Jump to content

Recommended Posts

Předesílám, že jsem si četl podmínky UPC služeb atd. V současnosti mámm cca 3 roky starou smlouvu na net 25M a tv mini. Potkal jsem prodejce UPC co se dobýval do našeho paneláku a dal s ním řeč a ten mi nabídl balíček co teď je nabízen. Okamžitě jsem souhlasil a chtěl k němu i wifi modem, pcmcia modul i kartu a set-top-box a to klidně od následujícího dne. Vsuvka: mám zkušenost s koupí amway i zerpter..Co mě překvapilo bylo to, že nelze (což je právě pro mě nelogika) z jednoho tarifu přejít na druhý okamžitě, ale že musím měsíc čekat na výpoveď a pak měsíc na jakousi čekací dobu. Kdyby mi to napsal hned na místě tak bych mu odsouhlasil další aspoň 2 dodatečné balíčky, ale s tímto přístupem pomalu začínám uvažovat, že ani ten balíček za 2 měsíce nevezmu..nechápu tedy tu nelogičnost...2 měsíce minimálně mám čekat na televizi ? připadá mi to jak za komančů čekat na instalatéra...na tohle fakt už nejsem zvyklej..nedá se to nějak popohnat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to nelogika, ale podvod OZ aby dostal provizi :)

Normálně si zavolejte na KC a přeptejte se na ten balíček a do 2 až 3 pracovních dnů už tam budou první volné termíny.

 

Takže asi tak.

  • Internet 300
  • Neomezeně
  • TV Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Nelogické to není, ba naopak - logické je to až až. Obchodní zástupce chce po tobě, abys zrušil veškeré služby UPC (což trvá měsíc - výpovědní lhůta + další měsíc na vyřízení formalit, tj. vrácení modemu). Pak tě jakože osloví nabídne balíček UPC+TV nakožto novému zákazníkovi a jemu připadne provize! Ze stávajícího klienta nedostane ani korunu! Přechod na nový balíček můžeš mít klidně do konce týdne. Zavolej na UPC linku a kašli na nějaké obchodní zástupce!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže přes linku to dostanu hned ? jdu na to....

 

kurewsky dobrá rada....udělal jsem objednávku online a ještě jsem volal na upc..mám počkat až se mi ozvou z objednávkového oddělení kde dohodnu rozšíření objednávky....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Potkal jsem prodejce UPC co se dobýval do našeho paneláku a dal s ním řeč a ten mi nabídl balíček co teď je nabízen.

a to jakej? si vedle řikal, že chceš nechat jenom samotnej net, ne?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne on mi řekl abych si zrušil tv mini a počkal 2 měsíce a pak uděláme změnu....takže jsme napsal zrušení služby tv mini a ponechání netu a odeslal jsem to a pak jsem se ptal jestli mi zavolají že to dostali a nebo jesli dostanu dopis či email, že přijeali můj dopis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nelogičnost je v tom, že OZ má největší provizi z nových smluv, zatímco ze změny smlouvy stávající má jenom pár korun. Takže pokud to OZ nedělá z lásky k UPC, ale chce si vydělat, tak prostě jedná jak jedná a nelze se mu ani moc divit nebo mu to dokonce vyčítat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proto sjem psal, že mám zkušenosti s amway a hlavně se zepterem kde se nová či změna smlouvy prostě připíše tomu kdo je uvedený za prodejce na smlouvě...

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně jak to píše elnc, oz by měl jenom doobjednávat nový služby a na stávající zákazníky všech služeb... víte co :roll: neni to chyba D2D (tam by zájem i byl), ale nejvyššího vedení upc, že je to takhle postavený...

ten analogovej sr*č je celkem nepříjemná věc :? pokud má někdo samostatný mini, tak je to na 95% důchodce, kde je šance na novou službu internetu mizivá, z převodu na digitál je prd a nějaký složitější čachrování se smlouvama je předem ztracený, protože jim to pak stejně jejich prudce inteligentní děti vystornujou... pokud má někdo jako juras net za plnou a k tomu mini jako bonus, zase se s tim nic moc dělat nedá kromě uzavření nový smlouvy, ale to už je s rušením běh na delší trať (+ pár dnů bez služeb), u přepisování to zas dost lidí nemá na koho napsat (nebo prostě nechtějí, což se dá taky pochopit) :roll:

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Share this post


Link to post
Share on other sites

zařízeno..právě jsem dokončil 25 minutový rozhovor s upc..objednáno..o víkendu budu vrtat panely a natahovat kabely..a v pondělí přijede technik a doveze vše potřebné....

 

doplním info: 3.7.2012, práve mi od UPC přišla sms, že přijali můj dopis o zrušení služby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...