Jump to content

Neustálé výpadky / zpomalení internetu


Recommended Posts

Dobrý večer,

 

Mám na Vás takový dotaz…

 

Mám problém s internetem od UPC…

 

Používám vysokorychlostní internet 20Mbs – tudíž jeden z nejrychlejších, ale poslední 2 měsíce mám velké problémy s rychlostí (typ WIFI ED3.0)

Mám jak notebook (používám wifi), tak stolní počítač (používám klasické kabelové spojení) – zatímco přes spojení wifi (notebook) není žádný problém, tak se spojením přes kabel mám problémy.

 

Popis problému:

 

Sem tam během dne se mi stává, že se internet z ničeho nic strašně zpomalí, že mi to sotva načte seznam a to ještě necelý… Zkrátka nic nejde vyhledávat a internet je buďto šíleně pomalý, nebo stránky vůbec nejdou načíst – žádná hláška o výpadku připojení apod. nevyskočí…

Toto se mi stává tak 6-7x během dne (pokaždé tak na 10-20 minut) vůbec nevím čím to může být, ale je to velmi nepříjemné a doslova nervy drásající! Síťový kabel jsem vyměnil a stejně nic…

 

Od UPC používám modem typu: Cisco EPC3925, v PC mám nainstalovaný Windows 7.

 

Nemáte někdo nějaké rady, tipy / triky? V čem to může být? Je to modemem, či počítačem?

 

Například napsat toto téma mi zabralo tak 40 minut protože mi to při vkládání neustále vypadávalo…

 

Mám už toho plné zuby – do UPC se chystám zavolat, ale mám strach, že až přijde ten jejich rádoby technik tak to zrovna těch 5 minut půjde normálně…

Díky za odpovědi a za rady, jsem již zoufalý platit si takovou dardu za internet, který funguje jako přes telefonní vytáčení…

 

Díky

 

Broněk

Link to post
Share on other sites
zatímco přes spojení wifi (notebook) není žádný problém, tak se spojením přes kabel mám problémy.

Je to modemem, či počítačem?

když na notebooku je to celou dobu ok, tak to modemem asi nebude, ne? nejspíš nějakej vir...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Moje švagrová žije v Žilině (SK), od UPC má vše, internet,TV,telefon již tak čtvrt roku mají problém s výpadky internetu a telefonu,hlavně v odp. hodinách a víkendech.Dovolat se je téměř nemožné, v telefonu to vyzvání,ale fyzicky ne. Když si stěžovala, řekli jí, že je síť přetížená a že se omlouvají.Když po další urgenci slyšela to samé chtěla snížení ceny za neodpovídající služby, tak prý, že na to nemá nárok. Když ona na to, že chce ukončit smlouvu, oni zas že je smluvně vázaná a musela by platit. Kdo je v právu? :puker:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...