Jump to content
Sign in to follow this  
Lex

Časté výpadky

Recommended Posts

Zdravím, hledání moc nepomohlo, tak zkusím popsat problém:

Máme nově (od začátku ledna) zavedený internet, modem Cisco EPC3925, tarif Fiber 60. Poslední týden padá spojení každých pár hodin, dnes už každých 60 minut. Vnitřní síť je ok, mám připojený počítač kabelem a notebook přes wifi, navzájem se vidíme, k rozhraní modemu se připojím, ale dál ne. Vypozoroval jsem, že když vše běží, je síla signálu (downstream, všechny channely) kolem +2dBmV a to pomalu klesá přes 0, -2 a někde kolem -10 přestane fungovat spojení. Po resetu modemu hlásí -22dBmV na channel 1 a odmítá zkoušet další kanály nebo upstream. Technik tu byl, ostříhal kabely, vyměnil spojku, vše fungovalo (Murphy, kdykoliv přijde technik, vše běží a chyba se nedá zopakovat). Večer tentýž den to zase začalo padat. Spolehlivě zpět to nahodí odpojení koaxiálu (před rozbočovačem tv/data = připojení k domovní lince ve světlíku, odpojení koaxu za rozbočovačem nepomáhá) a znovuspojení. Potom naběhne zpět normální úroveň signálu, šumu/signál, vše funguje, ale pomalu klesá až k odpojení. Další technik objednán na úterý, ale je dost otravné každou hodinu lézt do té jámy plné mrtvých holubů a šroubovat dráty - napadá někoho nějaké stabilnější řešení? Zesilovač signálu, nebo tak něco?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Mám něco podobného. Vrátil jsem se k UPC kvůli neschopnosti O2 zrychlit mi net a zvoli Fiber 60. Ani omylem se nedostanu pres 20 a občas se rychlost propadne až na bod mrazu. Nebo spadne net úplně. Technik při zapojování říkal, že je vše v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak technik přišel, vyměnil modem a vše fungovalo až do dalšího výpadku o pár hodin později. Nefunguje už ani původně osvědčena metoda odpojení koaxiálu, jen bliká downstream a nenalézá signál. Helplinka slíbila poslat technika znovu, že nám zavolá. Od té doby 3 hodiny ticho. Veselá služba tohle.

 

UPDATE: Volali z tech. podpory, technik už na nás dnes čas nemá a modem prý už dnes měnili, tak co jako chceme. Připadám si jako u blbejch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam jsem nic užitečného nenašel, ale díky. :)

 

Pokrok, proběhl rozhovor na téma "Dobrý den, dnes u vás byl technik, tak co chcete?"..."Zkoušel jste to vypnout a zapnout?".."Aha, pořád nejde, tak já to předám dál a oni se vám ozvou." a po dvou hodinách tentýž rozhovor s jiným hlasem na konci a stejným koncem. Teď čekám na druhé "oni" a doufám, že mi poradí něco dalšího, než opět vypnout a zapnout modem. Jdu hledat, jak do domu dostat CenTrio. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne že bych to chtěl zakřiknout, ale centrio mám už 14 měsíců a za celou dobu nebyl žádnej neohlášenej výpadek :) maximálně hluboko v noci se jednou za čas restartuje set-top box, jinak všechno ok 8) ale pravda, že jako všude, i tady se občas najde někdo, kdo má holt smůlu a potýká se s nějakym problémem...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...