Jump to content

Již osm dnů packet loss 30% a více


Recommended Posts

V úterý minulý týden jsem nahlásil na modré lince problém s připojením, od té doby až na výjimky nemohu odesílat e-maily (s připojenými soubory vůbec), uploadovat na ftp (tedy spravovat web, který mám na starosti), hrát hry, za které si měsíčně platím, stránky se mi otevírají od několika minut po několik desítek minut atd. Od čtvrtka mi na modré lince opakují, že tento problém bude ten samý den vyřešen, ale není. Už jsem ztratil trpělivost. Opravdu už nevím, kam se mám obrátit, prý je problém na uzlu, to je tak všechno, co mi byli schopni říct. Má ještě někdo jiný v Praze 8,9 tento problém?? Nějaké nápady? Asi mi nezbyde nic jiného, než jít do Nextry. ((

 

| WinMTR statistics |

 

| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

 

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

 

| 10.6.0.1 - 39 | 1029 | 637 | 0 | 9 | 78 | 15 |

 

| rt-pha-1-eth2.karneval.cz - 32 | 1028 | 701 | 0 | 9 | 109 | 15 |

 

| nix1.karneval.cz - 32 | 1028 | 700 | 0 | 15 | 266 | 16 |

 

| nix2.dialtelecom.cz - 34 | 1028 | 682 | 0 | 9 | 78 | 15 |

 

| R2-GE2-vlan100.dialtelecom.cz - 33 | 1028 | 691 | 0 | 10 | 94 | 15 |

 

| prague2.dialtelecom.cz - 31 | 1028 | 713 | 0 | 11 | 94 | 16 |

 

| 82.119.242.236 - 33 | 1028 | 697 | 15 | 111 | 1281 | 219 |

 

 

 

P. S. Toto téma se sem snažím dostat už hodinu.

Link to post
Share on other sites
P. S. Toto téma se sem snažím dostat už hodinu.

V cem konkretne mels problem ?

 

Ten uzel je zarizeni ktere prevadi signal z optickych kabelu na koaxialni a nachazi se na ulici v plechovych bednach - tech trochu vetsich.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Packet loss je můj problém, toť vše, myslím, že to z mého příspěvku plyne dost jasně. Proto píši, že mi trvalo hodinu, než se mi načetla stránka o úspěšném přidání tématu do tohoto fóra. Takovou má teď prostě kvalitu mé připojení od Karnevalu. Na call centru mi řekli, že se to týká nejen mne, tak hledám další, kteří jsou stejně postiženi, popřípadě rady, jak postupovat, či čím to může být zapříčiněno.

Link to post
Share on other sites

Pravdepodobne je na tvem segmentu site nejake ruseni, nezbyva nez pockat co s tim technici Karnevalu udelaji a casto jim to pripomnat na infolince.

Nic vic asi udelat nemuzes.

Jeste se koukni do manazera modemu - http://192.168.100.1 (musis mit vypnutou proxy) na zalozku signal a napis co tam mas za cisla, pripadne to jeste muzes porovnat s daty z diskuze zde: http://www.karnevalzone.cz/viewtopic.php?t=40

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Děkuji za odpověď, tady jsou data z modemu.

 

Downstream Value

Frequency 351000000 Hz Locked

Signal to Noise Ratio 35 dB

Power Level 0 dBmV

 

Upstream Value

Channel ID 1

Frequency 22800000 Hz Ranged

Power Level 36 dBmV

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Jak to, že některým to ukazuje hodnoty i s desetinnou čárkou?

Proč né mě?

Mám taky modem Motorola.

 

Software Version: SB5100E-2.3.2.5-SCM01-NOSH

Hardware Version: 3

MIB Version: II

GUI Version: 1.0

VxWorks Version: 5.4

 

 

Downstream Value

Frequency 354000000 Hz Locked

Signal to Noise Ratio 34 dB

Power Level -9 dBmV

 

Upstream Value

Channel ID 2

Frequency 22800000 Hz Ranged

 

Power Level 39 dBmV

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...