Jump to content

Problém s CA Modulem od UPC


Recommended Posts

Dobrý den, měl bych jeden dotaz ohledně CA Modulu od UPC značky Conax.

 

Včera jsem se pokoušel zprovoznit kabelovou televizi od UPC. Napojil jsem kabely, dal vyhledat kanály (našlo všech více jak 110), nicméně po zmiňovaných 2 hodinách se žádné kanály nepodařilo zprovoznit. Nešly ani placené ani volně šířitelné. Dnes jsem po přečtení některých příspěvků zavolal na technickou podporu kvůli obnovovacímu signálu. Vše proběhlo v pořádku, a tak jsem čekal další dvě hodiny. Opět nic. Navíc během toho čekání se televize čtyřikrát vypnula, sama od sebe. Včera to nedělala a nedělá to nikdy. Před chvílí jsem vytáhnoul modul s kartou z televize a zjistil jsem, že běží alespoň volně šířené programy (Nova, Prima, ČT apod.).

 

Nevíte co s tím?

 

Televize je Samsung UE26C4000

Link to post
Share on other sites

Pokud je v televizi zasunutý model, nefunguje žádný program. A píše to buď "Služba není k dispozici" nebo něco ve smyslu že "nelze zobrazit běžné rozhraní" nebo tak něco.

 

Když jej vyndám, tak běží akorát volně šířené.

Link to post
Share on other sites

Nad tím jsem samozřejmě taky přemýšlel. Většinou to bývá právě nějaká blbost, kvůli které to nefunguje. Ale v TV se zobrazují informace o modulu, proběhlo všechno tak, jak mělo. Akorát nefungují ty programy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...