Přejít na obsah
Doctor

Pomoc s Dr.Watson

Doporučené příspěvky

Prosím, můžete mi někdo poradit. Mám Windows 2000 NT a otravuje mě tam Dr.Watson postmodern debugger. Spustí se při spuštění aplikace. Když ho firewalu povolím spustit, tak mi aplikace spadne. Když ne, jede ale spadne za chvíli.

Nevíte někdo jestli se tý mršky dá nějak zbavit?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...