Přejít na obsah

Recommended Posts

Na parabole včera vyšel článek viz odkaz : http://www.parabola.cz/zpravicky/22045/ ... i-kontakt/ kde se píše, že s UPC se dá mimo jiné komunikovat i přes on-line chat. Já tedy nevím, ale můžete mi někdo poradit, kde se na ten on-line chat leze ? Nikde na jejich webové stránce není žádný odkaz nebo je tak skrytý, aby ho nikdo nenašel ? Já ho prostě najít neumím....

  • lokalitaMO
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenížádné

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

http://www.upc.cz/garance/

 

90% hovorů zvednutých do minuty a 70% do dvaceti vteřin ,

 

 

Tak nevím ,ale když tam náhodou volám tak nejméně 5 minut i více. Pak se diví že jim nikdo nevěří.Keckové

Sdílet toto téma


Link to post
http://www.upc.cz/garance/

 

90% hovorů zvednutých do minuty a 70% do dvaceti vteřin ,

 

 

Tak nevím ,ale když tam náhodou volám tak nejméně 5 minut i více. Pak se diví že jim nikdo nevěří.Keckové

Je to průměr. Když voláte v období, kdy přijde vyúčtování, logicky volá mnohem více lidí a časy se prodlužují. Navíc je třeba si uvědomit, že KC pracuje i o víkendy a některé státní svátky. Tam počítám bude provoz také slabší. UPC na svých stránkách uvádí a občas aktualizuje průměrnou vytíženost v čase:

budiky_zk_2014_v5.png

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

... tak návrat k tématu. On-line chat jsem měl možnost využít. Koukal jsem na nabídku internetu na http://www.upc.cz a v pravé dolní části obrazovky na mě "vykouklo" zelené okénko, kde byla nabídka na spojení s operátorem. Kliknul jsem tedy a zahájil chat... Nakonec jsem stejně využil telefonní kontakt, protože chat byl o slovu "to nejde"...

Martin

Sdílet toto téma


Link to post

YABAKA, dovolat se dá, ale jak pokračuješ v provolbě resp.výběru z nabídky, pokud hovor nepřijme operátor, ale automat? (což je nejčastější případ)

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Musíš se proklikat nabídkou. Ale je fakt, že kdysi jsem s tím měl nějaký problém (snad nefachala tónová volba), pak jsem tam volal a pokaždé došlo k přímému spojení. Dneska už jim radši zavolám přímo na telefonní číslo jejich zákaznický linky, ostatně můžu tak činit i z Androidu z UPC aplikace.

Sdílet toto téma


Link to post
mam dotaz chtel bych se vas zeptat je mozne pouzit upc kartu v jinem pristroji?

Přijde na to, co myslíte kartou. Jestli samotnou smart kartu http://www.upc.cz/klientske-centrum/dtv ... art-karta/ tak tu jinde nevyužijete, protože UPC využívá kódování Conax 1:1, tzn. že k jedné kartě patří vždy jen jedno zařízení, které je s ní spárované.

 

Jestliže jste kartou myslel CA modul http://www.upc.cz/televize/Prijimaci-za ... /ca_modul/ který má v sobě vloženou smart kartu se kterou je spárován, tak to pak můžete použít v čemkoliv, co má common interface (CI) slot a DVB-C tuner (ovšem je zde malá šance, že to nebude kompatibilní).

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Můžu potvrdit, dnes odzkoušeno, v případě jednoduchého rychlého dotazu (né technického problému s obsáhlostí popisování) - On-li chat perfektně funguje a odpověď jsem dostal během chvíle. Tuto formu bych volil v případě jednoduchého rychlého ověření nebo rady při práci na PC bez nutnosti telefonovat.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Dobry den chtela bych zrusit pevnou linku nemam na to aplikaci

Na parabole včera vyšel článek viz odkaz : http://www.parabola.cz/zpravicky/22045/ ... i-kontakt/ kde se píše, že s UPC se dá mimo jiné komunikovat i přes on-line chat. Já tedy nevím, ale můžete mi někdo poradit, kde se na ten on-line chat leze ? Nikde na jejich webové stránce není žádný odkaz nebo je tak skrytý, aby ho nikdo nenašel ? Já ho prostě najít neumím....

Sdílet toto téma


Link to post

Na pevnou linku spíš potřebuješ klasickej telefonní přístroj, než nějakou aplikaci, ale on-line chat je na Facebooku. Ovšem tam ti se zrušením stejně nikdo nepomůže, to si dej písemnou výpověď.

Sdílet toto téma


Link to post

Na stránkách UPC vpravo dole občas vyskočí chatovací okno. Většinou když ho není zapotřebí. A od začátků problémů s Horizonem už se neobjevuje vůbec. Skype je teď také k ničemu, automat odkáže na kontaktní formulář.

  • lokalitaBrno-Žabovřesky
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCOMPAL

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Dobrý den chtěla bych u vás zadat email který jsem ještě neuvedla díky Prosím o radu diky

Sdílet toto téma


Link to post

monika72: odhlásit se a znovu se registrovat. :salut:

UPC fórum - Registrace

Uživatelské jméno:

Uživatelské jméno musí mít 1 až 30 znaků.

E-mailová adresa:

Potvrzení e-mailové adresy:

Heslo:

Musí mít 4 až 30 znaků.

Potvrzení hesla:

  • lokalitaBrno-Žabovřesky
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCOMPAL

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×