Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
Trabi

Pristroj k telefonovani od UPC

Recommended Posts

Ahoj, chtel bych se optat, zda, kdyz bych si poridil telefon od UPC, musim vzit jejich pristroj, nebo mi staci muj klasicky bezsnurovy Gigaset SL400? Diky Petr

  • lokalitaPraha-Nusle
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, Kaon KCF900

Sdílet toto téma


Link to post

Tarif za korunu se hodí třeba k tomu, že je člověk na příjmu na pevné lince. A i ten za 50Kč se 100 volnými minutami (na pevnou) se dá akceptovat, byť musí člověk předem vědět, že UPC nepovažuje za pevnou linku např. nomadická čísla u VoIP providerů a linky státní správy 95 a 97x, což je celkem nepochopitelná věc.

Sdílet toto téma


Link to post

Čísla začínající 9xx nejsou totiž klasicky tarifikované pevné linky.

 

Již řadu let přiděluje Český telekomunikační úřad (ČTÚ) telefonní čísla neveřejným sítím, v číslovacím plánu se jedná zvláště o číselné řady 972 (České dráhy), 973 (ministerstvo obrany), 974 (ministerstvo vnitra), 95x (ministerstva, státní organizace, komerční subjekty). Tato tzv. negeografická čísla, začínající číslicí 9, představují jeden rozsah pro síť pokrývající více než jeden telefonní obvod. První takto očíslované privátní sítě vznikly v r. 2002 a jednalo se zejména o státní instituce. V nedávné době však byla přidělena další čísla i komerčním subjektům, přičemž tento proces má vzrůstající tendenci. 

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
Tarif za korunu se hodí třeba k tomu, že je člověk na příjmu na pevné lince. A i ten za 50Kč se 100 volnými minutami (na pevnou) se dá akceptovat, byť musí člověk předem vědět, že UPC nepovažuje za pevnou linku např. nomadická čísla u VoIP providerů a linky státní správy 95 a 97x, což je celkem nepochopitelná věc.

 

Mám zde mezeru ve vzdělání a nechce se mi v tom pracně proklikávat, prosím o odpověď: Mám tedy tarif za 50 Kč a jak je zmíněno výše "jsem na příjmu na pevné lince". jak je to s VoIP? Musím mít puštěnej počítač anebo se dá VoIP telefon strčit přímo do modemu a chová se jako "jsem na příjmu na pevné lince"?

Sdílet toto téma


Link to post
Tarif za korunu se hodí třeba k tomu, že je člověk na příjmu na pevné lince. A i ten za 50Kč se 100 volnými minutami (na pevnou) se dá akceptovat, byť musí člověk předem vědět, že UPC nepovažuje za pevnou linku např. nomadická čísla u VoIP providerů a linky státní správy 95 a 97x, což je celkem nepochopitelná věc.

 

Mám zde mezeru ve vzdělání a nechce se mi v tom pracně proklikávat, prosím o odpověď: Mám tedy tarif za 50 Kč a jak je zmíněno výše "jsem na příjmu na pevné lince". jak je to s VoIP? Musím mít puštěnej počítač anebo se dá VoIP telefon strčit přímo do modemu a chová se jako "jsem na příjmu na pevné lince"?

Telefon od UPC se chová jako klasická pevná linka, tj. z kabelového modemu je výstup RJ11 a do něho připojíš libovolný telefonní přístroj. S PC (a internetem celkově) to nijak nesouvisí.

Upraveno uživatelem Návštěvník

Sdílet toto téma


Link to post
Aby ne, když má UPC číslo zákaznické linky z rozsahu čísel přidělených O2 :D

Nešlo o zákaznickou linku, ale o telefon VOIP, který UPC poskytuje klientům. Na prvních třech místech se číslo liší od čísla poskytnutého O2.

Nejedná se o přenos čísla mezi operátory.

Sdílet toto téma


Link to post

UPC neposkytuje VoIP telefony, ale běžné telefonní přístroje, jaké jsou i u jiných pevných linek.

 

Zákaznická linka UPC má číslo 241005100, což je číslo z rozsahu čísel přidělených O2.

