Přejít na obsah
Krematorium

Neustálé výpadky po přechodu na 30Mb/s

Recommended Posts

Dobrý den,

 

nedávno mi zrychlili rychlost internetu na 30Mb/s a od té doby internet velmi často vypadává (zaznamenávám alespoň 4 výpadky za den, a to jen když zrovna jsem na internetu). Většinou se jedná o několika minutové výpadky (cca 5 minut), někdy ale výpadky trvají několih hodin. Na infolince mi řekli, že mám asi závadný wifi router, ale internet prostě nejde ani když připojím počítač přímo na modem. Navíc do přechodu na 30Mb/s bylo vše OK.

Ty 5 minutové výpadky bych ještě překousl, i když i to je otravné, ale když mi nejde internet třeba od 8 ráno do 14:00 tak to je velký problém. Navíc používám VOIP telefon a tak když nejde internet, nemůžu to ani ohlásit, protože utrácet kredit an mobilu za poslouchání blbého automatu nehodlám.

 

Neví někdo, čím by to mohlo být způsobené, popřípadě má někdo stejný problém po přechodu na rychlejší internet?

 

Děkuji.

Sdílet toto téma


Link to post

Jaky tarif a modem jsi mel predtim ?

Ja bych to tipl na problem se signalem, zkus si udelat maly test,

testuj to ale bez pripojeneho routeru:

 

Mrkni do rozhrani modemu,co ukazuje za hodnoty v polozce signal na

http://192.168.1.1 nebo

http://192.168.100.1/

a hod ty vysledky sem.

 

Pak to zkus jeste premerit programem WinMTR, ktery ukaze hodnoty odezvy a ztraty paketu po ceste:

download/WinMTR-v091.zip

Do policka host zadej treba seznam.cz , nech to bezet par minut.

a pak pomoci Copy text to clipboard zkopiruj vysledky a hod zase sem.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Mám úplně stejný problém. Myslela jsem, že to může být routrem, ale když jsem zapojila kabel přímo na modem, nic se nezměnilo. Když jsem volala na infolinku, nevyřešila jsem nic, páč mám dotykový telefon a nereagovalo mi mačkání číslic. Internet mi nejel celé odpoledne a večer. Až teď asi čtvrt hodinky zpátky se záhadně rozjel. Výpadky máme každý den, jsme z Uherského Hradiště. Nevadí mi, že z her mě to vykopává každých pět minut (no teda vadí mi to hodně, ale asi nic lepšího čekat nemůžu), jenomže když ten internet nejede půlku dne, tak to už je asi něco špatně. Rozhodujeme se, jestli přejít na jiného poskytovatele, protože už nás to dost otravuje a chceme něco spolehlivějšího. Doufali jsme, že UPC byla správná volba, ale tohle jsem ještě nikde nezažila. :((

Sdílet toto téma


Link to post

Michelle > muzes si udelat test, ktery popisuju v predchozim prispevku, z toho se da aspon orientacne zjistit kde je chyba.

Pak je nutne zavolat na UPC a pripadne si objednat navstevu jejich technika, ze blbne internet neni zadna zvlastnost, to se muze stat kazdemu

a nezlob se, ale ze ti nereaguji tlacitka na mobilu prece neni vina UPC, pokud je to mozne radeji volej z pevne linky, nez te spoji s operatorem, tak to muze trvat i nekolik minut.

Muzes na UPC take napsat pres kontaktni formular, ale v tomto pripade to spis nedoporucuju, protoze to skonci tim, ze si budete dokola mailovat odpovedima typu zkotrolujte kabely (coz ale udelat muzes) atd.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Michelle: A já zase nezažil, aby klient místo řádné reklamace začal shánět moudra na webu, resp. vymýšlet jiné poskytovatele (u kterých to může být stejné) :?

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Tak mě zapojují od UPC internet 30Mb/s tento týden,tak jsem moc zvědav,jak bude šlapat mě.Ozvu se.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×