Jump to content
Jirka007

STB Horizon HD DVR Mediabox (cihla)

Recommended Posts

Jestli se nepletu, tak Poláci mají stejnou cihlu jako my. Víte někdo, jestli měli, případně ještě mají, stejné problémy jako my? Zavedli tam Horizon dřív, takže pokud ty "brouky" vychytali tak nechápu, proč se vyskytují u nás.

  • lokalitaÚstí nad Labem
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníModem Technicolor, CA modul

Share this post


Link to post

netoci sa vsetko len o "firmware na boxe" ale aj konfiguracia siete, pouzity hardware, optimalizacia, horizon sa raketovo predal a dostal do mnohych domacnosti, ako vsetci vieme, ked sluzba funguje dobre u 10 000 domacnosti neznamena ze bude dobre fungovat u 50 000 domacnosti, mnoho, mnoho faktorov to vie ovplyvnit...

  • lokalitaKosice
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníziadne

Share this post


Link to post

Máte-li v televizi ten jejich CA modul, tak je možné rozdvojit signál tak, aby jste v televizi přijímali přímý signál a potom se můžete skoro na cihlu vykašlat. Používat jí jen na nahrávání a videotéku /kde stejně skoro nic není/. Sleduji teď televizi, ovládám jí komplet dálkovým od televize /využívám tedy všechny funkce Android televize/, nemusím ani zapínat cihlu. Programy mám pěkně seřazené jak chci, obraz se mně zdá o trochu lepší, nebo stejný. Mám pěkný teletext a HbbTv. Když nejsou schopni něco s cihlou dělat, tak je nutno si vypomoci takto. Budete-li mít zájem napište, pokusím se poradit, nebo odkážu. :D

  • lokalitaPraha 10
  • internetInternet 200
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníHd mediabox,

Share this post


Link to post

Dneska první závažný problém. Dívám se na pořad, který současně nahrávám. Z ničeho nic černá obrazovka, výpadek signálu - zdroj není připojen - jdu se podívat na "cihlu" - úplně mrtvá - nic nesvítí. Počkám pár minut - odpojím ji od zdroje, počkám pár minut - zapojím do proudu - čekám - nic. Po několika pokusech o zapnutí dálkovým ovladačem se zapne a zobrazí menu čekejte - trvá to více jak 15 minut. Poté vyskočí obrazovka chyba 1002 (nebo 1003 - nejsem si jistý)- volejte zákaznické centrum / kabel není připojen. Než se dovolám na linku, tak box nabootuje. Podívám se do menu DVR a sledovaný pořad, který se nahrával je nahraný celý. Podívám se do seznamu nahrávek - vidím tam pořad, který jsem nikdy nahrávat nedal. Kliknu na přehrát a box znovu vytuhne. Počkám pár minut - nic - restart vytažením ze zásuvky a po minutě zapojení - půl hodiny "rádiový klid" - nic nefunguje - ani internet ani tv. Poté naskočí tv, ale internet nefunguje - restart tlačítkem na cihle pro modem - za pár minut internet funknční, tv také - podívám se do dvr a nahraný pořad tam není, stejně tak ten, který jsem nahrát nedal - místo na disku je ale stále obsazené o 3% více než by mělo být. No asi to bude vážně zábava s tímto zařízením. Navíc jsem se dnes díval na online nabídku pro nové zákazníky a je o téměř sto korun nižší než byla před pár týdny :(

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníHD DVR Mediabox, HD Mediabox, CA moduly

Share this post


Link to post
Guest
U programů pro dospělé to chce pokaždé zadat PIN i když je věkové omezení v menu vypnuto a programy nejsou na seznamu uzamknutých, na druhém HD boxu to po vypnutí věkového omezení PIN nechce. Je to vlastnost nebo chyba u mě?

Je to chyba ve firmware. Navíc když se takový pořad nahraje tak potom nejde přehrát. Už jsem to reklamoval u UPC. Technik od UPC mi vyměnil HD DVR Mediabox s tím, že ten můj odveze do jejich centra na prozkoumání. Vyměněný HD DVR Mediabox dělá ovšem úplně to samé. Zřejmě si s tím vývojáři nevědí vůbec rady.

 

Další chyba, které jsem si všiml jak u předchozího tak i u vyměněného HD DVR Mediaboxu a rovnou jsem tu chybu převedl technikovi od UPC, který Mediabox měnil a tvrdil, že tuto chybu v centrále UPC popíše.

 

Popis projevů chyby

 

Zapnu nahrávání aktuálně sledovaného pořadu a po pár minutách nahrávání z menu ukončím tj. nahraju jen nějakou malou část pořadu, třeba jen pár minut. Pak například za dvě minuty po ukončení nahrávání zkusím dát znovu nahrát další část téhož pořadu ale nahrávání se už nespustí. Jedině musím smazat dříve nahranou část toho pořadu a teprve pak lze spustit nahrávání.