Naproti tomu klientům UPC jsou přidělována čísla, která má od ČTÚ pronajatá přímo firma UPC.

Upraveno uživatelem Návštěvník

Sdílet toto téma


Link to post
UPC neposkytuje VoIP telefony, ale běžné telefonní přístroje, jaké jsou i u jiných pevných linek.

 

Zákaznická linka UPC má číslo 241005100, což je číslo z rozsahu čísel přidělených O2.

Naproti tomu klientům UPC jsou přidělována čísla, která má od ČTÚ pronajatá přímo firma UPC.

 

Nepsal jsem o telefonním aparátu, ten je klasický, ale způsobu připojení. A ten je přes modem, ze kterého už nejde dvoulinka, ale datový kabel.

A opakuji nepsal jsem o lince na klinstlé centrum, ale o oživatelských číslech. Ta jak správně píšeš má UPC přidělená od ČTU. Přesto se k těmto číslům chová O2, jako by to byla jejich vlastní telefonní čísla.

Sdílet toto téma


Link to post

Telefonní čísla (všechna) jsou majetkem státu, který je prostřednictvím ČTÚ spravuje a dle požadavků přiděluje jednotlivým operátorům, přičemž se vždycky přiděluje určitý rozsah čísel. Tady žádný problém nevidím, prostě pevná linka jako pevná linka, koncový účastník rozdíl nepozná.

Sdílet toto téma


Link to post
Za korunu je to opravdu předražená linka :D

 

neni to u upc o pausalu ale o tarifikaci minutove a sazby predrazene ....neni lepsi se napred podivat na ceny hovoru ? u odoriku mam vterinovou sazbu uz od 0 minuty takze treba za 10 sekund hovoru na pevnou zaplatis treba 5 haleru oproti upc plnou sazbu ..nanitnes halere ale za mesic to dela radove i desitky kc i vice

kdo nevyzkousel neuveri staci se mrknout precist lze i zkusit a pak psat

Sdílet toto téma


Link to post
Telefonní čísla (všechna) jsou majetkem státu, který je prostřednictvím ČTÚ spravuje a dle požadavků přiděluje jednotlivým operátorům, přičemž se vždycky přiděluje určitý rozsah čísel. Tady žádný problém nevidím, prostě pevná linka jako pevná linka, koncový účastník rozdíl nepozná.

Ano, sice máte pravdu, ale jen z pohledu O2. Samo UPC v tom rozdíl dělá. :)

UPC rozlišuje zda voláte na "pevnou" linku vedenou u něj a nebo zda voláte na ostatní pevné linky. O2 to nerozlišuje.

To je všechno.

Sdílet toto téma


Link to post
Tarifikace je u UPC sice špatná, ale pro účely být dostupný na pevné lince a bezplatnému volání ve stejné síti, to nijak nevadí. A o ničem jiném jsem nepsal.

 

to je pravda u odoriku taky zadarmo volate ve stejne siti a nemusite mit smlouvu ani pausal..dokonce vypis hovoru funguje v realnem case kdyz napriklad volate a mrknete se do vypisu vidite prave probihajici hovor i s cenou

Sdílet toto téma


Link to post

S Odorikem určitě nevolám zdarma v síti UPC. Každopádně telefon od UPC nijak nebrání tomu, abych si nějakého VoIP poskytovatele pořídil a navíc vůbec není na škodu mít telefon od UPC jako případnou rezervu. Za korunu prostě není co řešit.

Sdílet toto téma


Link to post
Tak to je pochopitelná věc, že to UPC rozlišuje, když je volání v síti zdarma.

Ano narozdíl od O2, kde to je podle tarifu taky zadarmo. :)

... telefon od UPC jako případnou rezervu. Za korunu prostě není co řešit.

Jen s drobným připomenutím, že ta koruna se platí jen 12 měsíců, pak už podle tarifu 222,- nebo 50,- a více...

 

... jinak UPC mam caste vypadky site takze jeho vyuzite je na miste

Naopak ve chvíli výpadku UPC jsem vždy rád, že mám i mobil a mobilní internet. Během posledního půl roku byl výpadek dvakrát a to vždy kompletní včetně TV i telefonu. :(

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×