Jump to content

Recommended Posts

Jednou z (mála) možností komunikace s Kontaktním centrem je Kontaktní formulář. Po vyplnění nutných údajů včetně klientského čísla umožňuje z rozbalovacích nabídek vybrat okruh problému či důvod komunikace. (U zákazníků registrovaných v Moje UPC odpadá otravné vyplňování vstupních přihlašovacích údajů.)

 

Pokud někdo nedokáže srozumitelně formulovat problém, nebo se v příslušné problematice vůbec neorientuje, napíše do formuláře krátké sdělení typu "Nejde mi internet", "Kostičkování Nova HD" a podobně. Potud je formulář vyhovující.

 

Problém vidím v tom, že textové pole formuláře neumožňuje jakékoli formátování textu, dokonce vypustí i konce řádků. I v případě, že má zákazník jakýsi přehled o problematice a dokáže problém srozumitelně formulovat, je jakákoli jeho snaha naprosto zbytečná a pro operátora se musí zápis i při nejlepší snaze stát značně nepřehledný (viz potvrzení o přijetí požadavku s odeslaným textem).

 

Chápu a respektuji důvody znemožňující další komunikaci (odpověď), ale tím se stává řešení problému/požadavku podstatně složitější...

Jaké máte zkušenosti s Kontaktním formulářem a jaký je váš názor?

  • Internet 300
  • -
  • Komfort
  • Compal LG - router mode, 3x CAM
  • Teplice
Link to post
Share on other sites

mně ten formulář přijde celej nepřehlednej :roll: všechno je to takový slitý do jednoho, když dám technický problém, vyjede na mě jenom televize, internet a telefon je schovanej až dál, v tom sou namixovaný nějaký informační texty bez ladu a skladu... chtělo by to celkově zpřehlednit :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to post
Share on other sites

no sice se to vzdycky sleje ale prozatim z kontaktniho formulare vzdy pochopili oč mi jde, ikdyz se jim to nelibilo (kauza Nova Sport HD atd.)

potvrzuji, že info@upc.cz funguje, dokonce kdyz jsem resil neco slozitejsiho a potrebovali k tomu dokumenty odkazali me na mail z infolinky

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Technicolor bridge, 4x CA modul
  • Praha
Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...