Jump to content

Recommended Posts

Zdravím,

psal jsem dotaz přímo do Vodafone, je to už skoro měsíc, a stejně bez odezvy. Zeptám se tedy zde. Musím tedy jen smutně poznamenat, že od přechodu k Vodafone, to šlo se zákaznickým servisem hodně z kopce :-(

Mám aktuálně kabelovku v rámci zvýhodněné individuální nabídky. Bohužel už několik měsíců se koukám na televizi minimálně, a chci jí tedy zrušit. Když jí tedy zruším, budu muset platit nějakou smluvní pokutu? Vím, že se před pár měsíci podmínky tohoto měnily, a chtěl bych tedy jen mít jistotu.

Díky!

  • Internet 300
  • 4 GB
  • Komfort
  • Compal CH7465LG
  • Praha 12 - Modřany
Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, homberg napsal:

Jen se zeptam. Kdyz tu pokutu budete muset zaplatit, tak TV nezrusite? (dobre vedet pro Vodafone) 🙂

Zruším, ale počkám si, až dosáhnu data, kdy se věrnostní sleva bude resetovat, abych nemusel nic platit, a nebo bych musel platit jen miniaturní částku 😉

  • Internet 300
  • 4 GB
  • Komfort
  • Compal CH7465LG
  • Praha 12 - Modřany
Link to post
Share on other sites

Žádná věrnostní sleva už neexistuje, ta byla zrušena na konci března(ceny zůstávají stejné), pokud chceš úplně ukončit smlouvu s UPC, tak můžeš klidně hned, protože aktuálně se žádné sankce neuplatňují.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites
  • Slamb changed the title to Zrušení televize - smluvní pokuta?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...