Přejít na obsah
Acebane

Problém s připojením

Recommended Posts

Zdravím mám problém s připojením k internetu mám problém ale že žádná stránka se mi nenačte a když dám diagnostiku píše mi to že server DNS neodpovídá už sem zkoušel i google dns atd a furt nic :( děkuji za odpověď

Sdílet toto téma

Návštěvník

Zdravím všechny,

chci se zeptat, včera mi vyměnili modem - teď mám Ubee evw3226 s wifi - v životě jsem wifi neměla a ještě tomu úplně nerozumím. Mám pár otázek - prosím berte v potaz, že jsem laik:

1) nemůžu se připojit s chytrým mobilem - wifi jede - počítač s wifi problém nemá, ale chytrý telefon se ne a ne připojit - vyhledala jsem svou síť zadala heslo a ono se to připojí a vzápětí hned samo odpojí a potom to hlásí, že už to žádnou síť nemůže nejít. Zkusila jsem tedy i stlačit to tlačítko wps na modemu a tu funkci na chytrém telefonu, ale pořád to nefunguje - co dělám špatně?

2) chci se zeptat - na modemu jsou asi dvě pásma (? nevím jestli pásma nebo je to něco jiného) - jedno 2,4 a druhé 5 Ghz - to se jako může přepínat? nebo k čemu to slouží?

Předem díky moc za odpovědi. :D

Sdílet toto téma

1) to se mi děje taky s mym historickym mobilem, když se připojuju na 5 GHz :D

2) přepínat se můžou nejen jako, ale i doopravdy, na 5 GHz se dá dosáhnout vyšší rychlost, ale zařízení to musej podporovat, jinak smolík :lol:

• lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma

Návštěvník

Díky za odpověď - no já tam mám teď to pásmo 2,4 Ghz a mobil se ani tak nepřipojí. Mobil je HTC Wildfire S - není to žádná novinka, ale vykopávka snad také ne. všude kde jsem se připojovala, tak nebyl sebemenší problém, ale paradoxně u mě doma to nejde. Vrtá mi hlavou proč?

Sdílet toto téma

Návštěvník

No tak jsem našla nastavení - šifrování je AES+TKIP a ověření WPA/ WPA 2.

V těch šifrováních se vůbec nevyznám, takže můžete mě nějak navést, co je dobře, co je špatně? Moc díky.

Sdílet toto téma

Návštěvník