Přejít na obsah
Mr.Lolendo

Výpadky DNS Client Events 1014

Doporučené příspěvky

Mám od nového roka neustálé výpadky až minutu dlouhé.

V protokolu událostí jsem si všiml onoho logu upozornění.

 

"Překlad názvu toplist.cz nebyl v požadované době dokončen. Žádný z nakonfigurovaných serverů DNS neodpověděl."

 

Hledal jsem jestli má někdo onen problém a našel jsem jen zahraniční posty

 

http://www.avforums.com/forums/networking-nas/1260792-internet-xbox-live-disconnects-connects.html
http://prohardver.hu/tema/router_gondok/hsz_5851-5900.html

 

Název protokolu:System
Zdroj:         Microsoft-Windows-DNS-Client
Datum:         21.3.2013 2:59:58
ID události:   1014
Kategorie úlohy:Není
Úroveň:        Upozornění
Klíčová slova: 
Uživatel:      NETWORK SERVICE
Počítač:       MrLolendo-PC
Popis:
Překlad názvu toplist.cz nebyl v požadované době dokončen. Žádný z nakonfigurovaných serverů DNS neodpověděl.
Kód XML události:



1014
0
3
0
0
0x4000000000000000

147860


System
MrLolendo-PC



toplist.cz
16
02000035D52EAC250000000000000000

 

Myslel jsem že to má něco společného s tímto:

http://kb.eset.com/esetkb/index?page=content&id=SOLN2933 

ale po upravě i odinstalování antivira problém nadále pokračuje.

 

Mám UPC Fiber Power 120 s Cisco EPC3925

 

Nijak jsem se tam nevrtal kromě wifi. Používám jak wifi tak kabel.

Zajímavé je že i na mém SmartPhonu vypadne net ve stejnou chvíli což vylučuje chybu v na mém PC.

Takže je zřejmě chyba u providera nebo modemu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No doufej , ze je to jen ten modem, dneska maji technici v mode prijet, vymenit modem a hura pryc a nakonec tam musi znovu, protoze se zjisti ze je problem se signalem.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No asi tak. Technik přišel s novým modemem a hned taky odešel ze starým. Jako jak se ten internet chová to jsou psí kusy. Jsem IT student takže tomu rozumím ale tohle. Mám tři zařízení: PC a 2 SmartPhony. Test rychlosti a odezvy ukážou maximální hodnoty. Na PC se načítají a nenačítají webové stránky asi podle aktuální nálady. Když se nechcou načítat tak ale stahování jako torrent nebo online hraní či chat steamu funguje. Na prvním SmartPhonu bez problému i když se mi to zná pomalejší to načítaní a na druhém to stejné jako na PC.

 

Zatím jsem zjistil tohle. Nevím to jistě protože zítra může být situace jiná zase. Pokud nic nepřenastavuji v nastavení modemu tak to nějak jede bez problému (asi). Takže aktuálně co jsem přenastavil je že jsem vypnul firewall a DHCP server v modemu. Zatím načítaní stránek jede velice svižně. Snad to vydrží.

 

Co vím jistě že s DHCP serverem není něco v pořádku. Když rezervuji a přiřadím IP k MAC tak to vydrží jen do restartu modemu nebo určitého restartu sítě zařízení a to jak kdy.

 

Můj tip je že asi něco bude ze signálem jak jste říkal a taky s firmwarem modemu. Každopádně tak jako tak asi chápeš že už mě to nebaví a nemám čas řešit neschopnost lidi které platím za jejich služby.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak potvrzuji že vypnutím DHCP serveru a firewallu na modemu to jede bez problému. Vzhledem k tomu že spousta lidí píše problémy které poukazují na špatný signál. Pokud je špatná selektivita signálu tak DHCP a firewall (nejen to) budou blbnout takže jiný modem/router nepomůže. Co by jedině pomohlo tak HW kalibrace ale to má na práci provider čili UPC né zákazník.

 

Takže lidem co mají problém podobný jako já můžeš doporučit to zkusit vypnout.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Veškeré snahy vyřešit problém přišly vniveč. Problém přetrvává a problém není na routromodemu je to na externí straně u UPC na jejich DHCP serveru. Mají málo ip adres nebo špatně přidělení priority, kompatibilita apod. Podle mě a to i potvrdil technik v UPC když dám načíst stránku tak se přes DHCP ověří MAC a k ní IP adresa ale server neodpoví. To takhle dělá a dělá dokud nedostane odpověď. Sám řekl že se restartuje modem/router což nechápu protože můj se nerestartuje. Takže asi myslel router/modem na jejich straně nebo neví vůbec co žvanil. Tak jako tak mě unavuje neschopnost a jak bude příležitost mizím ke konkurenci. DHCP problém na jejich straně nemůžete jim nijak dokázat a je to jen na jejich svolné vůli zdali s tím něco udělají. Na co mi teď zvýšily rychlost, když se mi mnohdy stránky načítají jak kdybych měl vytáčené připojení pomalu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...