Jump to content

Nefunkcny obraz Markiza HD cez CAM


Recommended Posts

Potvrdzujem. Mám ten istý typ TV. Markíza údajne menila vo štvrtok multiplexor. Všetky typy STB aj ostatné značky televízorov fungujú. Je to rekcia určitej rady Panasonicov pri descripcii signálu na niečo, čo ale ostatné zariadenia spracujú. Takže je to medzi Markízou a Panasonicom. UPC prenáša signál v nezmenenej podobe. CAM na to nemá vplyv, lebo program nie je cryptovaný.

Link to post
Share on other sites

Mám ten istý problém cca od minulého týždňa, P42GW30E, panasonic - korešpondencia cez nejakú slečnu na recepcii - odporučenie mám nanovo spustiť ladenie dvb-c tuneru, čo sa mi moc teda nechce :(, markíza sa tvari čudne, ako keby niečo posrali ale nevedia čo, vraj to posunú technikom, ktorí na tom pracujú, UPC tvrdí, že oni žiadne parametre signálu nemenili......výsledok vyzerá to tak, že do vysielania ide nejaký formát obrazu, čo panasonic nevie dekódovať :( no pánboh pomáhaj ak je to tak

Link to post
Share on other sites

Opraviť to musí Markíza, vedia o tom, ale za dva dni príčinu nenašli. Vie o tom Panasonic? Každý nahlási poruchu dodávateľovi signálu UPC,ktoré s tým nić nespraví. Treba nahlásiť poruchu aj na Zákaznícku linku Panasonic, nech sa s tým tiež zaoberajú, že ich televízory nespracujú signál, ktorý všetky ostatné značky televízorov a STB spracujú. Otázne je, či je ten signál korektný.

Čím viac nás bude, tým to bude mať väčšiu váhu.

 

LINKA ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY

Máte dotaz k výrobku Panasonic alebo potrebujete poradiť?

Zavolajte nám na našu infolinku a my Vám radi pomôžeme.

tel.: +421 2 206 22 911

Callcentrum:

Po - Pi: 9:00-17:00

Pre písomné spojenie môžte využiť e-mail: panasonic.bratislava@eu.panasonic.com

Link to post
Share on other sites

Panasonic o tom vie, už tretí deň na tú tému komunikujeme cez zákaznícku linku, čo je vždy len sprostredkovaná komunikácia a nie priamo s technickým oddelením. Výsledok zatiaľ žiadny.

Link to post
Share on other sites

posledná odpoveď z Panasonicu -

"d’akujeme, že ste kontaktovali linku zákazníckej podpory spoločnosti Panasonic. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Na riešení problému sa už pracuje. S najväčšou pravdepodobnosťou ide o chybu zo strany Markízy. O konečnom riešení Vás informujeme."

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...