Manro 0 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Dobrý den, nainstalovali mi nový modem. Při pokusu o přihlášení do správy modemu, poměrně často vyskakuje hláška: "The service may be interrupted, temporarily inaccessible or encountered errors transferring data. Try Again". Občas to jde a občas ne. Ale třeba dnes 3.9. 2020 se mi nepodařilo do administrace vůbec přihlásit. Nevíte někdo, co s tím? Quote 150 Mb/s Jiná služba Jiná služba UPC Praha Link to post Share on other sites
thaischumi 8 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Nezkoušel jste i jiné prohlížeče? Quote 250 Mb/s - Komfort Compal + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Link to post Share on other sites
tomus 188 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Zkus modem nachvíli odpojit od el. napájení, třeba se to probere. Quote 150 Mb/s - Komfort Compal VF, HD Mediabox, CA modul Brno Link to post Share on other sites
Tube 9 Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 (edited) A jeste me napada, jak se bude chovat ping ma IP modemu, jestli bude vypadavat, nebo bude OK Edited September 3, 2020 by Tube Quote Internet 300 15 GB - Cisco EPC3208 Ostrava - Zábřeh Link to post Share on other sites
Manro 0 Posted September 7, 2020 Author Share Posted September 7, 2020 Děkuji všem za odpovědi. Ping prošel. Však se to rozsypalo až na přenášení rozhraní. Resetovat modem nepomohlo. Je to dost nepohodlné každou chvíli resetovat modem (pokud se to opakuje). V jiném prohlížeči mě to nenapadlo vyzkoušet, za což se stydím. Zaměřil jsem se na řešení toho problému, který spočíval v tom, že to dříve šlo a pak přsetalo. Nicméně v Chromu to teď jde. A ve FireFoxu stále nejde (i když dříve šlo). Tak buď aktualizace Firefoxu a nebo, proto jsem to sem dával, nějaká aktualizace modemu, ketrá se třeba nepovedla. Vyřešeno jiným prohlížečem. Kdyby to přestalo jít i v něm, ozvu se. Quote 150 Mb/s Jiná služba Jiná služba UPC Praha Link to post Share on other sites
JJS 0 Posted September 8, 2020 Share Posted September 8, 2020 Dělal mi to samé. Případně vyskakuje hláška o špatném hesle, ale přesto mne párkrát přihlásil. Myslím, že je problém s nějakým tokenem, který si uložil v prohlížeči. Zkuste smazat historii prohlížeče a data stránek. V network logu modemu se objevuje "GUI Token verify failed". Quote 1000 Mb/s Jiná služba Jiná služba blabla CZ Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.