• David - UPC

      Vítejte na webu UPCZONE   19.7.2017

      UPCzone je nezávislé internetové fórum zaměřené na uživatele služeb UPC. Fórum UPCzone (tehdy ještě "Karnevalzone") bylo založeno v roce 2004, uživatelem Tomus. Po spojení firmy Karneval s UPC v roce 2007 se web přejmenoval na nynější název UPCzone. UPC fórum slouží pro komunikaci klientů UPC mezi sebou navzájem. Zákazníci zde mohou mezi sebou diskutovat, sdělovat si zkušenosti, navzájem si radit a aktivně se tak i účastnit vývoje společnosti UPC. Kritické příspěvky zde nejsou cenzurovány.

budeš mít Telefon EU Business a basta :)
0

90 příspěvků

Přišly mi milé maily od UPC informující o tom, že od 1.2.2017 budu šťastným platícím uživatelem služby Telefon EU Business, kterou prostě budu mít ať chci nebo nechci, protože "v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků".

 

a jako bonus "Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď."

 

To jsou na tom fakt tak blbě, že musí vymýšlet podobné hovadiny?

Sdílet toto téma


Link to post

Jó kdyby jenom automatická aktivace služeb, které nevyužíváte, ale ani nechcete využívat. S navýšením ceny o necelé kilo. Ale zároveň přechod na roční výpovědní lhůtu... a zavedení výpalného 700,- za každý měsíc do výročí ... to si snad dělají prdel ubožáci ...

 

Vážený zákazníku,

 

v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků. Zkvalitňujeme síť, zavádíme nové balíčky služeb, optimalizujeme technické, provozní i organizační podmínky. Z těchto důvodů převedeme k 1. 2. 2017 Vaše služby na smlouvě s variabilním symbolem *** na nový výhodný balíček:

 

  • V ceně internetu získáte zdarma hlasovou službu Telefon EU Business, díky které můžete volat na pevné i mobilní linky v rámci ČR i do všech zemí EU. Hovorné nad rámec je účtováno zvlášť dle platného ceníku.
  • Vaše celkové vyúčtování bude činit 1334,21 Kč bez DPH měsíčně.
  • Nastavení ostatních služeb zůstává beze změny.

 

Kromě toho můžete nadále využívat výhod UPC Business, jako je speciální zákaznická linka pro firemní zákazníky, pevná IP adresa, antivirový program a další doplňkové služby pro podnikatele zdarma.

 

V případě, že hradíte služby naší společnosti trvalým příkazem nebo přímým inkasem z účtu, nezapomeňte, prosím, změnit částku trvalého příkazu, popřípadě upravit limit přímého inkasa z účtu ve Vaší bance.

 

Vaše telefonní číslo k využívání hlasové služby pro pevnou linku je XXX XXX XXX. K volání můžete využít vlastní analogový telefon. V případě, že budete mít zájem o poskytnutí telefonního přístroje za výhodných podmínek od nás, neváhejte nás kontaktovat na čísle 241 005 200.

 

Zároveň bychom Vás rádi informovali, že od 1. 2. 2017 se na Vás budou vztahovat nové Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika pro podnikatele a Ceník služeb. V rámci této změny se mění podmínky pro ukončení smlouvy. Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď. Smlouvu i jednotlivou službu lze i před uplynutím doby určité vypovědět s výpovědní dobou 1 měsíc, která běží od prvního dne následujícího měsíce po jejím doručení, ale v případě ukončení smlouvy či jednotlivé služby před uplynutím doby určité Vám vznikne povinnost uhradit smluvní pokutu ve výši 700 Kč za každý celý kalendářní měsíc do uplynutí doby určité. Pokud Vám v současné době podle smlouvy běží minimální doba užívání, bude počátek doby určité Vaší smlouvy shodný s počátkem této minimální doby užívání. Pokud Vám již minimální doba užívání uplynula, bude počátek doby určité Vaší smlouvy nastaven na 1. 2. 2017. Plné znění nových Všeobecných obchodních podmínek a dalších dokumentů naleznete na business.upc.cz/vop.

 

Máte-li jakékoli dotazy, volejte naše Klientské centrum na čísle 241 005 200.

 

Dovolujeme si Vás upozornit, že máte ze zákona právo ke dni 1. 2. 2017 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Neradi bychom se s Vámi rozloučili, ale pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve – ideálně do 15. 1. 2017, abychom byli schopni Vaši žádost včas zpracovat, nejpozději však do data změny služby.

 

Těšíme se, že Vám i nadále budeme moci nabízet spoustu zajímavých novinek ze světa vysokorychlostního internetu a digitální televize.

 

 

Marián Holý

B2B Director CZ & SK

Sdílet toto téma


Link to post

Ano, jinej. Mnohem slušnější. Navrhnou změnu a ke dni účinnosti může kdokoliv, kdo nesouhlasí, bez sankcí odstoupit. Kromě toho není problém UPC kontaktovat a domluvit si něco jinýho. Nedělal bych z komára velblouda.

