Jump to content

Volání na technickou podporu


Recommended Posts

Neda mi to a postnu sem jeden prispevek z jednoho nejmenovaneho fora:

 

Když voláte na UPC vždy na začátku uvádějte, že jste nový zákazník a tím se dostanete v pořadníku před všechny ostatní co chtějí řešit reklamace, technické problémy či řešit cokoli jiného. Poradila mi to jedna kamarádka co dělá v UPC call centru a vždy to fungovalo. 🙂

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Link to post
Share on other sites

V pobockach bank to funguje 100% - konkretne mam skusenost s CSOB, kde som vzdy cakal ako ...

Potom som sa naucil, ze vzdy musim z kiosku vybrat moznost "Vlkad nad 10000 Eur" a odvtedy som nikdy necakal dlhsie ako 15 sekund. Sice sa vzdy na mna pozeraju zvlastnym pohladom, ale za ten usetreny cas to stoji 🙂

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Bratislava
Link to post
Share on other sites
  • Slamb changed the title to Volání na technickou podporu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...