TomG 0 Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Ahoj, mam problem s technicolor modemem, uz to googlim treba 12 hodin v kuse, protoze z toho nemuzu spat. Vcera mi ho vymenili za moje stare cisco a od te doby mi nejde mail, skype apod. Zjistil jsem, ze je to urcite porty, protoze pres ruzny port checkery vidim, ze je mam vsechny zavreny, a smtp, imap apod se proste nepripoji, na zadny server nejde pripojit. Zkusil jsem statickou DMZ na moji soucasnou IP adresu, zapnout UPnP, zkusil port forwarding - nic nefunguje. Nevim tedy, zda-li napr u port forwarding zadavam spravnou cilovou IP - jaka by se tam mela objevit? Porty jsou stale zavrene, net je tak nepouzitelny... Uz skutecne nevim, co s tim. Nevi nekdo jak pomoci? Diky Quote Link to post Share on other sites
warman 2 Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Zkus dat modem do tovarniho nastaveni (v zadu na modemu), popripade zavolej na UPC. Quote Internet 50 - - modem technicolor Brno Link to post Share on other sites
TomG 0 Posted February 21, 2014 Author Share Posted February 21, 2014 Tak pro vsechny s timto problemem, protoze UPC vam nepomuze - tvrdi, ze zadne porty neblokuje a blabla Staci se prihlasit do adminu modemu (192.163.0.1) a v sekci system - zmena nastaveni - nastavit premostene nastaveni (bridge mode). Vsechny porty se razem odblokovaly a vse funguje! Quote Link to post Share on other sites
warman 2 Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 máš někde něco blbě nastavené. Mě vše funguje OK. Bridge je v pohodě, ale když máš víc počítačů. tak ti nebudou stačit IP (40mbits dává 1,120+ jsou 3). Quote Internet 50 - - modem technicolor Brno Link to post Share on other sites
tomus 196 Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Jo tomu rikam rada odbornika, preponut do bridge Quote 150 Mb/s - Komfort Compal VF, HD Mediabox, CA modul Brno Link to post Share on other sites
china 0 Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Bohužel některé modemy blokovaly různé porty (důvod mně neznámý). Řešilo se výměnou. Quote Link to post Share on other sites
Kema 0 Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Jo tomu rikam rada odbornika, preponut do bridge A jak se to pak vrátí zpět? Já to vyzkoušel a nyní se nedostanu do modemu abych změny vrátil do původní hodnoty. AHA - Resetem vzadu na modemu Quote 150 Mb/s 4 GB Start Technicolor Krupka 1 Link to post Share on other sites
piposek 0 Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 UPC běžně blokuje porty uživatelům se zavirovaným PC - některé viry odesílají všude všechno, takže mi to příjde logické. Akorát v tom mají strašný bordel. Někdy to blokujou na základě IP (u starých ED2 stačilo změnit MAC počítače a dostanete jinou IP, která není blokovaná), někdy na základě mac modemu (to se musí po odvirování PC opravdu volat na UPC at to odblokujou), někdy aktivují vzdáleně v modemu "firewall" (takže přepnutí do bridge pomůže)... Nedej bože když při výměně modemu nedostanete nový, ale starší s upravovaným konfigurákem Quote Link to post Share on other sites
Broodyx 0 Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Do modemu po přepnutí do bridge se pak můžeš dostat přes adresu 192.168.100.1 , porty se blokují na úrovni modemu ne ip zařízení za ním. Blokují se přesně z toho důvodu co psal piposek - odesílání virů do sítě UPC, takže je nutné volat... Quote Link to post Share on other sites
Broodyx 0 Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Popřípadě u TC7200 změnit nastavení firewallu... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.