Přejít na obsah
Jirka72

HBO GO ve smart TV Samsung

Doporučené příspěvky

peparda - poněkud nechápu výhody objednávky této nepříliš funkční aplikace přímo od HBO. To jako u UPC zrušíš balíček, ve kterém máš programy HBO + aplikaci HBO GO a za stejné peníze si objednáš pouhou aplikaci? Je ti jasné, že je to pořád ta samá?

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Modem Technicolor, CA modul
  • Ústí nad Labem

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 17 hodinami, beepee napsal:

peparda - poněkud nechápu výhody objednávky této nepříliš funkční aplikace přímo od HBO. To jako u UPC zrušíš balíček, ve kterém máš programy HBO + aplikaci HBO GO a za stejné peníze si objednáš pouhou aplikaci? Je ti jasné, že je to pořád ta samá?

U UPC nemam zadny balicek navazany na HBO, mam jenom samotnou sluzbu HBO GO. Na rozdil od UPC ale HBO komunikuje a nemlzi bezpecnostni politikou, vypada to ze jejich technicka podpora funguje. Je mi jasne ze je to ta sama aplikace ale nevidim duvod za ni platit UPC kdyz clovek nedostava zadny benefit navyse (fungujici technicka podpora). Nehlede na to ze kdyz si to objednam u HBO naprimo tak mam prvni mesic zdarma - uvidime jestli se podari samotnemu HBO technicky problem s prihlasovani odstranit a kdyz ne tak to zrusim uplne

  • Starší služba
  • Starší služba
  • Starší služba
  • s
  • praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 5. 10. 2017 at 12:22, peparda napsal:

No ja s HBO zadny smluvni vztah nemam. Platim UPC za sluzbu a ocekavam teda ze bude zabezpecovat i prislusny servis. S tretima stranama at jedna dal UPC.

Jak koukám tak si celkem protiřečíte, v jednom příspěvku máte HBO od UPC a to nechce nic řešit (bohužel, pouze předává informace, které dostává při "reklamacích" app od HBO) a v druhém příspěvku jste vlastně nikdy žádnou smlouvu na HBO neměl a nejlepší HBO je služba přes app, kterou začalo HBO prodávat.

Celkem dobrá schíza

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • nic
  • UPC

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 1 hodinou, technik napsal:

Jak koukám tak si celkem protiřečíte, v jednom příspěvku máte HBO od UPC a to nechce nic řešit (bohužel, pouze předává informace, které dostává při "reklamacích" app od HBO) a v druhém příspěvku jste vlastně nikdy žádnou smlouvu na HBO neměl a nejlepší HBO je služba přes app, kterou začalo HBO prodávat.

Celkem dobrá schíza

Vazeny pane "techniku". Reagoval jsem na dotaz ohledem ruseni balicku ve kterem jsou programy HBO+videoteka HBO GO. Ten ja zadny od UPC nemam. Jedine co mam tak je samotna videoteka HBO GO kterou UPC prodava bez vazani na nejaky balicek programu. Mozna by to chtelo trochu premyslet.

K predavani informaci od HBO se uz ani nema vyznam vyjadrovat - to uz pak vubec nedava smysl platit prostrednikovi ktery nema zadnou pridanou hodnotu

  • Starší služba
  • Starší služba
  • Starší služba
  • s
  • praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

Tak nam uz ubehl mesic a vypada to tak ze s UPC to hnusne HBO vubec nekomunikuje. Protoze jak bylo psano "Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět"

 

  • Starší služba
  • Starší služba
  • Starší služba
  • s
  • praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

Tak tady to spise vypada na amaterizmus ze strany UPC kdyz ani po par mesicich s nima nekomunikuje spolecnost se kterou museli navazat nejaky smluvni vztah - vzhledem k tomu ze prodavaji jeji produkt.

Asi maji tu smlouvu hezky postavenou kdyz si to muze HBO dovolit - to bych se ani nedivil kdyz k tomu UPC pristupuje stejne jako ke svym zakaznikum

 

  • Starší služba
  • Starší služba
  • Starší služba
  • s
  • praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Před hodinou, Milan SK napsal:

Treba si kúpiť poriadnu telku s Androidom, ja mám Philips a všetky aplikácie aj HBO GO mi idú bez problémov :-)

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

  • Starší služba
  • Starší služba
  • Starší služba
  • s
  • praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 11. 1. 2018 at 15:59, peparda napsal:

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal + DVR Mediaboc
  • Ostrava

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 18. 1. 2018 at 15:24, CZBOB napsal:

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

UPC prodava sluzbu treti strany. Vzit penize za tuto sluzbu problem nema. Kdyz pak dojde k problemum a k reklamaci teto sluzby (je jedno z akeho duvodu - proste za zaplacene penize klient nedostane sluzbu) tak UPC od toho dava ruce pryc a alibisticky haze odpovednost na treti stranu. Pritom zaplacene za sluzbu dostane UPC.

