak píšeš, tak bych spíš tipl na jemné nedorozumění.

A co se týče vrácení - určitě to do telefonu říkali, že je potřeba hw vrátit a pak přestaneš platit nájem a předtím samozřejmě ověřit, zda je možné router a kartu zapojit, jak říkal Marek.

 

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízenítechnicolor, hd mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Tak nyní mám trochu víc času. Zařízení

  1. wifi modem -  mám doma vlastní, Čísla už dávno vědí.  Pronajatý  jsem chtěl  odpojit, zapojit vlastní a počkat až to bude fungovat .
  2. CA MODUL   - mám vlastní , čekám jenom na kartu. Čísla už dávno vědí.
  3. HD MEDIABOX - mám vlastní, čekám jenom na kartu. Čísla už dávno vědí.

Je mi jedno, jestli nejdříve aktivuju karty nebo wifi modem. Pak zařízení vrátím tam kde mohu. Maximálně ho budu mít doma týden navíc a ten týden už zaplatím. Takhle to bylo dohodnuto na té jejich lince pro zákazníky.

Ale tohle už mám doma docela dlouho. Přeci když nevrátím jejich zařízení, tak přeci platím pokutu a to už je moje věc.

Nebudou mi na infolince, někdo další říkat, že musím všechno  vrátit a pak někdy pošlou karty.

 

 

 

Sdílet toto téma


Link to post
V 17. 7. 2017 at 17:07, sodekcz napsal:

Tak sis postěžoval a teď zavolej na infolinku a znovu požaduj přepojení na vlastní zařízení. Stejně ti nic jiného nezbývá. Zkus si vyžádat, zda ti závěry z jednání můžou poslat na mail.

Tak si asi myslíš, že víš  vše.

Nevíš. Další den. Nikdo mě nechce přepojit někam na někoho kompetentního. Víc mi k tomu neřekne. Prý to dali na reklamační oddělení, mám 30 dní čekat!!!!! A platit za jejich zařízení.

 

 

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×