Jump to content

Set top box Horizon


Recommended Posts

Dobrý den,

chci se zeptat. Nějakou dobu jsem vůbec nepoužíval upc, i když jsem ho měl/platil. Teď ale z antény spadly základní programy a chtěl bych začít využívat, co platím.

Mám set top box Horizon. Služba najela, ale nenabízela žádné programy. Když jsem zkusil hodit zařízení do továrního nastavení, tak mi to hlásí, že nemám propojeno anténním kabelem, ačkoliv anténní kabel zapojen je . Než kontaktuju technickou podporu, protože na tyhle technologie nejsem vůbec zdatný, chtěl jsem se zeptat tady na fóru, zda to může být třeba zastaralým set top boxem nebo čím to může být.

Kdyby někdo věděl nebo měl přínosnou informaci, budu velice rád.

Mockrát děkuji.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Klasik
  • Horizon
  • Ostrava
Link to post
Share on other sites

Kanály po připojení set-top-boxu ne běželi buďto z důvodu že není na kartě aktuálně předplatné, což určitě nebylo, nebo máš špatný televizní signál.

Zkus se kouknout do servisního menu zda ukazuje nějaký signál, dostaneš se tam tak, že po zapnutí setoboxu až na displeji začne běhat had, zmáčkneš na ovladači modré tlačítko a budeš ho držet tak dlouho dokud nenaběhne menu, tam uvidíš v pravo v kolonce Status úroveň a kvalitu signálu.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Zdravím, předpokládám, že máte malý Kaon. Po dlouhém odpojení od sítě nemá box aktuální předplatné, proto programy nešly. Stačilo v Moje UPC poslat obnovení programové nabídky nebo si ho nechat poslat od operátora Vodafone na lince. Odpojte box z elekřiny, propojte box nejdříve ethernetovým kabelem, poté koaxiálním a box zapněte.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha
Link to post
Share on other sites

Děkuji mockrát, Marku, nabídka najela v pořádku. Nicméně mi to dále hlásí chybu karty podmíněného přístupu. Asi budu muset kontaktovat klientské centrum, viďte?

Evžene, situace je taková, že dokud mi TV šla, tak jsem nic řešit úplně nepotřeboval. Navíc UPC tady je historicky ještě z dob, kdy tu žili mí rodiče a vyměnila se tu řada televizorů. Přestal jsem se orientovat a řeknu upřímně, že jsem vůbec nevěděl, jakou platím nabídku, a na co se zrovna koukám (anténa, kabel), protože kanály, co jsem potřeboval, mi normálně šly. Co mě k tomu vedlo? Asi pohodlnost neřešit digitalizaci a to všechno. Kdybych chtěl být šťoura, zeptal bych se, jestli Vy máte v životě vše podchycené tak, jak by ostatní považovali za rozumné. S rozdílem, že Vy nepíšete veřejně o radu 🙂 Já zkoušel plno věcí, než jsem se rozhodl napsat. 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Klasik
  • Horizon
  • Ostrava
Link to post
Share on other sites

tomus: Děkuji, to stejně musím vyřešit s podporou, protože je tam navedený mail mého otce, který už není aktivní 😄 Každopádně děkuji. Myslím, že už jsem u cíle 🙂

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Klasik
  • Horizon
  • Ostrava
Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, Tricky napsal:

Kdybych chtěl být šťoura, zeptal bych se, jestli Vy máte v životě vše podchycené tak, jak by ostatní považovali za rozumné.

Kliiid... ja se proste jen zeptal...
Neslo mi o to, ze "bych neco povazoval za rozumne", jen mi nepripada uplne bezne, ze nekdo dlouhodobe plati ucty za neco, co nepouziva... a jak ted vyslo najevo, vlastne ani nevi, ze to nepouziva.
Ja to takhle v zivote nemam, tak jsem se proste zeptal. Netreba okolo toho delat humbuk. Odpoved jsem dostal, takze muzeme toho offtopicu nechat 😉

  • Jiná služba
  • -
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...