Sdílet toto téma


Link to post

Jak to tak čtu, tak toto upc docela přehnalo. V práci máme O2 (cca 60 čísel) a takovou změnu podmínek by si nedovolili (a je celkem jedno jestli se jedná o mobil či internet).

  • Bydliště: Brno
  • Internet: 200+
  • Televize: Komfort+hbo

Sdílet toto téma


Link to post

Ti by to rovnou zdražili, jako třeba bytový stanice na pevný lince, kde všem nacpali neomezený volání za 3 stovky, byť je úplně jasný, že právě pevnou mají tak akorát důchodci, kterým je nějaký neomezený volání na dvě věci.

Sdílet toto téma


Link to post

Tak už nám to svinstvo přišlo taky. Aktuálně máme 350M + Premium TV + HBO + 2x cihlu + CA modul a platíme 1500 měsíčně. Teď nám to chcou ještě zvednout o další stovku. Vidím to tak, že dám výpověď a uvidíme, co se stane. Možností je naštěstí spousta jak se připojit jinak, buď od toho nesmyslu ustoupí, nebo to shodím na základních 100 Mbit a upload dovážím bezdrátem do dual WANu. Když jsou nenažraní, tak nebudou mít nic :lol:

Hmm, tak koukám, že 20 metrů od nás už je konkurent, který nabízí 300/100 s agregací 1:1 a TV za 890 Kč měsíčně. Asi je načase zjistit, co by chtěl za dotažení ^.^

  • Bydliště: Ostrava
  • Internet: Business 350
  • Televize: Exclusive

Sdílet toto téma


Link to post

Toho se nebojím, je to asi největší Ostravský ISP, jedou na vlastní optice. To UPC mě teda pěkně ale namíchlo, asi zkusím otevřít spor u ČTÚ, jelikoý to prodlužování smlouvy s pokutou 700 Kč měsíčně mi příjde už přes čáru co si jde dovolit.

  • Bydliště: Ostrava
  • Internet: Business 350
  • Televize: Exclusive

Sdílet toto téma


Link to post
CableG: můžu se zeptat jaké podmínky ve smlouvě máš dosud?

 

aktuálně mám slevu 20% s úvazkem 24 měsíců, je tam nějaká smluvní pokuta za dřívější vypovězení - to bych musel hledat kolik je to přesně ale mám pocit, že to vycházelo nějak tak, že úspora/pokuta je vyrovnaná někde kolem 6. měsíce

 

změna pokuty na 700 Kč za měsíc a zdražení o telefon, o který nestojím - to mi přijde opravdu jako dost ostrá karta, fakticky se tím zavazuju, že UPC zaplatím minimálně 8400 ročně a služba se mi přitom ještě oproti současnosti výrazně cenově zhorší

Sdílet toto téma


Link to post
Toho se nebojím, je to asi největší Ostravský ISP, jedou na vlastní optice. To UPC mě teda pěkně ale namíchlo, asi zkusím otevřít spor u ČTÚ, jelikoý to prodlužování smlouvy s pokutou 700 Kč měsíčně mi příjde už přes čáru co si jde dovolit.

 

Předpokládám, že tím "největším ostravským ISP" máš na mysli firmu PODA. No potěš koště, ale na druhou stranu "kdo chce kam ..."

Když se ti zdá dodávaná služba od UPC, kterou jsi uvedl v předchozím příspěvku předražená (samozřejmě v rámci současných tarifů) tak ti přeji s novým poskytovatelem hodně úspěchů a za půl roku se ozvi :salut:

Sdílet toto téma


Link to post
dyž se ti zdá dodávaná služba od UPC, kterou jsi uvedl v předchozím příspěvku předražená

Já nemám problém s cenou, klidně dám nějakému ISPčku stejné peníze a třeba i víc, ale příjde mi jako nehoráznost všem narvat závazek 12 měsíců, který se bude obnovovat a za výpověď sankci 700 Kč měsíčně.. Ta smlouva je defakto nevypověditelná bez toho, abys jim platil tisíce za nic.. Kdyby za to snížili cenu na půlku, tak dejme tomu.. Ale oni chcou platit víc, a ještě mít nevypověditelnou smlouvu, kde máš jistotu, že budeš platit pokudu prakticky vždy

  • Bydliště: Ostrava
  • Internet: Business 350
  • Televize: Exclusive

Sdílet toto téma


Link to post

To je nesmysl, smlouvu bez úvazku s tebou v pohodě uzavřou. S tou výše uvedenou změnou vyjádříš nesouhlas, smlouva zanikne a pak uzavřeš novou. Pokud teda s UPC rovnou nevyjednáš jiný podmínky pro současnou smlouvu.

Sdílet toto téma


Link to post

.. Ta smlouva je defakto nevypověditelná bez toho, abys jim platil tisíce za nic..

 

Zase to nepřeháněj, když smlouvu vypovíš např. první měsíc, poté co ti započalo nové "věrnostní období", tak se o žádné tisíce nejedná.

