Jump to content
Ivo Mašek

Problém Moje UPC

Recommended Posts

Přišel mě email, že kvůli nějaké bezpečnosti se musím znovu registrovat. Tedy jsem přešel na MojeUPC, kde skutečně chtějí novou registraci. Chtějí znát mé příjmení (ne celé jméno) a číslo smlouvy.

Do kolonek tedy napíši své příjmení (zkoušel jsem různými písmenky) a číslo smlouvy. Po kliknutí "dále", se mě objeví zpráva, že mé příjmení neznají !!!!!!!! a že si mám kliknout na klientské centrum. Tak jsem na té stránce kliknul na odkaz Klientské centrum a ..... po chvíli vypadně strának: Tato stránka neexistuje. Ujišťuji vás, že se stále, už 53 let jmenuji stejně a že pod mým jménem mám objednané TV služby.

Ta neexistující stránka je taky moc fajn !!!

Kdykoli jsem nucen se byť malinko otřít o UPC, nebo oni se otřou o mě, tak vznikne neřešitelný a ohromná problém !!!

UPC je nejzas*anější firma, co jsem kdy ve svém životě poznal. A to jsem zažil éru Národních podniků. Těmto soc. podnikům nesahá zas*raný UPC ani po nehet na malíčku nohy.

:twisted:

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

To já se dostal dál... až k vyplňování všech údajů, které už tam jednou v registraci jsou, ale ok. Chtěl jsem logicky mít stejné uživatelské jméno, jako doposud, tak jsem tam vyplnil mé současné. Ovšem, ouha... "Vámi zadané uživatelské jméno je již registrováno. Prosím, zadejte jiné uživatelské jméno. "

To je logické, že jméno je již registrováno. Mám jej registrováno já a rád bych jej používal. Jenže nějaký programátor (jestli se to tak dá nazvat), nepřemýšlel hlavou, ale bůh ví čím...

 

Jinak newsletter ohledně této "úpravy" je zde:

 

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Share this post


Link to post

Tak u mě to proběhlo bez poblému, bylo mi schváleno jak moje stávající uživatelské jméno, tak si mohu ponechat i své přijmení. :D

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Share this post


Link to post

Takže mě to nejde vůbec, tomu druhému nejde stávající jméno, a tobě jde všechno. ( ???) Takže je dokázáno, že UPC = binec, sajrajt, ......

A všichni máme smlouvu, přes kterou máme televizi, a přes jméno té smlouvy posíláme platbu a přes jméno té smlouvy nám chodí každý měsíc vyúčtování. Jak jsem psal - větší bordel firmu sem nezažil ani za časů národních podniků

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Před časem, určitě před více než rokem, UPC změnilo čísla smluv. Nepředpokládám, že Ti to uniklo.... (číslo smlouvy: Variabilní symbol na faktuře)


exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

S číslem smlouvy je automat spokojenej. Není spokojenej pouze s mým příjmením. Ač na toto příjmení a číslo smlouvy mě posílá tv signál, bere si za to prachy a na toto příjmení posílá každý měsíc fakturu

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Tak u me probehlo vse bezproblemu (uzivatelske jmeno jsem zvolil jine, nez to puvodni),

 

Ivo Mašek >doporucuju zkontrolovat udaje podle faktury a jinak kontaktovat UPC.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

UPC jsem napsal přes formulář technických potíží. Protože přes ten odkaz na klientské centrum, co uvádí, se objeví neexistující stránka. Počítám, že tak příští týden v úterý, nebo ve středu si na mě vyšlechtěné, ale bezmozkové dámy u telefonu udělají čas. ... a to zase porostu z jejich na papírku napsaném návodu, na jaký všechny kraviny se mě mají zeptat (bohatá zkušenost z nedávné výměny STB, která sice proběhla během 5 minut, ale dočkal jsem se toho až po více než týdnu)

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post
S číslem smlouvy je automat spokojenej.

