Jump to content

Recommended Posts

Nevíme podrobnosti o důvodu dnešního výpadku v Brně Bystrci? Cca v 15 hodin šlus, na stránkách výpadků info, že do 19 by mělo být zprovozněno a teď už tam píšou 22...

  • Jiná služba
  • -
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Jde o kompletní výpadek služeb způsobený přerušeným optickým kabelem. Optický kabel byl přerušen při stavební práci v městském tunelu v Brně. Aktuálně již technici sváří všechny optická vlákna dohromady. Postupně se tak budou služby obnovovat, dle toho jak technici svaří jednotlivá vlákna k sobě. Díky rozsahu výpadku je předpoklad obnovení služeb až ve večerních hodinách.

  • Like it 2
  • Thanks 3
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Jiná služba
  • Vodafone TV
  • Praha
Link to post
Share on other sites

Bylo by možné do budoucna zařídit zveřejňování těch důvodů? Nějaký stručný popis jako tenhle. Myslím, že nebudu sám, koho zajímají i souvislosti, ne jen suchá informace o termínu nápravy.

  • Agree 2
  • Jiná služba
  • -
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Rozumím tomu, ale ve většině případů jsou informace na výpadkovém webu a v hlasovém průvodci zákaznického centra zautomatizovány. Proto tak může tento detail chybět. Každopádně pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně.

  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Jiná služba
  • Vodafone TV
  • Praha
Link to post
Share on other sites

Samozřejmě, že jsou automatizované, takže můžou automaticky doplnit ten důvod výpadku, který je nepochybně v systému taky někde uložen.
A o to šlo.
Muset se někde dožadovat a doptávat informací, které by bylo slušné a logické poskytnout rovnou a bez ptaní, je poněkud nedůstojné...

  • Agree 2
  • Jiná služba
  • -
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Pavel - Vodafone"pokud je zájem, poskytujeme tyto informace touto cestou v rámci komunitního webu, sociálních sítí a podobně"

To by snad mělo být samozřejmé,informovat zákazníky o výpadcích nejenom v hlasovém průvodci,ale i zde,na FB atd.Pamatuji si,že za UPC to tak fungovalo

Edited by namec
  • Internet 300
  • Neomezeně
  • Komplet
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...