Jump to content

Časté omezování rychlosti


Recommended Posts

Zdravím!

 

Chtěl bych se na Vás obrátit s prosbou o radu. V poslední době (asi dva týdny) mi už asi 4-krát spadla rychlost z 30 Mbps na 2 Mbps, a za 2-3 dny zase naběhla zpátky. Zkoušel jsem resetovat router i modem - bez výsledku.

Volal jsem na UPC technickou podporu, kde mi řekli, že u nich žádná chyba není, a že mám teda asi špatnou kabeláž - prý vadný koaxiál. Zkoušel jsem proto zapojit notebook přímo na modem, zkusil jsem vyměnit kabely, ale rychlost pořád nízká.

 

Co jsem asi vysledoval, že ve chvíli, kdy se rychlost snížila, jsem něco stahoval. FUP limit u UPC není, ale přijde mi to podezřelé. Jinak mám balíček fiber power 30, který už není v nabídce.

 

Pokud by někdo tušil, kde by mohl být problém, prosím dejte vědět :-)

Link to post
Share on other sites
Jestli ti spadla rychlost, resetovals modem a pak už nenaběhlo nic a rozjelo se to za několik hodin, tak to znám taky. Stejně jako ty žvásty ze zákaznický linky o vadným kabelu, a že u nich je všechno v pořádku.

 

Já to mám jinak. Třeba den jede internet normálně, pak to spadne na ty 2 Megabity a i po resetu to pořád jede jen 2 Mbps. takle pomalé je to třeba dva dny a z ničeho nic to pak frčí 30.

Link to post
Share on other sites

Je možné vysledovat nějakou souvislost nebo spouštěcí mechanizmus tohoto? Třeba určitou denní dobu, určitý typ využívání internetu atd.? Pokles na 2Mbps je dost velká. Jestliže z technické podpory tvrdí, že je vše OK, patrně signál nebude v té době tak špatný.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha
Link to post
Share on other sites

Já má ten samý problém... Rychlost mám 120Mb/s a chodilo to +- pořád stejně. Posledních 14dní (možná i déle) padá rychlost až polovinu 50-70Mb/s. Takhle to jde třeba 2dny a pak to zase jde normálně. U mne ale ta chyba není, to vím naprosto jistě, takže je to na straně UPC a nebo se děje něco po cestě, ale jak to zjistit...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Guest Pavlik

Od včerejška jsem zákazníkem UPC.Vzal jsem si TV,Tel a Internet 120 MB/s.

Technik přišel,udělal 2 dírky do zdi,natáhnul kabeláž,vytvořil zásuvku a odešel.

Po samoinstalaci všeho hardware čekání na spuštění internetu cca 4 hodiny - tel + tv fungovalo ihned.

Po cca 3 a 3/4 hodině voláno na zákaznickou linku s dotazem co se děje,mi bylo sděleno,že samozřejmě u nich to jede a závada asi bude někde u mě.Položim sluchátko,koukám na modem a ejhle ...... vzdálený restart modemu a pak světe div se,internet najel - že by náhoda ??!! :lol: Okamžitě nájezd na speedtest.net a několik testů rychlosti na několika serverech - samozřejmě i jejich oblíbené UPC Brno ...... nestačil jsem se divit - max rychlost cca 36 Mb/s.

Další telefonát na zákaznickou linku nic nevyřešil a následoval totální reinstal Windows 8.1 , vše projistotu,co kdyby byla chyba opravdu na mé straně. :evil: nepomohlo :twisted: další telefonát na zákaznickou linku,kde mi sdělili,že internet jede jak má a a na dotaz,jestli tedy 36 Mb/s je správná rychlost u tarifu 120 MB/s se ozvalo deseti sekundové ticho,lehké odkašlání operátora,dalších deset sekund ticha a pak jsem se dozvěděl,že sice mám dle smlouvy 120 MB/s ale nějakým omylem mi aktivovali pouze 40 Mb/s :jocolor::jocolor::jocolor: Následovala omluva a info,že to na dálku spraví nahráním správného .ini souboru a že za hodinku mám modem vypnout a zapnout z elektriky a bude všechno OK.

Po hodině a půl ( pro jistotu ) jsem udělal co mi poradili,nájezd na speedtest.net a ........................... nic :lol:

Další telefonát na zákaznickou linku,kde mi samozřejmě ihned nezapoměli sdělit počet voláni v jednom dni a zeptali se mě s čím mi mohou tedy ještě pomoci.

Povykládal jsem jim celou anabázi s mým připojením a následovalo opšt desetisekundové ticho,lehké odkašlání operátora a další desetisekundové ticho.Pak se mi omluvil s tím,že je 21:45 a za 15 minut jim končí směna :lol: tak že se mi ozve druhý den.

Po ukončení telefonátu následoval opět zcela "náhodný" vzdálený restart modemu a světe div se rychlost šla o celých 10 MB/s nahoru.

Dnes mě kontaktoval zcela jiný operátor,který byl zjevně odpočatý po dvou dnech volna,takže měl chuť a náladu se mnou cokoliv řešit a po 50ti minutovém hovoru na mobil a všech možných testů a stahování,rad a pokusů jsme se dopracovali k tomu,že mi strašně kolísá rychlost 35 - 115 MB/s a u downloadu 550 kb/s - 14,5 MB/s a že to je opravdu divné a že mi zítra kolem oběda pošle technika,kterého nemusím platit,protože závada je zjevně v zahlcování modemu apd.Tak jsem zvědavý jak to dopadne .... samozřejmě dám vědět :salut:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...