Přejít na obsah

Recommended Posts

Ahoj, koupil jsem jako dárek novou TV a vše jde jak má až doby kdy zasunu CI+ do TV, pak začne tohle

 

 

Nesetkal se někdo s tímto ? zkoušeno bylo 3x CI+ z jiných TV a stále stejné

 

PS: Po zapojení staré TV zpět vše hraje OK na stejný CI+

  • lokalitaMost
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízeníNic

Sdílet toto téma


Link to post
vše jde jak má až doby kdy zasunu CI+ do TV, pak začne tohle

 

Jak se chovají volné programy, bez vloženého CAM? Pokud je příjem volných programů bez vloženého modulu bezproblémový, pak je problém v CI rozhraní, možná jen kontakt, ale spíše na reklamaci....

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud není karta zasunuta do TV tak hrají všechny volné dobře a čistě, to až po vložení jedné ze tří CI+ co tu mám to začne

 

Jinak ty CI+ SMiT jsou pěknej šrot, mám tu 3ks a třeba do TV v kuchyni jde jeden a zase ten co jde v kuchyni nejde ve dvou dalších TV.

  • lokalitaMost
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízeníNic

Sdílet toto téma


Link to post

S tím šrotem souhlasím, ale to jsou i původní CAM od TechniSatu. Takže jak jsem psal, reklamace... Případně placená oprava, pokud tím šrotem došlo k mechanickému poškození konektoru CI slotu. Bohužel norma pro PCMCIA karty nepředepisuje mechanický klíč, který by zabránil nesprávnému zasunutí karty do slotu.

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Nová TV má malou pojistku tak obráceně to tam jde stuha :) jinak v nebližším možném termínu kontaktuji servis a zeptám se a pak případně objednám další CI+ modul.

  • lokalitaMost
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízeníNic

Sdílet toto téma


Link to post

"zkoušeno bylo 3x CI+ z jiných TV a stále stejné"

"to až po vložení jedné ze tří CI+ co tu mám to začne"

Pokud pouze jediná z oněch tří, může se jadnat o vadný CAM, pokud však kterýkoli ze tří CAM, pak bych reklamoval autorizovaný servis, ale nepředbíhejme...

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

zkoušeno bylo 3x CI+ z jiných TV a stále stejné

Tak TV se vrací ze servisu a je OK, moduly jsou bohužel po záruce

Ty mluvíš jak Pýthie (teda píšeš). TV je OK - co to znamená? Pracuje bez problémů s kterýmkoli modulem?

Každý z oněch tří modulů je v jiném zařízení (tv) plně funkční, pak TV není OK!

Co na tom, že moduly jsou po záruce, pokud jsou funkční? Nebo jsou dobré jen dva moduly ze tří, pak chápu ten povzdech...

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Tak to že modul jde v jiné TV není nic. Prostě v této TV nejdou a dle vyjádření servisu je TV v naprostém pořádku. A to že CI+ moduly co tu mám dělají ten můj problém je sice fakt ale protože TV je v pořádku tak servis ani výrobce nic neudělá. TV by musela byt v servisu více jak měsíc s modulem a čekat na vyjádření výrobce ale protože TV nehrála ani 60min. tak jde zpět.

 

EDIT: Prostě se udělá výměna za jinou TV

  • lokalitaMost
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízeníNic

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×