 

Začínám mít pocit, že ten SW pro Mediabox programují naprostí diletanti/začátečníci, kteří tomu vůbec nerozumí a pak se nelze divit tomu, že jsou tam takové chyby, které posléze ani vůbec nedokážou odstranit.

 

Dávám tomu šanci zhruba do konce roku a pokud se to celkově nezlepší nejen co se týče těchto zmíněných chyb, ale i dalších nedostatků jako je řazení programů, možnost uspořádání nahraných pořadů do vlastních uživatelsky vytvářených složek, možnost rychlé aktivace/deaktivace nahrávání atd. tak už mám v merku, že zruším TV od UPC a přejdu na Skylink a pořídím si k němu vlastní zařízení. Známý má Skylink s vlastním zařízením k tomu a chválí si to, že je to prakticky bezproblémové a taktéž to umožňuje nastavit dopředu nahrávání pořadů podle použitého zařízení i více souběžně vysílaných a kromě přehrávání pořadů na TV lze navíc nahrané pořady i stáhnout do PC a tam případně sestříhat/upravit o čemž si u UPC lze nechat tak akorát zdát.

Share this post


Link to post
Guest

Tomu nevěřím. Určitě tam budou zas jiné další problémy. Stručně řečeno začínám kompletně ztrácet důvěru v UPC jako poskytovatele TV kanálů obecně a ať si říká kdo chce co chce tak počkám zhruba do konce tohoto roku s tím co mám tj. s HD DVR Mediaboxem a pokud se to nezlepší tak jdu ke SkyLinku a každému budu doporučovat totéž.

Share this post


Link to post
Guest

To se tady z toho všichni máme POS*at, ze pujdete ke Skylinku? Když bude dest, bouřka, tak jste bez signálu. Navíc bez Axn kanálu, bez HD Novy. V podstatě nižší bitrate. Když ma někdo od UPC internet a TV, tak asi těžko půjde ke Skylinku.

 

Nikdo Vas nenutí používat cihlu, když Vám to nevyhovuje, tak proč nemáte CA modul případně když nemáte na něj slot, tak StB, které to bude umět. Bude to Vase.

Akorát nebudete mít TV archiv, který se připravuje a MyPrime (to by se dalo vyřešit do USB pres htpc)

 

Jestli si chcete přehrávat své nahrávky do PC, tak i to je možné. Je tady na fóru o tom nejedno vlákno.

 

Vas boj.

Share this post


Link to post
Guest
Když ma někdo od UPC internet a TV, tak asi těžko půjde ke Skylinku.

To je právě můj případ. Mám od UPC internet a TV. Internet, který je zatím bezproblémový si od UPC hodlám ponechat, ale TV pokud se to nezlepší prostě od UPC zruším. Pokud by s tím byl problém tak mohu změnit i poskytovatele internetu.

 

když Vám to nevyhovuje, tak proč nemáte CA modul...

Jednak UPC už nově CA moduly nenabízí a navíc i s tím jsou různé problémy jak jsem četl v jiném vlákně viz tento odkaz.

Share this post


Link to post

Se vším jsou nějaké problémy. A když se podíváte na to, kolik stojí balíček internetu s televizí oproti samostatné službě internetu, zjistíte, že Vás poté Skylink bude stát dost peněz navíc. Navíc jak zde bylo zmíněno, ten signál je dost ovlivněn počasím ;)

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post
Guest

Známý má Skylink a tvrdí, že mu to šlape. I za silného deště má pokles síly signálu cca o 10%, ale jede bez jakéhokoliv výpadku a to už několik let. Prý to záleží hlavně na tom jak dobře je seřízená parabola.

 

A ani s tou cenou to nevidím zas tak špatně. Počítal jsme kolik by to vyšlo oproti tomu co platím UPC nyní a varianta Internet UPC + Skyling Flexi 7 kde jsou základní české programy zadara a jen se k nim libovolně volí 7 dalších z nabídky přičemž se to průběžně dá měnit tak to vychází dokonce levněji.

Share this post


Link to post

A určitě jste si spočítal všechny poplatky? Servisní poplatek, registrační poplatek, cena za balíček, druhá karta, nákup vlastních STB?

  • lokalitaÚstí nad Labem
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníModem Technicolor, CA modul

Share this post


Link to post
Guest

U UPC jen zruším TV a přejdu na levnější balík Internetu. Servisní ani registrační poplatek tam nebude. Cena za balík Skyling je za cca 270 Kč měsíčně, a to včetně servisního poplatku. Pokud se to objedná na dva roky dopředu pak poskytuje SkyLink veškeré vybavení pro příjem tj. kartu a přijímač se satelitem v hodnotě cca 7000 Kč za symbolickou cenu 1Kč.

