Přejít na obsah
tomus

Testování firemního webu v praxi českého UPC

Recommended Posts

A/B testování firemního webu v praxi českého UPC: I negativní výsledky můžou pomoci

 

Změnit firemní web „od oka“ podle svých pocitů se nemusí vyplatit, je mnohem lepší změny pečlivě otestovat. Své zkušenosti s online testováním webu UPC ČR pro Lupu sepsal Tomáš Čech. Jakých výsledků můžete pomocí testování dosáhnout a na co si dát pozor?

 

Poslední případ, tedy jiné chování zákazníka, než bychom chtěli, byl důvodem, proč jsme se v UPC rozhodli pro testování homepage. Od své homepage jsme očekávali, že lidé budou klikat na hlavní tři bannerové plochy, směřující na produktové stránky. Výsledky analýzy pro nás byly překvapením: přestože bannery zabíraly téměř 50 % viditelné plochy, alespoň na jeden z nich kliklo pouhých 4,5 % uživatelů.

 

Vice na: http://www.lupa.cz/clanky/a-b-testovani ... ou-pomoci/

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×