Jump to content
Sign in to follow this  
K1ller

Problemy s routerem ASUS RT-N10E

Recommended Posts

Zdtravim, skoro presne pred rokem jsem si koupil router ASUS RT-N10E. Vse fungovalo perfektne az do Vanoc, kdy se obcas stalo, ze z niceho nic vypadl net. Stacilo restartovat modem a byl na chvili klid. Takhle jsem to musel udelat asi 4x a pak minuly tyden prestaly jit nektere weby. Napr. google. Stranku nelze zobrazit. Opet restart a opet pokoj. Az do vcerejska, kdy najednou nesel hotmail, youtube a dalsi. Bud vubec, nebo se nacetly bez grafiky a ani restarty uz nepomahaji. Pri zapojeni PC primo do modemu to vypada v poradku. Nevite, kde by mohl byt problem? Odesel ten router? Dik za pripadnou pomoc.

Share this post


Link to post

problém je (jak jinak) mezi židlí a klávesnicí... Ale vážně, patrně bydlíš na nějakém sídlišti a před vánoci si mnoho lidí v Tvém okolí pořídilo wifi router. Tedy, v okolí je značně obsazené wifi pásmo. Při restartu modem vyhledává nejméně obsazený kanál, který pak použije. Obsazenost wifi kanálů se ovšem v průběhu dne (dne v týdnu) mění. Jediným uspokojivým řešením je přejít na kabel, tedy pokud se nejedná o nějaké mobilní zařízení...

Případně zkus přejít na pásmo 5 MHz, které je (zatím) méně využívané.


exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

Nechej si doma nejaky cas spusteny treba:

http://www.nirsoft.net/utils/wireless_network_view.html

a pak se podivej, ktery kanal je nejmin obsazen, a na ten tu WiFi nastav.

Vlastni zkusenost - nechal jsem to tyden doma zapnute, a naslo to celkem 132 WiFin.

A zjistil jsem, ze vubec nikdo nepouziva 3ti kanal. Tak jsem na nem ted sam ;-)


Internet od UPC? Nikdy! Jakykoliv vlastni router, zadne stupidni blokovani portu z duvodu "zavirovani".

  • lokalitaOVA
  • internet-
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCA

Share this post


Link to post
problém je (jak jinak) mezi židlí a klávesnicí... Ale vážně, patrně bydlíš na nějakém sídlišti a před vánoci si mnoho lidí v Tvém okolí pořídilo wifi router. Tedy, v okolí je značně obsazené wifi pásmo. Při restartu modem vyhledává nejméně obsazený kanál, který pak použije. Obsazenost wifi kanálů se ovšem v průběhu dne (dne v týdnu) mění. Jediným uspokojivým řešením je přejít na kabel, tedy pokud se nejedná o nějaké mobilní zařízení...

Případně zkus přejít na pásmo 5 MHz, které je (zatím) méně využívané.

No ale ja mluvim o kabelu. Wifi pouzivam minimalne. Jenze to zaclo vypadavat pres kabel. Proto jsem dost bezradny :(

Share this post


Link to post
Nechej si doma nejaky cas spusteny treba:

http://www.nirsoft.net/utils/wireless_network_view.html

a pak se podivej, ktery kanal je nejmin obsazen, a na ten tu WiFi nastav.

Vlastni zkusenost - nechal jsem to tyden doma zapnute, a naslo to celkem 132 WiFin.

A zjistil jsem, ze vubec nikdo nepouziva 3ti kanal. Tak jsem na nem ted sam ;-)

Dik za odpoved, ale jak pisu vyse, mam problem s kabelem. Vsechno je spojene stejne, jako cely rok predtim a zacalo to vypdadavat :(

Share this post


Link to post
... Pri zapojeni PC primo do modemu to vypada v poradku...

Rozmysli si, v čem máš tedy problém... Prověř připojení modemu do účastnické zásuvky UPC (koaxiál, konektory)

 

EDIT> Omlouvám se za zmateční příspěvek a sypu si popel na hlavu... :scratch:

Edited by Guest

exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

Ale vzdyt to pisu. Pokud zapojim PC primo do modemu, vse funguje, jak ma. Jakmile mezi to dam ten router, tak nejdou nektere stranky apod. Takze problem je v routeru, ale nevim, jestli je po nem, nebo jestli je to neco, co by vyresila nejaka zmena nastaveni.

Share this post


Link to post

To že router nebo jeho zdroj odchází se může stát. Zkus stáhnout nejnovější firmware a přehrát ho (i v případě že je to stejná verze jako tam už máš) a provést obnovení do továrního nastavení a znovu router nastavit. Taky můžeš zkusit jiné kabely. Pokud to nepomůže a pokud je router takto nefunkční, že se to projeví hned, tak by snad neměl být problém s reklamací.

  • lokalitaPraha - Letňany
  • internetInternet 300
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal CH7465LG-LC

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...