V některém příspěvku výše jsi kritizoval i programátory... Celá řada podobných utilit nerozezná chybné zadání, obvyklá reakce bývá "chybné přihlašovací jméno nebo heslo", to v tom lepším případě...

Ověřil sis číslo smlouvy podle faktury? Je už notoricky známou skutečností, že v UPC neví pravá ruka, co dělá levá...


exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

No to je dost dobre mozne. Urcite to tu sleduje niekto z UPC a ten zistil, ako nemate rad UPC a teraz vam to dava pocitit. No nechcel by som byt na vasom mieste... :D:D:D

  • lokalitaBA Raca
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCompal, CAM Smit, Kaon SA700, SA900

Share this post


Link to post

ja s tim problem ted take nemel horsi to bylo s prvotni registraci, ale nechapu proc to vubec delaji, co je na Moje UPC tak duleziteho ze to chteji "vice" zabezpecit??

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 3x CA modul

Share this post


Link to post

Ještě včera večer jsem to zkusil - a najednou to šlo. Se stejnými údaji, jako prvotně, kde mě neznali. Dokonce mě bylo dovoleno si ponechat stejné jméno i heslo.

Chápete někdo, proč to někomu jde hned, ale nejde mu původní jméno., proč to někomu jde hned, a může si zadat vše původní, a proč to někomu jde až po několika hodinách ??

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Murphy :)

 

Každý program obsahuje alespoň jeden chybný řádek.

Každý program lze zkrátit na jeden řádek.

Z toho vyplývá, že každý program lze zkrátit na jeden řádek, který je chybný..

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

Čtyři programové zásady:

1.Každý program, který běží bez závad, je zastaralý

2.Každý užitečný program je měněn

3.Každé nesmyslné doplnění je ihned dokumentováno

4.Každá chyba je ihned zapsána jako nová funkce


exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

Tak jsem i já zjistil, že chtějí novou registraci. Opravdu nechápu důvod... jestli šlo o "tajnou otázku" (takto formulované to vidím asi prvně), výzvu k jejímu zádání stačilo přidat hned za přihlášení bez nutnosti celého kolečka nanovo. Spíš mě v první moment napadlo, že došlo k možné kompromitaci účtů nebo tak něco.

Share this post


Link to post
Guest

Když jsem ještě tuto službu využíval, tak to po mě běžně během 1 roku chtělo novou registraci z výše uvedených bezpečnostních důvodů.

 

Bylo by fajn, kdyby se zapojili pod Moje ID.

 

Kdo to nezná, tak zde info:

 

http://www.mojeid.cz/page/1859/bezpecnost/

 

http://www.mojeid.cz/page/1856/hlavni-vyhody-sluzby/

 

http://www.mojeid.cz/matalog/services-list/

Share this post


Link to post
Guest

lopadlo: Službu používám a nemám s tím žádný problém.

Share this post


Link to post

spustili nove rozhrani Moje UPC, celkem prehledne vcetne aktualnich sluzeb, zajimave je pocitadlo prijatych a odeslanych dat (zrovna vaham zda neprejit kompletne na mobilni pripojeni a tahle statistika se hodi), chybi uz jenom platebni brana a v pozadavcich ukonceni smluvniho vztahu vyskoci kontaktujte infolinku :D

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 3x CA modul

Share this post


Link to post
spustili nove rozhrani Moje UPC, celkem prehledne vcetne aktualnich sluzeb, zajimave je pocitadlo prijatych a odeslanych dat (zrovna vaham zda neprejit kompletne na mobilni pripojeni a tahle statistika se hodi), chybi uz jenom platebni brana a v pozadavcich ukonceni smluvniho vztahu vyskoci kontaktujte infolinku :D

 

No, je to docela přehledné, ale dříve jsem hned po přihlášení viděl, kdy mi končí věrnostní program, bylo to tam červenými písmeny, takže se to nedalo přehlédnout. Nyní to tam nikde nevidím nebo jsem to někde přehlédl ?

  • lokalitaMO
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenížádné

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...