Jump to content

Recommended Posts

Zdravím, včera, to je 23.5. u mě byl technik a předal mi model, který jsem správně zapojil, ovšem ani po noci se jeho stav nezměnil a vypadá takto:

(může mi s tím někdo pomoct prosím ? )

Model: Cisco EPC3925

Vendor: Cisco

Hardware Revision: 1.0

MAC Address: 24:76:7d:56:fd:78

Bootloader Revision: 2.3.0_R1

Current Software Revision: EPC3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc

Firmware Name: epc3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc.bin

Firmware Build Time: May 17 16:18:25 2011

Cable Modem Status: Scanning

Wireless Network: Enable

 

 

Cable Modem State

DOCSIS Downstream Scanning: In Progress

DOCSIS Ranging: In Progress

DOCSIS DHCP: In Progress

DOCSIS TFTP: In Progress

DOCSIS Data Reg Complete: In Progress

DOCSIS Privacy: Disabled

 

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -44.5 dBmV 29.3 dB

Channel 2: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 3: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 4: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 0.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

Na modemu bliká pouze DS (downstream).

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites

no až to upc vyřeší, nikdo jinej to za něj neudělá :) to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy :cool:

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to post
Share on other sites

Aha a není cesta, jak obejít ten filtr ? Nějak to přesměrovat na jinou cestu ven ? Internet IP address je pro každého jiná ? protože DNS už jsem našel a chtěl bych vyzkoušet to tam nastavit na pevno, Internet IP address, Sub. Mask a DNS, tak maska asi může zůstat 255.255.255.0 (předtím jsem měl 255.255.255.252) a DNS vím, tak kdybych nastavil tu adresu nešlo by to ? omlouvám se jestli je to stupidní dotaz, ale do úterý čekat na technika....

Link to post
Share on other sites

tak jsem našel ten samý problém, a řešení je na 5 minut... do úterý ? ... achjo...

 

Takže technická odpověď na tento problém zní: problém byl ve filtru signálu vloženém v rozvodu na chodbě (malý váleček / spojka mezi kabely). Filtr omezoval pásmo jen na CATV a vyšší (datová komunikace) už nepropustil. Proto se "jakoby" připojil pouze první kanál, ale utlum byl tak silný, že ke spojení nedošlo. A závěr?

Link to post
Share on other sites
to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy :cool:

si měl říct rovnou, že to potřebuješ v jinym jazyce :twisted:

závěr je takovej, že dojede týpek, sundá nálepku z bedny na chodbě, odemkne, otevře, oddělá filtr, zavře, zamkne, přelepí a hned bude líp na světě :)

ale je na prd, že se čeká až do úterý :roll:

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...