Jump to content

Recommended Posts

Ahoj, prosím o pomoc při řešení problému s CA modulem. Hodně se to na netu i zde probíralo, někdy za to mohla TV, někdy modul... ale toto je zajímavé:

 

Rok CA používám s LG 42LW4500 (rok 2011), v pronájmu, fungoval vždy bezvadně, již před rokem jsem ještě zaktualizoval firmware v TV, načítání modulu bylo snad poté mírně rychlejší, ale žádné jiné změny jsem si nevšiml. Nyní jsem se rozhodl, že si pořídím vlastní, tady v bazaru zrovna nikdo nenabízel, tak jsem zkusil UPC a ... prodali mi ho. Radost z nového modulu (znalci již vědí, že mi museli dát nový+novou kartu) však kazí to, že cca po půl hodině začne obraz kostičkovat a poté vypadne do hlášky "zakódovaný kanál", "není signál" nebo i "chybí modul CA". Vypadá to, jako by se modul nějak "přehřál", vypnutí a zapnutí nebo přeladění na jiný kanál nepomůže, modul se jakoby odpojí, nenačte se, musí se počkat tak hodinku a poté to zase 20-30 min funguje.

 

Přijel technik a jak viděl, že to nenačte CA, tak zhodnotil, že problém není v modulu, ale v TV, že je dobré ji "zaktualizovat" a ev. domluvit se servisem LG. Zrovna jsem nebyl doma, vyjednávala manželka, ještě jednou jsem ověřil, že mám nejnovětší FW v TV.

Tchán má UPC v jiné části města, tak jsem trošku bádal:

V jeho cca 2 roky starém Panasonicu Viera u něj doma modul+karta fungují OK, u mě doma modul+karta v jeho Panasonicu vypadává naprosto stejně jako v mé LG, t.j. po půlhodině to odpadne. Takže to asi nebude TV. Z uvedeného vyplývá, že by měl být problém u mě v lince, ale pozor, jeho STB u mě funguje OK. Jediné, co jsem ještě neudělal je vzít mojí LG k němu domů...

Samozřejmě jsem zkoušel ladit kanály, různě nastavovat a nic.

 

Je problém v modulu nebo lince?

Díky moc za každou radu :-)

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CI+
  • Cheb
Link to post
Share on other sites

Já z popisu pochopil, že tchán má pouze STB, ne CA modul.

Tipoval bych spíš na nekompatibilitu mezi TV LG a novým modulem (buď jiný typ nebo jiný FW oproti starému CA modulu).

Asi bych zkusil znovu reklamovat a domluvit se, aby technik přivezl jiný modul.

A jestli někdo ze známých nebo sousedů nemá taky CA modul a vyzkoušet ho v LG.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Kaon KCF-SA900PCO, Modul CI+, Compal
  • Praha 4
Link to post
Share on other sites

Jestli ten CAM s kartou na TV Panasonic v jedný části města funguje OK a ve druhý to stejný zařízení (stejnej CAM, stejná TV) vypadává, tak by to opravdu mohlo být signálem. Může být na hraně použitelnosti. Takže zkusit to poslední, LG k tchánovi a jinak se obrátit na UPC a řešit to s nimi.

Link to post
Share on other sites

Tak vyřešeno! Bylo to modulem! Výměna pomohla. Zajímavé bylo, že když se modul "utavil", tak TV již nevzala další a hlásila dále chybu. Nyní se ale nový modul zkusil na "studené" tv a bez problémů. Škoda jen, že kdyby technik modul vyměnil už při první kontrole, tak bych bych nemusel tv hodiny nastavovat, běhat po městě s televizema, několikrát volat na hotline, apod. Díky všem za rady!!!

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CI+
  • Cheb
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...