Jump to content

Faktúra za doplatenie vernostného bonusu po vypovedaní zmluv


Recommended Posts

Zdravím Vás, v lednu som vypovedal zmluvu s UPC, ktorú som mal do 17.9.2016. Samozrejme, vypovedaná bola až 29.2., vyplatil som ale všetko čo som mal, doplatil som posledný mesiac. Zrazu mi v emailovej schránke pristála faktúra na ďalších 1000 Kč, pretože som mal nejaký vernostný bonus 200 Kč mesačne, a musím ho doplatit za každý zbylý mesiac do konca vernostného obdobia . O tomto som netušil, netušil som o výške bonusu, prešiel som si celú zmluvu a nikde sa toto nespomína, že by sa to muselo doplácať. Je jasné, že sú to zlodeji, takže verím, že nie som prvý komu by sa niečo podobné stalo.

 

Moja otázka - mám šancu sa voči tomu nejako odvolať? Podal som reklamáciu keď mi ten emai ldošiel, to bolo asi v stredu pred týždňom, zatial sa mi neozvali, a doba splatnosti sa blíži. V podstate mi s nimi zmluva skončila, doplatil som všetko čo bolo treba, a toto môžem považovať za vymyslený poplatok, preto to nechcem platiť, kým mi aspoň neodpíšu na reklamáciu. Čo sa môže stať, ak by som to nezaplatil načas?

 

Za všetky rady budem maximálne vďačný,

 

Michal :diky

Link to post
Share on other sites

oni mi povedali že môžem podat reklamáciu, ale tým sa nepredlžuje doba splatnosti. Stále som platil na čas, preto by som rád vedel, čo sa stane, keď by som nezaplatil toto načas. Odpojiť ma nemôžu, jedine že by si zarátali nejaké úroky, preto sa zaujímam.

Link to post
Share on other sites

Neplatíte za měsíce, které jste nevyužíval službu, ale naopak doplácíte za měsíce, ve kterých jste neoprávněně využíval věrnostního bonusu.

 

http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/obec ... portfolia/

 

Reklamace nemá odkladný účinek na platby, samozřejmě je možné, že tam časem začnou skákat nějaké penále, či bude pohledávka předána k vymáhání.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha
Link to post
Share on other sites
Zdravím Vás, v lednu som vypovedal zmluvu s UPC, ktorú som mal do 17.9.2016. Samozrejme, vypovedaná bola až 29.2., vyplatil som ale všetko čo som mal, doplatil som posledný mesiac. Zrazu mi v emailovej schránke pristála faktúra na ďalších 1000 Kč, pretože som mal nejaký vernostný bonus 200 Kč mesačne, a musím ho doplatit za každý zbylý mesiac do konca vernostného obdobia . O tomto som netušil, netušil som o výške bonusu, prešiel som si celú zmluvu a nikde sa toto nespomína, že by sa to muselo doplácať. Je jasné, že sú to zlodeji, takže verím, že nie som prvý komu by sa niečo podobné stalo.

 

Moja otázka - mám šancu sa voči tomu nejako odvolať? Podal som reklamáciu keď mi ten emai ldošiel, to bolo asi v stredu pred týždňom, zatial sa mi neozvali, a doba splatnosti sa blíži. V podstate mi s nimi zmluva skončila, doplatil som všetko čo bolo treba, a toto môžem považovať za vymyslený poplatok, preto to nechcem platiť, kým mi aspoň neodpíšu na reklamáciu. Čo sa môže stať, ak by som to nezaplatil načas?

 

Za všetky rady budem maximálne vďačný,

 

Michal :diky

Jasný je pouze to, že máš doplatit a příště líp číst smlouvu.

Link to post
Share on other sites

Využívám věrnostní ceny už několik roků. A dobře vím, že pokud nedodržím podmínky a zkrátím věrností období např. výpovědí služeb UPC budu za to sankcionován. Vždy se divím, že to někdo neví a pak nadává UPC do zlodějů. Nechápu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...