Jump to content

CA modul TechniCrypt CXV (LICA) - ověření párování


Recommended Posts

Již 10 let používám odkoupený CONAX CA modul od firmy LICA. Fungoval zatím bez problémů.
Asi před týdnem přestal dekódovat zakódované programy. Volné programy fungují, na kódovaných se objeví hláška
"Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat. Prosím zkontrolujte, zda je správně zasunutý modu CA a čipová karta."
I když modul nedekóduje, přišlo na něj začátkem měsíce obvyklé předplatné pro ZONA 5 na tento měsíc. 
Provedl jsem veškeré doporučované úkony (zasunutí, vysunutí, kontakty očištění, obnovení programové nabídky, restarty TV, .....).
Na stránce moje UPC jsem kontroloval čísla spárovaných zařízení a narazil jsem na problém. "ID karty" souhlasí,
ale "ID zařízení" jsem nikde na modulu nenašel. Na help lince VODAFONE (UPC) mi bylo sděleno, že "ID zařízení" je pouze nějaké systémové číslo
a že to mám správně spárované s sériovým číslem modulu. Na nových pronajímaných modulech prý už je CAM-ID = "ID zařízení" správné.
Mohl by mi nějaký ochotný majitel starší verze CA modulu TechniCrypt >>CXV<< potvrdit,
že "ID zařízení" uváděné na stránce "Moje zařízení" není uvedeno někde na modulu, ani v menu CA na TV (tam je rovněž pouze SN).
"ID zařízení"  mého HD Mediaboxu je uvedeno na štítku vespod jako "Chip ID" a souhlasí.
Pokud by byla ještě nějaká rada jak ověřit zda je modul skutečně vadný, budu rád. VODAFONE mi nabízí pouze servisní výměnu za nový PRONAJÍMANÝ modul a ten nechci.

spacer.png

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox
  • Slezská Ostrava
Link to post
Share on other sites

Mám 3x CAM, v My UPC na první pohled nerozlišitelné, takže jsem byl před časem nucen provést jejich inventuru. CAM TechniCrypt mám spolu s CAM+ SMiT v  tuneru počítače.
Menu TechniCrypt se dost odlišuje od menu SMiT, zobrazení menu se liší podle softwaru přijímače, ve kterém je CAM vložen. Jinak se zobrazí v televizoru, jinak v počítači. Navíc SMiT, alespoň ty novější, mají Menu v češtině.
Podle mých záznamů mám software TechniCrypt CXV poněkud nižší verze, 26.9.5.0.2, což asi není podstatné.
ID karty v MyUPC číselně souhlasí se  Smart Card Number  v menu CAM.
Číslo podobné ID zařízení v MyUPC jsem nikde v záznamech ani přímo v menu CAM na pc neobjevil,  TechniSat jej zřejmě nepoužíval (?)

Asi jsem tě nepotěšil

 

Edited by Retiree
  • Internet 300
  • -
  • Komfort
  • Compal LG - router mode, 3x CAM
  • Teplice
Link to post
Share on other sites

Díky za odpověď. Takže chybu spárování karty a modulu můžu vyloučit. Ještě bych potřeboval ověřit funkčnost karty, než si pořídím nějaký použitý odkoupený CAM. Přemýšlel jsem o možnosti přehození mých karet mezi CAM a HD boxem. Následně požádat VODAFONE o změnu párování v jejich systému.  Pokud pak bude HD box s kartou funkční, můžu s klidem starý CAM zahodit.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox
  • Slezská Ostrava
Link to post
Share on other sites

Já myslím že pokud systém kartu vidí a přišlo na ní i předplatné tak nejspíš bude v pohodě, pro jistotu bych ještě zkusil ten modul strčit do jiného televizoru.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Problém s nefunkčním CA modulem vyřešen. Záhadně pomohlo fyzické přehození karet mezi CAM a HD Boxem + přehození párování  v systému VODAFONE. Po zaslání aktualizovaných dat do obou zařízení začal CAM v TV opět dekódovat programy a i HD Box funguje normálně.  

@tomus Měl jsem na večer domluvené odzkoušení CAM modulu u kamaráda na jeho televizi. Naštěstí už to nebylo třeba, modul odpoledne ožil.

@Marek-26 👍  👍 👍 👍

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox
  • Slezská Ostrava
Link to post
Share on other sites

Jo jo, jsou věci mezi nebem a zemí, o kterých obyčejný smrtelník nemá ponětí...  👁️
Já jsem poslední čtyři týdny řešil selhání připojení do Mobilní sítě (cellular). Podezříval jsem kde co/koho, vyřešila to záplata pro Windows 10

 

  • Internet 300
  • -
  • Komfort
  • Compal LG - router mode, 3x CAM
  • Teplice
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...