Přejít na obsah
tomus

Vylepšení emailové schránky UPC

Recommended Posts

Dnes me prisel od UPC informacni email:

 

Vážený kliente,

rádi bychom Vám oznámili, že od 11. 12. 2012

dojde u Vaší emailové schránky k následujícím

vylepšením:

· Navýšení kapacity schránky na 5 GB

· Možnost zasílat přílohy až do velikosti 100 MB

· Velice snadné použití s dalšími e-mailovými účty

Gmail, Hotmail a Yahoo, možnost načítat zprávy

z těchto účtů pomocí UPC Mailboxu

· Možnost využít funkce „Táhni a pusť“

· Jednoduché propojení se sociálními sítěmi

LinkedIn, Twitter a Facebook

Ke změně dojde zcela automaticky,

není třeba nové parametry nijak aktivovat.

Děkujeme za přízeň, věříme, že Vás výše uvedená

vylepšení emailové schránky potěší.

Vaše UPC

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

To je pěkné, že zlepšili e-mailovou schránku. Stále ale přetrvává problém, že pokud odešlu/pošlu zprávu přes upcmail, zpráva putuje až půl hodiny, než konečně dorazí, což je celkem zásadní problém.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 30
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníCicso EPC 3208

Sdílet toto téma


Link to post

Ten novy email uz bol nasadeny priblizne pred 2 mesiacmi aj na Slovensku. Vobec sa mi nepaci, je neintuitivny, mohli tam nasadit lepsie rozhranie. Ako hlavny email vyuzivam gmail.

  • lokalitaKosice
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníziadne

Sdílet toto téma


Link to post

No to je dobrý.

Moje přihlašovací údaje do WebMailu jsem zapomněl a tak jsem volal na technickou podporu abych se s nimi poradil a problém vyřešil, jelikož u přihlašovacího formuláře není možnost zaslání nového hesla.

Od té doby co je nový "mejlový" systém mi totiž nechodí ze schránky UPC do gmailu pošta.

Celé roky to šlo bez problému. A najednou to nejde.

Do schránky se nedostanu - nevím už heslo, to nemám možnost si nechat poslat a navíc jsem zjistil že tu nemají ani možnost vytvoření nové schránky.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Dlouhou dobu jsem nepoužíval E-mailové adresy od UPC a když jsem se nyní chtěl po té době znovu přihlásit a udělat pořádek v účtech a adresách, tak to nešlo i když jsem uváděl přihlašovací údaje, které mi byly před dávnem poskytnuty, ani přístup do Webmailu UPC nebyl možný.

 

Přes kontaktní formulář jsem technický problém popsal (včetně přihlašovacích údajů) a zaslal na UPC. Ihned druhý den od zaslání mi technik datové podpory UPC zaslal správné přihlašovací údaje (s tím že změnil přihlašovací heslo) a popsal údaje k přihlášení. Rázem funguje přístup přes Webmail, který se mi musím říct opravdu líbí a samozřejmě fungují i přístupy na E-mailové účty nakonfigurované přes poštovního klienta (v mém případě MS Outlook).

Takže to co nefungovalo, ihned po kontaktu podpory UPC opět funguje. Nemůžu si na ně stěžovat. A to, že jsem nechal účty ležet delší dobu u ledu (využíval jsem jiný primární E-mailový účet) a nezajímal se o ně, byl jenom můj problém a můj nepořádek i proto, že jsem v těch účtech po novém přístupu našel informační zprávy-letáky od společnosti informující o změnách....

Sdílet toto téma


Link to post
No to je dobrý.

Moje přihlašovací údaje do WebMailu jsem zapomněl a tak jsem volal na technickou podporu abych se s nimi poradil a problém vyřešil, jelikož u přihlašovacího formuláře není možnost zaslání nového hesla.

Od té doby co je nový "mejlový" systém mi totiž nechodí ze schránky UPC do gmailu pošta.

Celé roky to šlo bez problému. A najednou to nejde.

Do schránky se nedostanu - nevím už heslo, to nemám možnost si nechat poslat a navíc jsem zjistil že tu nemají ani možnost vytvoření nové schránky.

 

Tak už se opět mohu přihlásit ke svému Webmailu.

Problém byl trochu zapeklitý. Ve staré aplikaci webmailu jsem měl ve svém přihlašovacím heslu znaménko plus. Ani nevím proč jsem ho tam dával, jelikož své heslo nerad měním, ale možná to stará aplikace webmailu vyžadovala (možná mé heslo vyhodnotila jako slabé).

Heslo i přihlašovací jméno jsem si pečlivě zapsal do notýsku - dělám to tak vždy.

Nové rozhraní UPC Webmailu ovšem nepodporuje některá znaménka, tedy ani moje plus.

Technik se v tom jejich systému chvilku vrtal a pak se to podařilo. UFF. Nyní se přihlašuji stejným heslem, ovšem už bez znaménka plus.

Chyba tedy nebyla na mé straně. I kdybych si nechal heslo poslat a podle ceníku bych za tuto službu zaplatil, tak bych se do webmailu stejně nezalogoval.

 

Další věc - ve starém rozhraní webmailu jsem si vytvořil druhou "mejlovou" adresu. Tu používám a funguje, ale nikde ji v novém rozhraní nevidím a tudíž ji nemohu ani editovat nebo zrušit. Vlastně ani nemohu vytvořit k hlavnímu účtu další "mejl".

Nebo blbě koukám?

Sdílet toto téma


Link to post

Využití poštovní schránky

Využito 0% poštovní schránky (4,941 kB z 5,242,880 kB).

