Přejít na obsah
Dragokazov

Praktiky UPC Business

Recommended Posts

Ač nerad, tak se s vámi bohužel zase musím podělit o dosti možná až nezákoné praktiky UPC Business a tak trochu doufám, že si to zde přečte co nejvíce firem, aby věděly, že mají dát od tohoto poskytovatele ruce pryč. I přes podvod, který na nás společnost UPC v minulosti udělala jsme se rozhodli, že ještě jejich služeb využívat budeme, chtěli jsme přejít na nový tarif z původních 80 Mbps nově na 250 Mbps. Všechny podrobnosti byly předem dohodnuty a již jsme měli v emailu zaslanou smlouvu, kterou jsme měli podepsat a zaslat poštou UPC. Dnes nás měl navštívit technik a provést výměnu modemu za nový, který by podporoval vyšší rychlosti, zde však nastal velký problém.

Technik přivezl nový modem a protokol o výměně zařízení, vše se zdálo být v pořádku až do chvíle, kdy vytáhl ještě smlouvu k podpisu. Nejen, že dohoda zněla zcela jinak, ale co mě přímo vyděsilo byl fakt, že smlouva byla prázdná! Byly vyplněny pouze informace o společnosti, ale kolonky pro služby, závazky a ceny byly prázdné, takže by si tam mohl kdokoli cokoli dopsat. Toto jsme samozřejmě odmítli podepsat, nejsme blízni a o serióznosti UPC jsme se již několikrát přesvědčili, technik však stále naléhal, že je vše v pořádku a máme podepsat. Neuspěl a když jsem si chtěl jim donesennou smlouvu vyfotit, tak ji rychle schoval, aby z toho prý neměl problémy. Zřejmě sám věděl, že dělá něco, co by dělat neměl, protokol o výměně neřízení přeškrkal a jeho kopii vydal až po opakovaném dožadování se, kopii nepodepsané smlouvy však nikoli. Po tomto technik sbalil modem a odešel. Nyní s UPC řešíme další postup a kompenzace, které požadujeme za čas, komplikace, hovorné atd. jsem velmi zvědav jaký bude výsledek a jaké řešení UPC nabídne..

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Bohužel nějak často, posledně, když jsme přecházeli od UPC k UPC Business, tak nás přetáhli na jistou nabídku s garantovanou cenou a za asi 4 dny tu cenu zvýšili.. Přestává mi to připadat jako náhody

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
Ta která nám přišla v emailu a měli jsme ji poslat poštou byla v pořádku, ale technik docezl neplánovaně také a bohužel nevyplněnou.

Mně nic e-mailem nedošlo a nic jsem ani neměl nikam posílat. Dojel technik, přeměřil připojení, zapojil modem, předložil smlouvu a tu jsem podepsal. A to vše dokonce v rámci samoinstalace.

Sdílet toto téma


Link to post

K nám měl jen dovést nový modem, smlouva se řeší zvlášť. U Businessu je to možná jinak, kdo ví.. Každopádně ve středu bude pokus číslo 2 a technik má být už konečně instrukce, že smlouvu chtít nemá, jsem tedy zvědavý jak to dopadne a taky co nabídnou za ty problémy a čas.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

I kdyby bylo řešení stejných problémů u UPC různé, tak zcela jistě není různý postup při uzavírání smlouvy. A už vůbec ne jak tady tvrdíš cosi o "nezákonných praktikách" a "si to zde přečte co nejvíce firem, aby věděly, že mají dát od tohoto poskytovatele ruce pryč". Lze jenom doufat, že každý dá ruce pryč od těch tvých blábolů :bom:

Sdílet toto téma


Link to post

Můžu se jen smát, zřejmě Vám již došly, alespoň mírně inteligentní argumenty, pro zpochybňování. Ale víte co, zítra sem hodím úryvek z mailu a protokolu, symozřejmě se začerněnými osobními informacemi. Jsem velmi zvědav, zda se dokážete pak omluvit a uznat chybu :)

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Ač jsem nedoufal, tak dnes proběhla konečně výměna zcela podle dohody. Přijel technik s modemem a protokolem o výměně, vše souhlasilo, vyměnili jsme si zařízení a smlouvu pošleme poštou. Škoda, že to nešlo na první pokus :)

3098209911.png

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
Ač nerad, tak se s vámi bohužel zase musím podělit o dosti možná až nezákoné praktiky UPC Business

...

Nevidím na tom nic nezákonného. Spíše je to blbost toho, kdo zadával objednávku. Smlouvy se generují automaticky a jestliže ten, kdo plánuje objednávku nechce, aby vyjela smlouva, musí to tam zadat. A navíc, smlouva i zakázkový list má technik v několika vyhotoveních. Jednu vám ponechá. Takže i kdyby si v UPC někdo něčeho šlehnul a něco tam dopsal, máte druhý originál. Ukázali jste na místě technikovi, že už máte smlouvu podepsanou? Jemu když vyjede smlouva, musí ji nechat podepsat před zahájením instalace. Pokud klient nepodepíše nebo neukáže již podepsanou smlouvu např. s OZ nesmí zahájit práci.

 

Takže hloupost na jedné straně a hysterická reakce na straně druhé.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Vám příjde vpořádku nutit klienta, aby podepsal prázdnou smlouvu? V té smlouvě co měl technik nebylo kromě údajů o naší firmě vyplněno nic.. Vy byste takovou smlouvu podepsal? Velmi o tom pochybuji.. Nevím odkud máte informaci, že aby mohly být zahájeny práce musí být smlouva podepsána, protože to tak není. Vždy byl u nás postup takový, že smlouvu jsme obdrželi emailem a poté zaslali podepsanou poštou, mezitím jsme již obdrželi zařízení na základě telefonické, nebo emailové dohody. Nikdy v minulosti s tím problém nebyl.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Ano v tu chvíli byla již smlouva podepsána a mohla být zahájena instalace. Je jedno, zda na místě nebo např. přes OZ nebo jiným způsobem.

Taková prázdná smlouva vlastně k ničemu nezavazuje. Bylo by mi to dost divné a prokázal bych se již podepsanou smlouvou.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Žádná smlouva tou dobou podepsána nebyla, jak jsem psal, bylo domluveno, že ji zašleme poštou. Každopádně prázdnou smlouvu nepodepíšu nikdy nikomu bez ohledu na okolnosti.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×