Share this post


Link to post

Já jsem přesvědčen, že tyhle problémy jsou způsobené tím, že UPC průběžně neinformuje koncové zákazníky o postupu prací na opravách firmware a o připravovaných updatech. Takhle tady vzniká obrovské informační vakuum, které má za následek mnoho spekulací a dává podnět k negativním reakcím. Několikrát jsem UPC navrhl změnu, ale potkal jsem se jen s nezájmem. Jediné co vím, že vývoj firmware se děje v Holandsku a české UPC zadává podněty na opravu přes nějaký ticket systém, takže si dokážete představit tu prioritizaci pro CZ....

Share this post


Link to post
... Jednak UPC už nově CA moduly nenabízí a navíc i s tím jsou různé problémy jak jsem četl v jiném vlákně...
UPC sice CAM již neprodává (oni je vlastně nikdy neprodávali, prodávala je LICA), ale jinak mlžíš, CAM moduly lze od nich pronajmout (byť je to od nich sviňárna), a žádné "problémy" s nimi nejsou, sám jsem to v tom vlákně uváděl.

Pokud někdo problémy má, obvykle s tím CAM nemají nic společného!

Tak tady nešiř bludy...

 

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Oba dva CA moduly, které mám a zatím jsem si je nechal, jsem taky kupoval přímo v LICA a ti mi je poslali společně s UPC CI kartou napárovanou na CA modul a nikdy jsem problém neměl... Pokud se vyskytnou u tohodle řešení problémy, může za ně na 99% konkrétní televize a ne CA modul.

Bohužel LICA momentálně nemá žádné CA moduly skladem, takže otázka, jestli se neprojevuje v nedostupnosti tlak právě na nucení přechodu na platformu Horizon.

 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCihla

Share this post


Link to post
Já jsem přesvědčen, že tyhle problémy jsou způsobené tím, že UPC průběžně neinformuje koncové zákazníky o postupu prací na opravách firmware a o připravovaných updatech. Takhle tady vzniká obrovské informační vakuum, které má za následek mnoho spekulací a dává podnět k negativním reakcím. Několikrát jsem UPC navrhl změnu, ale potkal jsem se jen s nezájmem. Jediné co vím, že vývoj firmware se děje v Holandsku a české UPC zadává podněty na opravu přes nějaký ticket systém, takže si dokážete představit tu prioritizaci pro CZ....

Ticketovací systém a dodavatel řešení v jiné zemi je dnes docela standard ve firmách jako UPC (tam kde pracuju je to taky už asi 8 let), takže si docela dobře dokážu představit jak to probíhá...

 

K té prioritizaci, každá takováhle firma funguje na SLA, což definuje smluvní časy mezi "klientem" a "dodavatelem", za jak dlouho musí být buď problém (Incident), nebo změna (Change) vyřešený, takže pokud to mají dobře nastavené, je úplně jedno, jestli přijde požadavek z ČR, Maďarska, nebo přímo Holandska.

U změn potom už je to jen o tom, co je technicky možné a co ne, popřípadě kolik taková změna může stát (ano, i tady bude všechno o penězích, každý zásah do stávajícího řešení většinou stojí peníze) a navíc bude určitě podléhat schválení buď managementem, nebo někým, kdo je zodpovědný za technickou implementaci... Dál to určitě bude vázáno na nějakou "dlouhodobou strategii" s tím konkrétním řešením.

A všechno to je na sto procent zabaleno do toho, kolik lidí konkrétní funkcionalitu požaduje, aby se jim vyplatila udělat a zákazník zůstal spokojený. Pochybuju, že když se ozve jediný člověk, bude technik na straně UPC v ČR ihned zadávat ticket na změnu... budou mít pravděpodobně nastavený nějaký treshold, aby se to dostalo dál...

 

Berte to co jsem napsal s jistým odstupem, jen to roubuju na to, jaké mám zkušenosti od nás, když řeším nějakou systémovou změnu, s tím jak by to mohlo fungovat v UPC, ale podle mě to nebude o moc jiné.

 

A informovanost jak píše Thorn.... oooobrovský problém, tady se musí UPC ještě hooodně učit, jak pracovat se zákazníky a pochopit, že komunikovat je základ.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCihla

Share this post


Link to post
Guest

Už jsem se také setkal u jiné nejmenované tuzemské filiálky firmy jejíž mateřská společnost je v Holandsku a z Holandska vzdáleně dělají i konfiguraci síťových prvků jako jsou firemní routery. Ukazuje se však, že v zahraničních firmách jsou mnohdy větší matláci než u nás, ale když jsou z Holandska tak jsou nedotknutelní a svatí i když mají neskutečné problémy a každou chvíli jim něco nefunguje jak by mělo, ale to přece není podstatné, že jo. :salut:

 

