Jump to content
Guest germi41

Výměna modemu

Recommended Posts

Guest germi41

Zdravím,

 

dneska mi byl technik měnit modem za nový od Cisca. Paní na infolince mi řekla, že si ten starý vezme včetně kabelů. Jelikož jsem doma nebyl a neměl jsem to nachystáno v krabici (technik se ohlásil dřív) a mamka tomu prd rozumí (ta byla doma), tak si technik vzal modem a nechal mi tu nový, jenže si vzal čistě jenom modem, UTP, USB a dokonce i napájecí kábl mi tu nechal. Tak se ptám co s tím? UTP využiju, ale USB a ten napájecí je mi k ničemu, tak bych to vyhodil, ale nechci se dostat do situace, že by se mi pak někdo ozval, že by potřeboval ještě k tomu ty káble a já je už neměl a pak bych ještě musel třeba platit.

 

Díky za info :thumleft:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam zkusenost takovou, ze si technik odnesl pouze modem a zdroj, krabici ani kabely nechtel.

Zdroj si nech doma, kdyby neco, az nekdy ukoncis sluzby UPC, tak ho muzes vratit.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

UTP se při výměnách neodebírají a USB se ani nikde neevidují, ale zdroje se vrací. Jestli je na ZL vypsaný starý modem jako odebraný a není uvedeno, že něco chybí, tak to neřeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím,

 

dneska mi byl technik měnit modem za nový od Cisca. Paní na infolince mi řekla, že si ten starý vezme včetně kabelů. Jelikož jsem doma nebyl a neměl jsem to nachystáno v krabici (technik se ohlásil dřív) a mamka tomu prd rozumí (ta byla doma), tak si technik vzal modem a nechal mi tu nový, jenže si vzal čistě jenom modem, UTP, USB a dokonce i napájecí kábl mi tu nechal. Tak se ptám co s tím? UTP využiju, ale USB a ten napájecí je mi k ničemu, tak bych to vyhodil, ale nechci se dostat do situace, že by se mi pak někdo ozval, že by potřeboval ještě k tomu ty káble a já je už neměl a pak bych ještě musel třeba platit.

 

Díky za info :thumleft:

Pokud chcete mít úplný klid, napište na UPC, že si technik zapomněl u Vás adaptér k modemu, ať Vás kontaktuje a domluvte si s ním dodatečné vyzvednutí. Technik se s Vámi poté domluví dle Vašich možností a času na nějaký přesnější termín. :)

  • Internet 300
  • Neomezeně
  • TV Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Každý ne, jen "marný výjezd" - Klient nebyl zastižen v jím odsouhlaseném termínu aniž by včas na tuto skutečnost upozornil a "placený servisní výjezd" - V případě, že závada nebyla nalezena na zařízení poskytovatele.

  • Internet 30
  • -
  • bylo vyplněno
  • bylo vyplněno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den,

chci se zeptat ohledně navrácení modemu při změně služeb. Chci si pořídít rychlejší internet a rovnou koupit modem. Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že původní modem předám technikovi, který mi přinese nový.

Má mi něco podepsat nebo mám modem odeslat do Nymburku? Nerad bych se dostal do potíží, které byly z vrácením modemů a následném vymáhání peněz. Četl jsem všeobecné podmínky a je pravda, že tam je navrácení modemu jen při ukončení služeb, ale radši zjišťuji co a jak.

 

Díky za rady :diky

  • Internet 200
  • TV Komfort
  • Modem, HD Mediabox
  • Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...