Jump to content

Zkušenost s retenčním oddělením :-)


Recommended Posts

Mě pomohlo, když jsem to řešil já, když jsem jim napsal do soukromé zprávy na FB moje číslo smlouvy a že bych rád tarif XY za cenu XY.

Tak mi volali z retenčního. Znova jsem si to odvykládal a v pohodě. :-)

Nemohu souhlasit s příspěvkem od Iva. V dnešní době je to úplně normální sdělovat si zkušenosti / nabídky retečních oddělení i u ostatních operátorů. Krásně to je vidět na mob**manii.

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • 2x CA modul, 1x Kaon, 1x Technicolor
  • Praha
Link to post
Share on other sites

Já naopak s Ivem souhlasím. Většina příspěvků se stejným nebo podobným tématem mi nepřipadá jako v dnešní době úplně normální sdělování zkušeností, ale jako vychloubání malých kluků, kdo ho má většího... Možná mi poněkud uniká význam slovního spojení v dnešní době.

Také si myslím, že autoři některých příspěvků poněkud postrádají soudnost.

(povšimněte si, že jsem použil slov většina a některých)

  • -
  • -
  • Komfort
  • Compal LG (router mode), 3x CAM
  • Teplice
Link to post
Share on other sites

A proč asi Ivo píše, že od spousty to není moudré. Zvláště, když tu píší, že jim jde jen o stlačení ceny, nikoliv o opravdový odchod. Člověk za sebou nechává docela velkou digitální stopu a příště se může divit, že nic nedostane (nebo méně).

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to post
Share on other sites

Určitě bychom tu našli příspěvky, kde se někdo přizná, že vlastně UPC chce a jde mu jen o to, že nechce platit o pár korun více jak soused. Pamatuji si, že tu i někdo psal, jak je spokojný, že to uhádal na nějakou částku a že je to super, ale když mu někdo napsal, že platí ještě asi o 20Kč méně, hned psal, že jde volat na UPC a dožadovat se té nižší ceny.

Mě upřímně tenhle arabský telekomunikační trh štve. Tahle nutnost se neustále dohadovat a doprošovat. Samé neveřejné nabídky. Ještě pochopím nějaké speciální nabídky pro konkrétní oblast nebo okruh lidí.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to post
Share on other sites

Marek-26: Nechápu, co ti na tom vadí? Je to obchod jako každý jiný. A cena se tvoří na základě poptávky a nabídky. Tedy poptávám nějakou službu, kterou nabízí UPC - ani nemusím koukat na cenu, zavolám tam a řeknu o co mám zájem a kolik jim jsem ochoten za to zaplatit. Oni řeknou za kolik jsou ochotný mi to nabídnout a buď se ta cena někde protne nebo ne. Je fakt, že moc lidí to u nás nedělá, ale třeba firmy to takto dělají snad skoro se vším. Vždy je to otázka domluvy. Ceník je jen pro ty, co si neumí vyjednat cenu vlastní, aby byly spokojené obě strany.

  • Internet 30
  • TV Start
  • Cisco
  • Praha
Link to post
Share on other sites

ale za to si může UPC samo, jedny ceny má v ceníku a pak v retenci skoro poloviční + "věrnostní cenu" alias dobu určitou jako bonus

nehledě na to, že mají tu drzost ty vyhandlované ceny zvednou skoro o 30% v polovině smluvní doby

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Technicolor bridge, 4x CA modul
  • Praha
Link to post
Share on other sites
Marek-26: Nechápu, co ti na tom vadí? Je to obchod jako každý jiný. A cena se tvoří na základě poptávky a nabídky. Tedy poptávám nějakou službu, kterou nabízí UPC - ani nemusím koukat na cenu, zavolám tam a řeknu o co mám zájem a kolik jim jsem ochoten za to zaplatit. Oni řeknou za kolik jsou ochotný mi to nabídnout a buď se ta cena někde protne nebo ne. Je fakt, že moc lidí to u nás nedělá, ale třeba firmy to takto dělají snad skoro se vším. Vždy je to otázka domluvy. Ceník je jen pro ty, co si neumí vyjednat cenu vlastní, aby byly spokojené obě strany.

 

Předpokládám že to praktikuješ i když nakupuješ chleba, mléko a vajca :D

Link to post
Share on other sites

Zásadně nesouhlasím s tím, že by zvěřejňování retenčních nabídek bylo na škodu. Vždyť právě zvýšené povědomí o rozdílech v cenotvorbách poskytovatelů služeb a následný tlak vyústil v "cenovou revoluci" u mobilních tarifů, kdy už za neomezené volání nemusíme platit 1 500 Kč a víc ale 500 Kč a míň. Zajímalo by mě, zda-li by pan Optyk, v případě že by jako stávající zákazník měl smlouvu na 1 000 Kč měsíčně (je jedno za jaké služby) a věděl by, že pro nové zákazníky je cena za stejné služby jen 500 Kč, byl stejně neoblomný a stále hrdě platil dvojnásobek.

  • -
  • -
  • -
  • CA
  • Brno
Link to post
Share on other sites
  • Slamb changed the title to Zkušenost s retenčním oddělením :-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...