Jump to content

vernostni obdobi - poruseni podminek


Recommended Posts

Popisu strucne co se mi prihodilo, coz muze byt pro nekoho zaroven navod, jak se vyrazne omezit doplaceni poskytnutych slev pri vypovedi behem vernostniho obdobi.

 

V zari 2013 jsem presel na balicek Kombi Komfort 120+ (DTV Komfort + 120 Mbit + rocni uvazek). V cervnu 2014 jsem se usoudil, ze internet je pro me zbytecny (mel jsem jeste levnejsi 100 Mbit pripojeni) a stacila by DTV Klasik. Zavolal jsem na klientske centrum s tim, jestli jde behem vernostniho obdobi prejiit na Klasik+ (DTV Klasik + rocni uvazek). To mozne nebylo (musel jsem zustak u Kombi balicku), takze jsem se dohodl na zmene na Kombi Klasik 5+ s tim, ze ted v zari bych presel na Klasik+.

 

Dnes jsem zavolal na klientske centrum, kde mi bylo receno, ze musim zaslat pisemnou vypoved a doplatit poskytnutou slevu od cervna, protoze mi zmenou sluzeb bezi nove vernostni obdobi. Na to jsem pri zmene sluzby nebyl upozorneny. Poslal jsem vypoved s tim, ze zkusim doplaceni slevy reklamovat.

 

Asi za hodinu mi volala pani pravdepodobne z retencniho centra, ktere jsem opet vysvetlil, ze internet opravdu nechci. Zopakovala to, ze budu muset doplatit slevu a abych jeste zvazil tu zmenu. Kdyz jsem ji popsal celou situaci a rekl, ze pokud behem vernostniho obodbi provedu ke konci mesice zmenu a nasledne hned vypovim smlouvu, zaplatim slevu za 1 mesic, nezavisle na tom, jak dlouho jsem predchozi vernostni slevu pobiral. Pry mam pravdu, neni to uplne logicke, ale oni to maji tak nastaveno.

 

Takze to dopadne asi tak, ze vypoved stahnu, provedu zmenu parametru Kombi balicku, nasledne ji znovu vypovim a zmenim na vytouzeny Klasik+ s doplacenim slevy za jeden mesic. I kdyz mne to normalni nepripada, tak to asi bude nejjednodussi a bez dalsiho handrkovani :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Nejsem si jistý jestli tahle definice byla ve VOP už před 1.9.2014, nicméně mi 4 různí lidé z UPC tvrdili, že mi změnou balíčku začalo nové věrnostní období, i když se jednalo opravdu jen o změnu parametrů služby a že mi tedy bude doúčtována poskytnutá sleva. Na pátý pokus to vyšlo, podal jsem jsem prostřednictvím KC reklamaci, kde uznali, že mělo běžet věrnostní období bez přerušení. Prostě jen na klientském centru omylem nastavili začátek nového věrnostního období a ostatní předpokládali, že to je správně. Stálo mě to jen 2 doporučené dopisy a několik desítek minut telefonování, ale nakonec to dobře dopadlo :-) Resume je tedy takove, ze pokud se nemění kombinace služeb, lze rychlosti a nabídky DTV měnit i během věrnostního období (jak je uvedené ve VOP), akorát je třeba se nedat a případně si po změně nechat potvrdit, že nenastavili začátek nového období.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...