Jump to content
Jirka72

HBO GO ve smart TV Samsung

Recommended Posts

peparda - poněkud nechápu výhody objednávky této nepříliš funkční aplikace přímo od HBO. To jako u UPC zrušíš balíček, ve kterém máš programy HBO + aplikaci HBO GO a za stejné peníze si objednáš pouhou aplikaci? Je ti jasné, že je to pořád ta samá?

  • lokalitaÚstí nad Labem
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníModem Technicolor, CA modul

Share this post


Link to post
před 17 hodinami, beepee napsal:

peparda - poněkud nechápu výhody objednávky této nepříliš funkční aplikace přímo od HBO. To jako u UPC zrušíš balíček, ve kterém máš programy HBO + aplikaci HBO GO a za stejné peníze si objednáš pouhou aplikaci? Je ti jasné, že je to pořád ta samá?

U UPC nemam zadny balicek navazany na HBO, mam jenom samotnou sluzbu HBO GO. Na rozdil od UPC ale HBO komunikuje a nemlzi bezpecnostni politikou, vypada to ze jejich technicka podpora funguje. Je mi jasne ze je to ta sama aplikace ale nevidim duvod za ni platit UPC kdyz clovek nedostava zadny benefit navyse (fungujici technicka podpora). Nehlede na to ze kdyz si to objednam u HBO naprimo tak mam prvni mesic zdarma - uvidime jestli se podari samotnemu HBO technicky problem s prihlasovani odstranit a kdyz ne tak to zrusim uplne

  • lokalitapraha
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenís

Share this post


Link to post
V 5. 10. 2017 at 12:22, peparda napsal:

No ja s HBO zadny smluvni vztah nemam. Platim UPC za sluzbu a ocekavam teda ze bude zabezpecovat i prislusny servis. S tretima stranama at jedna dal UPC.

Jak koukám tak si celkem protiřečíte, v jednom příspěvku máte HBO od UPC a to nechce nic řešit (bohužel, pouze předává informace, které dostává při "reklamacích" app od HBO) a v druhém příspěvku jste vlastně nikdy žádnou smlouvu na HBO neměl a nejlepší HBO je služba přes app, kterou začalo HBO prodávat.

Celkem dobrá schíza

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Share this post


Link to post
před 1 hodinou, technik napsal:

Jak koukám tak si celkem protiřečíte, v jednom příspěvku máte HBO od UPC a to nechce nic řešit (bohužel, pouze předává informace, které dostává při "reklamacích" app od HBO) a v druhém příspěvku jste vlastně nikdy žádnou smlouvu na HBO neměl a nejlepší HBO je služba přes app, kterou začalo HBO prodávat.

Celkem dobrá schíza

Vazeny pane "techniku". Reagoval jsem na dotaz ohledem ruseni balicku ve kterem jsou programy HBO+videoteka HBO GO. Ten ja zadny od UPC nemam. Jedine co mam tak je samotna videoteka HBO GO kterou UPC prodava bez vazani na nejaky balicek programu. Mozna by to chtelo trochu premyslet.

K predavani informaci od HBO se uz ani nema vyznam vyjadrovat - to uz pak vubec nedava smysl platit prostrednikovi ktery nema zadnou pridanou hodnotu

  • lokalitapraha
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenís

Share this post


Link to post
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

Tak nam uz ubehl mesic a vypada to tak ze s UPC to hnusne HBO vubec nekomunikuje. Protoze jak bylo psano "Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět"

 

  • lokalitapraha
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenís

Share this post


Link to post
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

Tak tady to spise vypada na amaterizmus ze strany UPC kdyz ani po par mesicich s nima nekomunikuje spolecnost se kterou museli navazat nejaky smluvni vztah - vzhledem k tomu ze prodavaji jeji produkt.

Asi maji tu smlouvu hezky postavenou kdyz si to muze HBO dovolit - to bych se ani nedivil kdyz k tomu UPC pristupuje stejne jako ke svym zakaznikum

 

  • lokalitapraha
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenís

Share this post


Link to post
Před hodinou, Milan SK napsal:

Treba si kúpiť poriadnu telku s Androidom, ja mám Philips a všetky aplikácie aj HBO GO mi idú bez problémov :-)

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

  • lokalitapraha
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenís

Share this post


Link to post
V 11. 1. 2018 at 15:59, peparda napsal:

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

  • lokalitaOstrava
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal + DVR Mediaboc

Share this post


Link to post
V 18. 1. 2018 at 15:24, CZBOB napsal:

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

UPC prodava sluzbu treti strany. Vzit penize za tuto sluzbu problem nema. Kdyz pak dojde k problemum a k reklamaci teto sluzby (je jedno z akeho duvodu - proste za zaplacene penize klient nedostane sluzbu) tak UPC od toho dava ruce pryc a alibisticky haze odpovednost na treti stranu. Pritom zaplacene za sluzbu dostane UPC.