 

  • Starší služba
  • Starší služba
  • Starší služba
  • s
  • praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

jojo slibem nezarmoutis... kdo si to ma pamatovat co se tady pak naslibovalo a nepslnilo :D

  • Starší služba
  • Starší služba
  • Starší služba
  • s
  • praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě štve neustálé odhlašování HBO GO na tv.(Samsung).dotaz poslán jak na HBO,tak na UPC.

Odpověď HBO:

Dobrý den,

děkujeme za kontaktování zákaznické podpory.

UPC je jeden z operátorů, kteří využívají toto bezpečnostní opatření. Tedy přihlašovaní Vašeho televizoru 1x týdně se u daného operátora bohužel nevyhnete.

Odpověď UPC:

Tento proces je nastaven ze strany HBO a projevuje se stejně na všech zařízeních.

A ted babo raď.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • 10 Mb/s
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Skôr by som povedal že chyba bude v aplikácií pre Samsungy. Ja mám HBO GO na androidTV a prihlasil som sa len jeden krát, po inštalácií.

  • Internet 500
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • COMPAL CH7465LG-LC, CA modul SMIT SM1660
  • Žilina

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Máme od vánoc chytrou TV a začali jsme tam užívat HDO GO. Syn si už několikrát stěžoval, že mu to při sledování vyskočilo z HBO GO vysílání. Musí to znovu načíst a nenajde to naposled uloženou pozici. Máme TV Samsung. V čem je chyba nevím. Jestli UPC zařadí HBO OD budu rád. 

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • HD DVR Mediabox
  • Litomyšl

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 13. 1. 2019 v 9:04 AM, namec napsal:

Taky mě štve neustálé odhlašování HBO GO na tv.(Samsung).dotaz poslán jak na HBO,tak na UPC.

Odpověď HBO:

Dobrý den,

děkujeme za kontaktování zákaznické podpory.

UPC je jeden z operátorů, kteří využívají toto bezpečnostní opatření. Tedy přihlašovaní Vašeho televizoru 1x týdně se u daného operátora bohužel nevyhnete.

Odpověď UPC:

Tento proces je nastaven ze strany HBO a projevuje se stejně na všech zařízeních.

A ted babo raď.

Davide (UPC),

jak to tedy, prosím, je? Pokud je pravda, co odepsalo HBO, není na čase tohle předat k řešení na straně UPC?

Je to opravdu neuvěřitelně otravná "funkce", o kterou zjevně nikdo nestojí a generuje jen spoustu nespokojených zákazníků.

To je opravdu tak zásadní odhlašovat aplikaci v televizi, kterou mám v obýváku, nebo ložnici a nikdo cizí k ní nemůže? Hlavně nechápu jak by mohla být zneužitá 🙂

Díky za jakoukoliv snahu toto napravit.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Cihla
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já to měl to stejné. Používal jsem od UPC HBO GO přímo v konzoli - PS4 a minimálně jednou týdne mě to vždy odhlásilo a chtělo údaje a spárování znovu. Nějaký čas už mám koupené hbo přímo přes oficiální stránky, v konzoli mám účet x měsíců a za tu dobu ani jedno odhlášení 🙂

  • Internet 150
  • Starší služba
  • TV Klasik
  • Modem Compal, HD Mediabox
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

On je problém v tom, že jsem reagoval na příspěvek, kterÿ někdo následně smazal.
Stejný se objevil asi v dalších 5 vláknech.
Nechápu, proč administrátor nesmazal i můj příspěvek, který je teď absolutně nesmyslný

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk


Standa

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Uživatel jménem Dominikx, sem do Fóra nasázel asi osm stejných zpráv do různých vláken, za což jsem ho jako moderátor v nastavení označil jako spamera, což způsobí že všechny jeho zprávy jsou odstraněny a je vyloučen z fóra. Zprávy ostatních uživatelů jsem nemazal.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tomus: "Zprávy ostatních uživatelů jsem nemazal." A v tom je právě problém.... Pokud se takto rozhodneš (nic proti, byl to vůl), měl by's smazat všechny následně reagující příspěvky, nebo by alespoň mělo být zcela zřejmé, že jde o reakce na neexistující příspěvek - třeba smazat jenom text.  Nechci dělat blbce ze Standy a ani já nechci vypadat jako blbec víc, nežli je nezbytně nutné (viz Nové stanice)… Pomocí filtru jsem mezi uživateli hledal nějaký ban, nebo trolla či spammera, nenašel jsem....

Upraveno uživatelem Retiree

exKarneval

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Compal - Router Mode, 3x CAM
  • Teplice

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To neni take jednoduche, kdyz smazu okamzite prispevky i ostatnich uzivatelu, tak zase budou nadavat kam zmizely a nebou vedet o co jde.
Vase prispevky , tedy smazu zitra.
Spammer Dominikx, je stale clenem fora, jen je zrejme pro uzivatele momentalne neviditelny.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...