MarošH 0 Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 Pokusim se popsat neuspesny proces prestehovani internetu na navou adresu.... Asi v breznu jsem posilal zadost o zmenu adresy (stehovani az od kvetna). Kontaktovala ma operatorka ze zadost posilam moc brzy a nejsou schopny zaridit technika tak moc dopredu, prej si mam zadost poslat tyden pred stehovanim. OK... Tyden pred stehovanim posilam dalsi zadost. Na tuhle zadost uz mne nikdo nekontaktoval, tak jsem tam pro istotu zavolal. Odpoved byla, ze se bude jednat o nestandardnou instalaci, protoze v tom baraku zatim neni jejich pripojeni. Apeluji na fakt ze vzhledem na karantenu a homeoffice se bez internetu nezaobejdu... Prej mne bude kontaktovat technik. Po prestehovani se nikdo neozval. Zas volam na klientske centrum. Po zdlhavom telefonate operator rika, ze uz pol roka nejsou schopny zajistit instalaci na moji nove adrese. (proc jsem tuhle informaci nedostal kdys jsem daval prvy krat zadost o zmenu adresy? a mohl by jsem dat vypoved uz v breznu???) Tak se stezuji ze nebudu platit za sluzby, ktere mi nejsou poskytnute a chci podat okamzitou vypovet. Jenze to nejde a ze mne bude kontaktovat oddeleni vypovedi. Po 3 dnech tam volam znovu proteze mne nikdo nekontaktoval. Odpoved byla ze na to maji 4 dni a ze mam pockat. Kdyz me na druhy den zavolaly a ja jsem uz X-krat vyrozpraval celou story o stehovani atd. pricem znovu naliham o odpusteni platby za mesic, ktery uz jsem bez internetu, se znovu potkavam s odpovedi operatorky ze ona neni kompetentna na takove rozhodnuti a preda mne zas na jine oddeleni. Vypravam muj pribeh odznova dalsi osobe. Odpoved je stejna ze prej nema kompetence, ale ze pujde za nadrizenym a do dvou dni mi da vedet. Namisto nejake rozumne odpovedi jsem vsak dostal jenom na email formular na podani vypovedi. takze klasika... posilam vypoved pricem plati 30 denni vypovedna lhuta od obdrzeni vypovedi!!! dnes 17.6. mi prisla uz druha faktura na celou castku za iternet, ktery uz dva mesice nemam, protoze nebili schopny mi ho dodat. Ukonceni sluzbi bude 18.6. cize predpokladam dalsi fakturu za tri dny. Chtel bych aby ma situace byla znovu proverana... Mate podobnou skusenost? Nevite mi poradit co dal? Doufam ze Vodafon nezaspi a po kupe UPC udela vic pro svoje zakazniky. Quote Internet 150 - - - Brno Link to post Share on other sites
tomus 186 Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 A podle internetového formuláře na webu UPC na té vaší nové adrese internet je dostupný nebo není? Quote 150 Mb/s - Komfort Compal VF, HD Mediabox, CA modul Brno Link to post Share on other sites
MarošH 0 Posted June 17, 2020 Author Share Posted June 17, 2020 Ano uz jsou, zapojili to asi pred dvema tydny. Quote Internet 150 - - - Brno Link to post Share on other sites
thaischumi 8 Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 (edited) Chtěl bych podrobnější vyjádření k "zapojili to asi pred dvema tydny", co a jak zapojili? Jak jste o tom věděl? Ve chvíli, co jste podal výpověď, podle formuláře na webu UPC nebyly na té nové adrese dostupné jejich služby? Edited June 17, 2020 by thaischumi Quote 250 Mb/s - Komfort Compal + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Link to post Share on other sites
MarošH 0 Posted June 17, 2020 Author Share Posted June 17, 2020 "zapojili to asi pred dvema tydny"... na ulici neco delali a pak zazvonili at je pustime do vchodu ze pripojuji UPC... pravdepodobne jenom privedli do baraku kabel, nejednalo se o zapojeni internetu do meho bytu. O to uz jsem pak nezadal, kdyz jsem dal vypoved. Quote Internet 150 - - - Brno Link to post Share on other sites
