Přejít na obsah
Nyck

Problém s CA Modulem od UPC

Doporučené příspěvky

Dobrý den, měl bych jeden dotaz ohledně CA Modulu od UPC značky Conax.

 

Včera jsem se pokoušel zprovoznit kabelovou televizi od UPC. Napojil jsem kabely, dal vyhledat kanály (našlo všech více jak 110), nicméně po zmiňovaných 2 hodinách se žádné kanály nepodařilo zprovoznit. Nešly ani placené ani volně šířitelné. Dnes jsem po přečtení některých příspěvků zavolal na technickou podporu kvůli obnovovacímu signálu. Vše proběhlo v pořádku, a tak jsem čekal další dvě hodiny. Opět nic. Navíc během toho čekání se televize čtyřikrát vypnula, sama od sebe. Včera to nedělala a nedělá to nikdy. Před chvílí jsem vytáhnoul modul s kartou z televize a zjistil jsem, že běží alespoň volně šířené programy (Nova, Prima, ČT apod.).

 

Nevíte co s tím?

 

Televize je Samsung UE26C4000

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je v televizi zasunutý model, nefunguje žádný program. A píše to buď "Služba není k dispozici" nebo něco ve smyslu že "nelze zobrazit běžné rozhraní" nebo tak něco.

 

Když jej vyndám, tak běží akorát volně šířené.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nad tím jsem samozřejmě taky přemýšlel. Většinou to bývá právě nějaká blbost, kvůli které to nefunguje. Ale v TV se zobrazují informace o modulu, proběhlo všechno tak, jak mělo. Akorát nefungují ty programy.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mna pri kupe aj niekolkokrat upozornovali aby som ho vkladal pri vypnutej TV,ale neviem ci to ma nejaky vplyv na sfunkcnenie CA modulu v TV.


55.PNG

  • Internet 300
  • Telefón Basic
  • TV Komfort
  • 3x CA,Samsung TV,HBO,Plus,Ubee EVW3226
  • Bratislava II

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Neni to jedno, pri zapnute tv se muze modul odpalit.

Videl bych to na vadny modul, podobny problem uz zde popisovalo vic uzivatelu.

 

Postup pri instalaci CA modulu by mel byt nasledujici:

 

- naladit kanaly v DVB-C (priblizne 115)

- pri vypnute tv SPRAVNE zasunout modul s kartou do sachty a po zapnuti zkontrolovat v prislusnem menu tv zda televizor modul detekuje

- nechat televizor zapnuty a pockat az se modul sparuje s kartou a nabehnou kodovane kanaly

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pan ma obdobny problem a CA modul vkladal pri zapnutej TV a nespojazdnil ho ani v CV-5000.Ja to vidim na technika a nespominaj vkladanie modulu pri zapnutej TV :!: nemusia ti uznat reklamaciu,ale na druhej strane,asi maju prostriedky na to aby zistili ci bol modul vkladany nespravne aj podla toho ci je odpaleny.

 

 


55.PNG

  • Internet 300
  • Telefón Basic
  • TV Komfort
  • 3x CA,Samsung TV,HBO,Plus,Ubee EVW3226
  • Bratislava II

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes přišel další technik, vzal si s sebou dokonce i náhradní CA Modul, aby se tedy vědělo. A už se ví. Signálem ani modulem to nebylo, jedná se o problém v softwaru TV. Prý nedokáže dekódovat programy, něco tomu brání. Říkal, že nejlepší možností je nechat TV poslat do servisního střediska, kde nainstalují správný software. Ale také se zmínil o tom, že to jde i přes flashku. A tak se ptám, je to náročné? Respektive je to o něčem jiném, než stáhnutí a přetáhnutí?

 

Našel jsem pouze toto -

http://www.samsung.com/cz/support/model/UE26C4000PWXXH-downloads?isManualDownload=true

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mohu odpovědět pouze obecne, zkušenost s řadou C nemám. Skutečně se jedná pouze o stažení a instalaci z USB flash, v menu tv by měla být příslušná položka pro aktualizaci firmware. Tv je řady C, tedy z roku 2010, poslední fw (viz tvůj odkaz) je z roku 2011, tedy patrně novější, než je v tv. Přístup do servisního menu (alespoň pro řadu D) > Ze standby režimu INFO>MENU>MUTE>POWER, tam uvidíš aktuálně nainstalovaný(é) FW. Příčinou nemusí být jen zastaralý FW, možná je v servisním menu položka CI Support na OFF, pak by stačilo CI Support přepnout na ON. Ovšem přístup do rozšířené části servisního menu, kde jsou uvedeny další položky, které se dají měnit, není běžným způsobem možný. Takže asi nejlepší bude využít služeb autorizovaného servisu (technik by mohl provést potřebné zásahy na místě). Nicméně doporučuju hledet na SamyGO, http://forum.samygo.tv/, http://wiki.samygo.tv/index.php5/The_D_Series_Wiki. Ani já jsem zatím nezjistil, který z obou (resp. tří) FW s čím souvisí...

Ještě jednou upozorňuju, že mé poznatky (vstup do menu, servisní menu) vycházejí z řady D!


exKarneval

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Compal - Router Mode, 3x CAM
  • Teplice

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

allien - já to fórum sleduju, možná by se tam i něco našlo, ale připadá mi, že v poslední době tam diskutují především příznivci a fanatičtí zastánci velkých PTP panelů (plazem, zejména Panasonic) a řeší nedostatky a přednosti této technologie...


exKarneval

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Compal - Router Mode, 3x CAM
  • Teplice

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...