Jump to content

"Došlo k chybě" na webu Horizon.tv


Recommended Posts

Pokud byste se setkali s chybou "Došlo k chybě" "Spusťte video znovu kliknutím na tlačítko Přehrát" a nefungoval žádný kanál, jde o problém se Silverlightem (který je pro přehrávání potřeba).

Cgq_wWaW0AAUUHD.jpg

 

Technická podpora UPC vám s řešením nejspíš nepomůže, protože "jim to funguje", maximálně řekne "zkuste jiný pc, zkuste si přeinstalovat počítač". Co by ale mělo pomoct (pomohlo mně), je postup pro "opravu" (smazání jednoho souboru) silverlightové chyby 6013 podle návodu na http://www.technipages.com/fix-netflix- ... n8156-6013

 

Hodně zážitků při sledování lineární TV na PC. :)

  • Internet 500
  • -
  • TV Komfort
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Možno to niekomu pomôže. Mne pri tejto chybe nefungovalo ani jedno riešenie, čo som tu našiel. Problém vyriešilo až spustenie Internet Exploreru alebo Firefoxu ako Administrator.

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

cau, mam naprosto stejny problem.

 

mam internet od O2 a nejede to, jakmile si vemu mobil s operatorem Tmobile, vytvorim hot spot, na nej se pripojim tak se horizon rozbehne..

 

O2 tvrdi ze nic neblokuje, UPC tvrdi že nic neblokuje.. rozumi tomu nekdo? pije mi to krev!!!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...