Přejít na obsah
Dragokazov

UPC Business čím dál otřesnější

Recommended Posts

Tak po delší době jsem se rozhodl napsat co se u UPC Business (ne)změnilo, jelikož těchto služeb využívám již od zřízení a zažil jsem ledacos.

Připadá mi, že UPC, které pořád rozhlašovalo, jak chtějí získat co nejvíc Business klientů se rozhodlo, že se jich začne zase zbavovat.

Na co UPC láká

Stabilní připojení a 99,6% dostupnost naší sítě

Zrovna nedávno byl z UPC sítě masivní výpadek na služby OVH a celou řadu hodin se nikdo z UPC nemohl připojit na žádné služby, které běží u OVH. Přístup UPC byl takový, že v době problému to odmítli řešit a laskavě se problémem začali zabývat až další den, samozřejmě po tom, co již vše fungovalo. Samozřejmě, že nenásledovala žádná diagnostika čím byl problém způsoben, nebo na čí straně. Jen konstatování, že již je to OK.

 

Technická podpora NONSTOP – celý rok, 24 hodin, 7 dní v týdnu

Pro firemní zákazníky funguje jen v pracovní době, mimo pracovní dobu vždy obdržte hlášku, že na spojení byste čekali příliš dlouho a ozvou se Vám další pracovní den. Poté automat zavěsí. Překvapí někoho, že se další den nikdo samozřejmě neozve a musíte volat na klasickou linku pro B2C zákazníky?

 

Přepojení hovoru do 30 sekund – i při vysokém vytížení klientské linky

Samozřejmě, že to platí jen v optimální situaci a např ve večerních hodinách nejste spojeni vůbec.

 

Návštěva technika do druhého pracovního dne

Ano, toto je ve většině případů pravda.

 

Nejlepší internet na trhu už 9 let v řadě (dle nezávislé studie společnosti Digimark)

Opět si nejsem jist, kdo to hodnotí. Platíme měsíčně cca 1500 Kč. Obdržel jsem nabídku od konkurence na symetrických 70 Mb/s. za cenu 500 Kč. UPC na to reagovalo nabídkou směšné slevy 50 Kč měsíčně za závazek dva roky :D.

O tom, že domácím zákazníkům zrychlují na léto internet a vždy nové tarify mají o půl roku až rok dříve ani nemluvě..

 

Vzhledem k tomu, že na vše výše zméněné bylo UPC upozorňováno bez zájmu o nápravu z jejich strany píšu zde jen jako varování pro případné zájemce na co se můžou těšit..

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud máš lepší nabídku, tak odejdeš. Pokud nemáš, tak zůstaneš. Ten Business pro koncový klienty je akorát o tom, že dostaneš fakturu s hlavičkou firmy a odečteš DPH (+ nepatrně vyšší rychlost 250 místo 240), jinak nic. Horší by bylo, kdyby se UPC takto chovala i ve službách typu Sloane, tam už bych to jako problém docela viděl.

Sdílet toto téma


Link to post

Odchod zvažuju, protože poslední dobou je těch záporů až vážně hodně. Ještě očekávám, jestli v krátké době neznámí taky nějakou lepší nabídku pro B2B klienty.. Zrovna teď čekám na spojení s operátorem už přes 22 minut. O fakturu nejde. Jsme u UPC ještě od doby karnevalu rok cca 2008 možná i dřív a už tenkrát jsme měli domácí tarif psaný na SROčko stejně tak u UPC do příchodu B2B nabídky. Prý se dá na domácí i jako firma přejít zpět, ale lákali právě na výše zmíněné výhody, které, ale moc nedodržují.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Já si na UPC obecně nestěžuju, ale občas bych je taky nejradši nakopal někam. Třeba když v pátek odpoledne zhasne net a na zákaznický lince naplánují návštěvu technika v pondělí, přičemž člověka ještě tahají za nos, že se musí měnit modem (ten přitom normálně funguje) a po ukončení hovoru jako zázrakem do pár minut všechno naběhne a technik netřeba. Tato anomálie se opakuje každej půlrok.

Sdílet toto téma


Link to post

YABAKA: To, co popisujes se mi stava taky docela pravidelne. Urcite tak jednou-dvakrat do pul roku. Popravde je pokazde podeziram, ze s tim stejne neco provedli :)

 

Nicmene o neco vic mi vadi, kdyz se dovolam - jako treba minulou stredu dopoledne. Operatorka mi rekne, ze vohuzel nevi a ze se mi ozve technicke oddeleni. Je pondeli a stale nikdo nevolal...

  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCisco EPC3925, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

To netuším co jsi mel za probléme, ale u B2B není symetrika problém u UPC objednat, jen jde o to jakou rychlost a samozřejmě cena nebude jako normální linky pro domácnost (asymetrické)

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCisko 3208,2x CA Modul, 1x DAWN,2x USB

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×