homberg 22 Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Neda mi to a postnu sem jeden prispevek z jednoho nejmenovaneho fora: Když voláte na UPC vždy na začátku uvádějte, že jste nový zákazník a tím se dostanete v pořadníku před všechny ostatní co chtějí řešit reklamace, technické problémy či řešit cokoli jiného. Poradila mi to jedna kamarádka co dělá v UPC call centru a vždy to fungovalo. 🙂 Quote 300 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Link to post Share on other sites
Adolf.Shitler 99 Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 urban legend :D Dneska ráno jsem shodou okolností na VF volal a hned to zvedla operátorka, ani jsem neslyšel nic o nějakém pořadí. Quote - - - - - Link to post Share on other sites
zofre 23 Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 V pobockach bank to funguje 100% - konkretne mam skusenost s CSOB, kde som vzdy cakal ako ... Potom som sa naucil, ze vzdy musim z kiosku vybrat moznost "Vlkad nad 10000 Eur" a odvtedy som nikdy necakal dlhsie ako 15 sekund. Sice sa vzdy na mna pozeraju zvlastnym pohladom, ale za ten usetreny cas to stoji 🙂 Quote - - - - Bratislava Link to post Share on other sites
Adolf.Shitler 99 Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 V pobočkách bank to funguje tak, že pokud vyberu službu, která není moc využívaná a obsluhuje ji extra přepážka, tak je logicky větší pravděpodobnost, že budu obsloužený dřív. Ale to se netýká pokladny, která je pořád stejná :) Quote - - - - - Link to post Share on other sites
Marek-26 258 Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 Spíše tady hrozí, že ho ten prodejce neobslouží a šoupne ho zpět do správné fronty. Quote 300 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet Compal, HZN USB Brüx/Praha Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.