Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím.

Chci se zeptat, zda je v této mimořádné situaci možné komunikovat s UPC na dálku například pomocí datové schránky popřípadě emailem apod., co se týče administrativních záležitostí jako například výpověď služby apod. 

Děkuji

Upraveno uživatelem marek-81
  • Internet 50
  • Telefon 30 minut
  • Start
  • 4 GB
  • -
  • Modem
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak to pochybuji, že by šlo. Emailem vůbec, snad jedině přes ověřený podpis (což skoro nikdo nemá) a u datové schránky bude mít UPC sotva povolený příjem poštovních zpráv, protože pokud ano, tak by se z toho ojebali, co jim tam bude kdo posílat.

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Datovou schránkou normálně ano, dá se i klasickou poštou. Tím se dají vyřídit smluvní záležitosti jako ukončení smlouvy, přepisy atp. Jinak má jak UPC, tak Vodafone nepřeberné množství možností komunikace. Od emailu (u UPC slouží hlavně pro komunikaci, kde je nutné přiložit přílohu), přes webový kontaktní formulář, Skype, telefon ...

Ale takové možnosti byly i normálně.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Marek-26: ano, samozřejmě vím, že mohu komunikovat s UPC přes různé kanály, ale jde mi o náhradu doporučené pošty. Nemusím přibližovat v jaké době se právě nacházíme a ostatně samy úřady omezují kontakty s klienty, proto mě zajímá, zda i UPC dá možnost klientům s nimi komunikovat i jinak než tím, že musí jít osobně na poštu. Je smutné, že UPC nepoužívá datovou schránku v dnešní době. Na jednu stranu si účtuje dvacku za poslání papírové faktury a na druhou stranu neumožňuje elektronickou komunikaci.

  • Internet 50
  • Telefon 30 minut
  • Start
  • 4 GB
  • -
  • Modem
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vždyť jsem psal, že přes datovou schránku můžete s UPC komunikovat. UPC má otevřenou pobočku ve svém sídle (dnes jsem tam byl). Pokud byste byl v karanténě, tak se s vámi domluví individuálně, domluvit se při objektivních důvodech dá na všem.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako u vas, Vodafone DE akceptuje PDF podpisane elektronickym podpisom (certifikatom) ako eID (obciansky preukaz s cipom).. aj v SK s tym nebol problem aspon u dvoch velkych operatorov.

  • Internet 1000
  • Jiná služba
  • TV Klasik
  • -
  • -
  • Arris TG3492LG-LC, CA moduly
  • Bratislava

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak elektronický podpis akceptují všude na světě, ale kdo ho má? Já teda ne. Nicméně v této mimořádné situaci bude stačit poslat klasický email a oskenovaný/ofocený podpis v příloze, řekli mi to přímo z UPC.

  • Internet 50
  • Telefon 30 minut
  • Start
  • 4 GB
  • -
  • Modem
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...