Jump to content
Sign in to follow this  
LM

modem EPC 3208 - jaký je tovární login/heslo?

Recommended Posts

Odkoupil jsem si modem (viz předmět), ale kabelovka mi nějak zapomněla k průvodní dokumentaci přibalit takové základní informace, jako ke IP web-administrace (tu už jsem si našel) a přihlašovací údaje. Nevíte pls někdo, jaké je tovární nastavení login a heslo

Share this post


Link to post
Share on other sites

V tomto obycejnem modemu se nic nenastavuje, max. muzes zjistit nejake udaje o signalu a pod., nekdy jsou ale zablokovane, pak se pouziva tento postup:

 

Zkus tam zadat jako login: admin/atlanta eventualne admin/W2402

nebo zkus tento postup:

Jdi na tuto stránku: http://192.168.100.1/_aslvl.asp

 

Uživatelské jméno: admin

Heslo: W2402

 

Poté vybrat Acces Level 2 a znovu zadat přihlašovací údaje výše. Poté už by to mělo jít.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

údaje o signálu vidím i bez zásahu

(ani jedno heslo nezabralo)

 

chcete mi říct, že nemůžu přenastavit VoIP bránu na svého operátora??? Jsem si naivně myslel, že budu moct svoji stávající "VoIP gateway" zrušit/prodat a začít používat tu vestavěnou v modemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak tak koukám na verzi firmware: xxxxxx_upc - asi to bude chtít sehnat ten od výrobce. Tam už bude určitě přístupné vše co přístupné má být.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No sehnat si ho muzes, ale otazka ovsem je jak ho tam nahrajes, kdyz to nejde.

Jak rikam vse nastavuje operator na dalku, vcetne firmwaru, ty muzes modem maximalne resetovat, nic vic.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites
... nemůžu přenastavit VoIP bránu na svého operátora??? ...

Tvůj VoIP operátor je UPC a ten to přenastaví za tebe, jak píše Tomus, nadálku.

  • Internet 30
  • -
  • bylo vyplněno
  • bylo vyplněno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad "nastavování modomu operátorem" - pokud bude operátor něco bez mého vědomí/souhlasu nastavovat NA MÉM MODEMU, tak je to samozřejmě na žalobu. Proto jsem jej kupoval, abych s ním mohl dělat, co já uznám za vhodné. (Když se management rozhodl, že bude odprodávat modemy, aby přenesl náklady za jejich pořízení na klienty, musí počítat i stím, že se klienti budou dožadovat plné kontroly nad svým majetkem)

 

ad "nejde" - nejde jen batole, protože to neumí (Druhá věc je, jak dlouho se budu "dohadovat" s operátorem, než mi předá informace pro nastavení, tak jak to dělají jiní "operátoři")

 

ad "tvůj operátor VoIP je UPC" - můj VoIP operátor je kdekdo, jen NE UPC. (nejsem blázen, abych v dnešní době byl ochotný platit měsíční paušál + za minutu na mobil 5kč - to už můžu rovnou volat z mobilu)

 

Nakonec doufám panové z UPC, že je Vám jasné, že takto žádné zákazníky neztratíte ani nezískáte, neb ti co šli/jdou za lepšími podmínkami VoIP už to stejně udělali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když si koupíš osobní automobil, tak ti k němu taky výrobce nebalí příručku pro nastavení řídící jednotky, ale musíš vzít za vděk tím, co je tam nastavené z výroby, resp. co ti udělá autorizovaný servis. Ale žalobu můžeš zkusit, jsem zvědavý jak dopadneš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...