Nedávno se tam dodávalo zařízení, které využívá vzdálený přístup po síti a za více než měsíc holandští ajťáci oné nejmenované firmy nedokázali nakonfigurovat jeden router. Ne, že by neměli čas. Opakovaně to zkoušeli a dosud se jim to jaksi slušně řečeno "nepodařilo" a tak namísto toho, aby uznali, že to prostě neumí a pustili k tomu někoho kdo to opravdu umí, tak raději znemožnili vzdálený přístup a omezili funkčnost dodaného zařízení. Tomu se říká Holandská produktivita. :cheers:

 

Takže jestli SW pro HD DVR Mediabox píšou v Holandsku a jsou to podobní odborníci jako u oné jiné nejmenované Holandské firmy tak už se ničemu nedivím a naopak můžeme hovořit spíš o obrovském štěstí, že to není ještě daleko horší než to je. Podstatné přece není to jak velký je to "shit", ale to, že je to z Holandska. 8)

Share this post


Link to post
Guest
Já nepochopím českou povahu,že sice remcá,ale k žádný větší rebélii nedojde.Kdyby dalo 5000 naráz výpověd,rychle by byla aktualizace,ale takhle,proč,oni ví,že jen remcáme a nic si nedovolíme.Pořád píšete,jak to v jiných zemích funguje,nj oni tam,ale kromě většího trhu,mají suveréní spotřebitele,co hned dají nejevo nespokojenost a ně šedý český myšky co sice remcají,ale skutek utek.kolik z Vás co tu remcá na foru to už vrátilo,nikdo tak vidíte co si stěžujete.

Všechno je to pořád jenom o tom "kdyby"... "pak by" - jenže myslet si, že to takhle zafunguje, je dost naivní. Nezafunguje. Na to je UPC moc velká firma.

 

Zkrachovali i větší firmy,když si lidi postavili hlavu a nekupovali,nepoužívali atd.Ale co chtít od národa,kde vládnou zloději,jíme odpad a jediný na co se vzmůžem je vymyslet vtip a nadávat na foru.

Share this post


Link to post

Pavle, zkoušíš tady jen tak z nudy trollit, nebo myslíš, že bys mohl být teda už konečně konkrétnější, když máš tolik nápadů?

Ty kydy s vládou zlodějů a jezením odpadu můžeš řešit na Novinkách... Tam je něčeho takovýho v každé diskusi spousta :salut:

Edited by Guest
  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCihla

Share this post


Link to post

Právě jsem dohovořil s podporou, ohledně cihly, kde jsem si stěžoval na všude omílanou nemožnost editace kanálů až po tristní odezvu (těch problémů je více). Bylo mi sděleno, že to vše jsou vlastnosti tohoto boxu. Starej Kaon, na který tu všichni nadávali, byl zlatej. Neměl jsem s ním tolik problémů, jako asi ostatní. Teď bych ho bral všemi deseti. Na aktualizaci pro cihlu se pracuje, ale nikdo neví, co kdy, a jestli vůbec bude. Cituji "může to být zítra, za týden, nebo taky vůbec". Dozvídají se to chvíli, co aktualizace přijde. Po konstatování, že na podpoře by to měli hlavně vědět, a že pak člověk vlastně neví, co má od UPC čekat, (jeden říká ano, druhý ne, třetí možná), mi po chvíli odmlky toto operátor potvrdil, že to je bohužel pravda. Úplnej pocit bezmoci :D. Kdyby mi někdo dal písemně, že ta editace bude a bude trochu použitelný, aspoň do Vánoc bych tomu dal čas, ale takto s UPC TV končím, internet možná nechám, ale kouknu jak je na tom konkurence.


Internet 100+ | Horizon Komfort+ | testovací králík HD DVR Mediaboxu Pace

  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox DMC7002KLG

Share this post


Link to post
Guest

"... nebo taky vůbec"

 

Pokud toto řeknou na podpoře, tak se na žádné aktualizaci nepracuje a UPC jenom čeká, až si pár nespokojenců zvykne, rezignuje nebo odejde. Tichá většina si vždy nějak zvykne. Všimněte si kolik příspěvků denně bylo v tomto vlákně po uvedení STB Horizon a kolik jich je dnes. A v UPC se jen smějí.

 

Jediné co by UPC snad trochu rozhoupalo, by byla kritika v médiích, z které by vyšli jako naprostí pitomci, kteří svým zákazníkům přináší v roce 2015 set-top-box, který neumí ani polovinu věcí co stb staré patnáct let, prezentuje to jako pokrok a přes kritiku nespokojených zákazníků není schopno nápravy (příp. se o ni ani nepokouší). O tom, že ten kočkopes, který má vše integrované, se hodí maximálně do garsonek s jednou TV, protože jinak to smysluplně nezapojíte, ani nemluvě.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...