Přejít na obsah
homberg

Volání na technickou podporu

Doporučené příspěvky

Neda mi to a postnu sem jeden prispevek z jednoho nejmenovaneho fora:

 

Když voláte na UPC vždy na začátku uvádějte, že jste nový zákazník a tím se dostanete v pořadníku před všechny ostatní co chtějí řešit reklamace, technické problémy či řešit cokoli jiného. Poradila mi to jedna kamarádka co dělá v UPC call centru a vždy to fungovalo. 🙂

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • 2x CA modul, modem Cisco 3812
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V pobockach bank to funguje 100% - konkretne mam skusenost s CSOB, kde som vzdy cakal ako ...

Potom som sa naucil, ze vzdy musim z kiosku vybrat moznost "Vlkad nad 10000 Eur" a odvtedy som nikdy necakal dlhsie ako 15 sekund. Sice sa vzdy na mna pozeraju zvlastnym pohladom, ale za ten usetreny cas to stoji 🙂

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Bratislava

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V pobočkách bank to funguje tak, že pokud vyberu službu, která není moc využívaná a obsluhuje ji extra přepážka, tak je logicky větší pravděpodobnost, že budu obsloužený dřív. Ale to se netýká pokladny, která je pořád stejná :)

  • Fiber Business 240
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Ubee, CAM
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...