 

Rozumíte někdo této formulaci??? Dělal to debil nebo tatar?

 

Co se stane, když schránku naplním? Bude se chovat jako FIFO, nebo prostě nový e-mail nepřijme?

 

Nové zprávy běžně automaticky stáhne MS Outlook a z webu je odstraní, ale po přechodu na nový OS jsem zapomněl, jak se mazání nastavuje (retiree). Teď už jsem to sice znovuobjevil, ale tento stav je výhodný při použití více klientů (např. PC a MT), takže zatím setrvávám a čas od času schránku na webu ručně vymažu...

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

To je asi ten lepší případ (zpráva odesílateli).

Takže buď pravidelně mazat, nebo oželet možnost více klientů...

Nicméně způsob formaluce informace o Využití poštovní schránky je poněkud neštastná...

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal CH7465LG, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Retiree, využíváš (máš zaplněno) cca 5 MB z celkové dostupné kapacity 5 GB, což je po zaokrouhlení na celá čísla 0 %. Než to zaplníš abys musel mazat nějakou chvíli potrvá

 

Při překročení kapacity schránky se většinou pošta vrací s příslušnou chybovou hláškou odesilateli, samovolně mazat by se nic nemělo. Jinak já maily ze schránky nemažu, naopak po té, co se objevily schránky s kapacitou v řádu Gigabytů, jsem všechny maily co sem schraňoval na PC do schránky přes IMAP natlačil. Mám tak zálohu a mám všechny maily dostupné odkudkoliv.

  • lokalitaPraha - Letňany
  • internetInternet 200
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníUBEE EVM323.0

Sdílet toto téma


Link to post
To je asi ten lepší případ (zpráva odesílateli).

Takže buď pravidelně mazat, nebo oželet možnost více klientů...

Nicméně způsob formaluce informace o Využití poštovní schránky je poněkud neštastná...

 

Způsob komunikace je dosažení limitu schránky je standardně v tomto pořadí.

Při dosažení x (např. 90 %) dostaneš email, že bude zle.

Až když dosáhneš 100 % tak už nic nedostaneš, protože máš plno, a dostává odesílatel, že není možné zprávu doručit.

 

To jestli UPC posílá varovnou zprávu nevím, nikdy jsem nedosáhl limitu.

Pro stahování zpráv do více klientů stačí na jednom (tom hlavním) v Outlooku nastavit následující.

- Zachovat na serveru kopie zpráv. - Ano

- Odebrat ze serveru po (xxx) dnech. - Ano

Počet ní záleží jen na tobě, mě stačilo 30 dní, ale můžeš tam mít klidně i 100. :)

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post
... já maily ze schránky nemažu, naopak po té, co se objevily schránky s kapacitou v řádu Gigabytů, jsem všechny maily co sem schraňoval na PC do schránky přes IMAP natlačil. Mám tak zálohu a mám všechny maily dostupné odkudkoliv.

 

On UPC mail umí IMAP? To jsem netušil. Už to jdu taky vyzkoušet.

Díky za upozornění.

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post

Já sem psal obecně, z používání emailové schránky a adresy od poskytovatele připojení jsem se dávno vyléčil, takže netuším, jestli UPC mail umí IMAP. Pokud neumí tak nechápu, že někdo vůbec uvažuje o tom to používat.

  • lokalitaPraha - Letňany
  • internetInternet 200
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníUBEE EVM323.0

Sdílet toto téma


Link to post

Já například soukromé věci do práce netahám. Takže na služební - firemní adresu mi toho moc z venku nechodí. Ani spam. :)

No a už jsem zažil, že jsem něco nebyl schopen registrovat nebo objednat na adresu, která byla jako "free mail".

Potom se mi UPC schránka hodila.

 

BTW: Dnes jsem tam vlezl přes webové rozhraní a zííííral jsem.

Ono to vypadá úplně jinak.

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post

Já taky nepoužívám pro soukromé věci mail v práci, to má podobné aspekty jako mail od providera. Odejdeš a o mail přijdeš. Nejprve jsem měl mail ve škole, pak druhý po tom co se změnil systém loginů a mailových serverů. Pak sem měl mail od poskytovatele (dial up od telecomu), který později fungoval i jako freemail. Ten pak měl vleklé technické problémy a dlouhodobě špatně fungoval, už se mi zajídalo vždy při změně ISP, školy, práce nebo když přestane mailová služba fungovat měnit mailovou adresu, tak sem si pořídil vlastní doménu a Google Apps. Pokud by mi GMail přestal vyhovovat, tak prostě vezmu doménu a půjdu k jinému poskytovateli mailových služeb, ale adresa mi zůstane.

  • lokalitaPraha - Letňany
  • internetInternet 200
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníUBEE EVM323.0

Sdílet toto téma


Link to post

Chvíly jsem to (kvůli tobě) prohlížel, a první mě zarazilo, že v sociálních sítích je tam FB, Twitter, LinkedIn, Yahoo a WindowsLive, ale G+ ne.

Když jsem viděl co a jak se dá nastavit, tak jsem si chvilku (fakt pár vteřin) myslel, že by to šlo používat jako hlavní "HomeOffice".

Ale ve srovnání se službami Googlu jsem to zas velmi rychle zavrhl. :)

Mimo jiné mě "pobavilo" těch 300MB uložistě. :D

 

Celkově si naproti tomu všemu myslím, že to je velký pokrok a hodnotím to opravdu kladně.

  • lokalitabylo vyplněno
  • internetInternet 30
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníbylo vyplněno

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×