Vidím že ti princip "věrnostního období" není asi vůbec jasný, souhlasil jsi s podmínkami a teď nadáváš! Je přece jasné, že nebudu vypovídat smlouvu 2 měsíce před ukončením slevy a doplácet zpětně 10 měsíců, ale ty dva měsíce už nějak doklepu a neplatím žádné doplatky!

Sdílet toto téma


Link to post

Vidím, že někteří vůbec nepochopili o co se jedná, takže to napíšu úplně polopatě, aby to pochopil každý.

S podmínkama jsem nesouhlasi, platím už asi 10 let plnou cenu a nejsem za to ničím vázán a chci, aby to tak zůstalo.

UPC pro Business klienty od 1.2.2017 zavádí povinný závazek na 12 měsíců, po uplynutí 12 měsíců se prodlužuje o dalších 12 měsíců bez možnosti to mít jinak. Za toto NENÍ žádná sleva, prostě platíte PLNOU cenu a jste vázáni. Pokutu platíte 700 Kč za každý ZBÝVAJÍCÍ měsíc do konce závazku. Pokud tedy vypovíš měsíc po začátku dalšího, tak platíš pokutu 7700 Kč za nic. Nečerpáš žádné zvýhodnění, slevy, ten závazek je jen, aby vymlátili další peníze, jako protihodnotu nenabízí vůbec nic, naopak ještě zdražují. Nejde tedy o žádné vracení slevy jako u home tarifů.

  • Bydliště: Ostrava
  • Internet: Business 350
  • Televize: Exclusive

Sdílet toto téma


Link to post

To je tedy docela drsné přitažení šroubů. Takže u tarifů na IČ neplatí, že pokuta může být max 20% paušálu?

 

No já měl kdysi home tarif na IČ, před rokem přišli s tím, že na IČ jen business tarify a lámali mě abych přešel na business s tím, že dají slevu aby se jednalo jen o zanedbatelné zdražení. Já jim nevěřil, že ta slevu bude trvalá a radši si vybral vyškrtnutí IČ ze smlouvy pro domácnost. A teď vidím, že sem dobře udělal.

 

Chápu, že to není alternativa pro každého, ale pokud bych mohl, tak bych v této situaci přešel na službu pro domácnosti.

Sdílet toto téma


Link to post
Vidím, že někteří vůbec nepochopili o co se jedná, takže to napíšu úplně polopatě, aby to pochopil každý.

S podmínkama jsem nesouhlasi, platím už asi 10 let plnou cenu a nejsem za to ničím vázán a chci, aby to tak zůstalo.

UPC pro Business klienty od 1.2.2017 zavádí povinný závazek na 12 měsíců, po uplynutí 12 měsíců se prodlužuje o dalších 12 měsíců bez možnosti to mít jinak. Za toto NENÍ žádná sleva, prostě platíte PLNOU cenu a jste vázáni. Pokutu platíte 700 Kč za každý ZBÝVAJÍCÍ měsíc do konce závazku. Pokud tedy vypovíš měsíc po začátku dalšího, tak platíš pokutu 7700 Kč za nic. Nečerpáš žádné zvýhodnění, slevy, ten závazek je jen, aby vymlátili další peníze, jako protihodnotu nenabízí vůbec nic, naopak ještě zdražují. Nejde tedy o žádné vracení slevy jako u home tarifů.

Pořád nevím kdes přišel na ten povinnej úvazek, když povinný je a bude vždycky pouze to, s čím sám souhlasíš...

Sdílet toto téma


Link to post

YABAKA - No jasně, můžeš nesouhlasit teď, skončit a starat se o zřízení nové služby a administrativy kolem toho. Pokud se nepodaří s UPC sjednat náhodou podmínky jiné individuálně. Fandím tvému optimismu, ale tohle běžně uživatele staví docela do kouta.

Sdílet toto téma


Link to post

Běžnej user si může internet zajistit jinak a tady jde navíc o tarif Business, takže firma. A ta si zase dokáže vyjednat cokoliv, UPC potřebuje klienty a ne se dívat, jak utíkají jinam. Jo a ještě něco - hrozně rád bych viděl originál toho údajnýho dopisu od UPC, co někdo nahoře vylepil. Protože co jsem se ptal pár lidí, co mají taky Business a i u nás ve firmě, tak nikomu nic takovýho nedošlo. Ani bych se moc nedivil, kdyby to byl klasickej hoax, čemuž by odpovídala i ta údajná smluvní pokuta, protože UPC nic takovýho nepraktikuje a funguje na systému věrnostních slev. Kromě toho ani poskytovatelé netu toto nepíší tak idiotsky do dopisů, aby měl klient pocit, že jim někdo vyhrožuje (to je spíš styl státní správy). Další věc je pak ta, že Všeobecný podmínky pro Business jsou nový od 15.12.2016, takže nemá logiku, aby další nový byly už za měsíc a půl od 1.2.2017

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Komentujete jako návštěvník. Pokud máte účet, přihlašte se.
Vložit příspěvěk

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

0