thaischumi 8 Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 (edited) Tak že možná na té vaše adrese jsou už v tuto chvíli skutečně dostupné jejich služby, stačí z rozvaděče dotáhnout do bytu (popř. přepojit kabel z STA jako tady u nás). Zkuste jím všechno znovu napsat na mail nebo do chatu na FB aby měli přehled, tentokrát už se asi vyřeší a pravděpodobně Vám dají nějakou kompenzaci. Citovat Doufam ze Vodafon nezaspi a po kupe UPC udela vic pro svoje zakazniky. Zas tak optimistický bych nebyl Edited June 17, 2020 by thaischumi Quote 250 Mb/s - Komfort Compal + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Link to post Share on other sites
Tube 8 Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Myslim, ze zde stale chybi podstatna odpoved, zda-li si tazatel (stezovatel) jjz v prvopocatku na strankach VF/UPC overil, ze na dane adrese je internet od UPC. Quote Internet 300 15 GB - Cisco EPC3208 Ostrava - Zábřeh Link to post Share on other sites
Vitalij 0 Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 (edited) Dobrý den, omlouvám se, jestli to sem nepatří, ale vhodnější vlákno jsem nenašel. Mám už poměrně dlouho internet (+tv) od UPC na adrese, kde bydlím a jsem celkem spokojený (mám retenční nabídku na internet 150 :)). Teď objednávám další nové připojení (internet+tv) v jiném městě (pro matku, která se bude stěhovat). Počítal jsem, že jako stávající zákazník budu mít jen další službu na svému účtě: v MojeUPC uvidím další přípojku a ve vyúčtování bude všechno na jedné faktuře. Operátor mi ale při objednávce tvrdil (m.j. mě sprdnul, že se na to vůbec ptám, že kdy by to šlo, tak by mi to přeci řekl..), že na stejný účet to nejde, že na nové připojení bude nová jiná smlouvá, jiný účet, bude tedy i odlišné MojeUPC a fakturace zvlášť. Víte někdo, je to opravdu nemožné mít více služeb (připojení v jednom městě a připojení v dalším městě) společně na jednom zákaznickém účtě?! Setkal se s tím někdo, že na stejnou smlouvu nejde přiobjednat další službu? (Napadalo mě, že možná mi to nechtějí povolit právě kvůli té retenční slevě na stávajícím účtě, že by se promítla i na to nové připojení automaticky..) Ale, mně přijde nelogické, abych jako jedna osoba u stejné společnosti měl více účtů a hlídal zaplacení více faktur (nehledě na to, že mám ještě také mobilní účet ve VF zvlášť).. Edited June 18, 2020 by Vitalij chyba v textu Quote Jiná služba Jiná služba Jiná služba Jiná služba Jiná služba Link to post Share on other sites
Adolf.Shitler 99 Posted June 19, 2020 Share Posted June 19, 2020 Jedna přípojka, jedna smlouva. V čem je problém? Z pohledu zákazníka je to fuk, stačí si nastavit inkaso v bance pro platby a email, kam bude chodit vyúčtování a o nic se nestarám. A myUPC k čemu? Sledovat, kolik dat u mě proteče? Quote - - - - - Link to post Share on other sites
Marek-26 256 Posted June 19, 2020 Share Posted June 19, 2020 @VitalijZdravím. U UPC to bylo tak, že smlouva se dělá na konkrétní adresu a byt. Takže i kdybyste si dělal v jednom domě 4 připojení do 4 různých bytů, budete mít 4 různé smlouvy. Je to i kvůli tomu, že se musí fyzicky připojovat a odpojovat smlouvy v rozvodné skříni atp. Dále UPC a Vodafone ještě nemá sloučené systémy (je to běh na dlouhou trať), proto budete mít zatím vždy i tyto služby zvlášť. 1 Quote 300 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet Compal, HZN USB Brüx/Praha Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.