Jump to content

Úmrtí klienta není důvod k ukončení smlouvy.


Recommended Posts

Dobrý den.

Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo.

Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena.

Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit.

Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli.

Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova.

V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka.

Za reakce předem děkuji.

Link to post
Share on other sites
Ja myslim ze neprve by bylo lepsi kontaktovat primo UPC, pokud na druhem konci bude sedet nekdo rozumny, tak se s nim snad nejakem domluvite, muzete jim klidne pohrozit stiznosti na ČTU.

To by měl udělat v každém případě. Co se týče toho medializování, tak to by měl udělat také. osobně nejsem zastáncem tutlání nešvarů v interním řízení. Tahle země už se stala takovou žumpou smradu (všeobecně), že je naopak velmi nutné všechny nešvary dostat ven mezil lidi a nejlépe i do zahraničí.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • HD DVR Mediabox
  • Jirkov
Link to post
Share on other sites
Dobrý den.

Před půl rokem zemřela zákaznice UPC. Majitel bytu v kterém žila ihned kontaktoval UPC s tím, že jeho nájemnice zemřela a je potřeba ukončit její smlouvu. UPC si vyžádalo úmrtní list a následně bylo domluveno, že modem odešle na sběrné místo. To se také stalo.

Po krátké době přišel dopis na jméno mrtvé zákaznice s tím, že smlouva je ukončena a je potřeba uhradit 400 kč- doučtování za poslední dva měsíce smlouvy. Vypadalo to jako pokuta za včasné neohlášení této změny. Vyúčtování byla řádně placena.

Tato částka se stala součástí pozůstalostního řízení. Bude nutné ji uhradit.

Dnes, půl roku po úmrtí zákaznice, pozůstalí obdrželi dopis v kterém jim bylo v podstatě oznámeno, že úmrtím jejich zákazníka smlouva nekončí a přechází automaticky na ně. To, že mají jiné bydliště, nepodepsali žádnou smlouvu a nevlastní modem(je zpět u UPC), pravděpodobně nehraje žádnou roli.

Máte s tímto jednáním nějaké zkušenosti? Co poradíte? Já, jako přímo nezainteresovaná osoba navrhuji pouze kontaktovat média. Je okurková sezóna a o toto téma by mohla mít zájem. Specialista přes bulvár je tady Nova.

V případě dalšího nátlaku kontaktovat svého právníka.

Za reakce předem děkuji.

Rozhodně informujte ČTU, média můžete určitě taky. Třeba si ve zprávách zase poslechneme nějaké blafy od mluvčí UPC... A ohledně těch 400 Kč doúčtování - Mohl byste sem prosím, až se to začne nějak vyvíjet, sdílet detaily i k tomu? Není to poprvé, co o něčem takovém u UPC slyším.

 

Držím palce, díky.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Cisco EPC3925, CA modul
  • Pardubice
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...