 

  • lokalitapraha
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenís

Share this post


Link to post
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

jojo slibem nezarmoutis... kdo si to ma pamatovat co se tady pak naslibovalo a nepslnilo :D

  • lokalitapraha
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenís

Share this post


Link to post

Taky mě štve neustálé odhlašování HBO GO na tv.(Samsung).dotaz poslán jak na HBO,tak na UPC.

Odpověď HBO:

Dobrý den,

děkujeme za kontaktování zákaznické podpory.

UPC je jeden z operátorů, kteří využívají toto bezpečnostní opatření. Tedy přihlašovaní Vašeho televizoru 1x týdně se u daného operátora bohužel nevyhnete.

Odpověď UPC:

Tento proces je nastaven ze strany HBO a projevuje se stejně na všech zařízeních.

A ted babo raď.

  • lokalitaBrno-Kohoutovice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCAModul,HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Skôr by som povedal že chyba bude v aplikácií pre Samsungy. Ja mám HBO GO na androidTV a prihlasil som sa len jeden krát, po inštalácií.

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG-LC, CA modul SMIT SM1660

Share this post


Link to post

Máme od vánoc chytrou TV a začali jsme tam užívat HDO GO. Syn si už několikrát stěžoval, že mu to při sledování vyskočilo z HBO GO vysílání. Musí to znovu načíst a nenajde to naposled uloženou pozici. Máme TV Samsung. V čem je chyba nevím. Jestli UPC zařadí HBO OD budu rád. 

  • lokalitaLitomyšl
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post
V 13. 1. 2019 v 9:04 AM, namec napsal:

Taky mě štve neustálé odhlašování HBO GO na tv.(Samsung).dotaz poslán jak na HBO,tak na UPC.

Odpověď HBO:

Dobrý den,

děkujeme za kontaktování zákaznické podpory.

UPC je jeden z operátorů, kteří využívají toto bezpečnostní opatření. Tedy přihlašovaní Vašeho televizoru 1x týdně se u daného operátora bohužel nevyhnete.

Odpověď UPC:

Tento proces je nastaven ze strany HBO a projevuje se stejně na všech zařízeních.

A ted babo raď.

Davide (UPC),

jak to tedy, prosím, je? Pokud je pravda, co odepsalo HBO, není na čase tohle předat k řešení na straně UPC?

Je to opravdu neuvěřitelně otravná "funkce", o kterou zjevně nikdo nestojí a generuje jen spoustu nespokojených zákazníků.

To je opravdu tak zásadní odhlašovat aplikaci v televizi, kterou mám v obýváku, nebo ložnici a nikdo cizí k ní nemůže? Hlavně nechápu jak by mohla být zneužitá 🙂

Díky za jakoukoliv snahu toto napravit.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCihla

Share this post


Link to post

Já to měl to stejné. Používal jsem od UPC HBO GO přímo v konzoli - PS4 a minimálně jednou týdne mě to vždy odhlásilo a chtělo údaje a spárování znovu. Nějaký čas už mám koupené hbo přímo přes oficiální stránky, v konzoli mám účet x měsíců a za tu dobu ani jedno odhlášení 🙂

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Já to měl taky tak.Ted na přímo vše funguje a ještě je to levnější.

  • lokalitaChomutov
  • internetStarší služba
  • televizeTV Klasik
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem Technicolor, CA modul

Share this post


Link to post

Zde by byla velmi trefná oblíbená poznámka diskutéra JackBrno z Poradny na Živě.cz: "Nahlášeno pro debilitu tazatele!"


exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

On je problém v tom, že jsem reagoval na příspěvek, kterÿ někdo následně smazal.
Stejný se objevil asi v dalších 5 vláknech.
Nechápu, proč administrátor nesmazal i můj příspěvek, který je teď absolutně nesmyslný

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk


Standa

  • lokalitaPraha
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Share this post


Link to post

Uživatel jménem Dominikx, sem do Fóra nasázel asi osm stejných zpráv do různých vláken, za což jsem ho jako moderátor v nastavení označil jako spamera, což způsobí že všechny jeho zprávy jsou odstraněny a je vyloučen z fóra. Zprávy ostatních uživatelů jsem nemazal.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Tomus: "Zprávy ostatních uživatelů jsem nemazal." A v tom je právě problém.... Pokud se takto rozhodneš (nic proti, byl to vůl), měl by's smazat všechny následně reagující příspěvky, nebo by alespoň mělo být zcela zřejmé, že jde o reakce na neexistující příspěvek - třeba smazat jenom text.  Nechci dělat blbce ze Standy a ani já nechci vypadat jako blbec víc, nežli je nezbytně nutné (viz Nové stanice)… Pomocí filtru jsem mezi uživateli hledal nějaký ban, nebo trolla či spammera, nenašel jsem....

Edited by Retiree

exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

To neni take jednoduche, kdyz smazu okamzite prispevky i ostatnich uzivatelu, tak zase budou nadavat kam zmizely a nebou vedet o co jde.
Vase prispevky , tedy smazu zitra.
Spammer Dominikx, je stale clenem fora, jen je zrejme pro uzivatele momentalne neviditelny.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...