Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

marek-81 : já bych hledal operátora služeb vždycky podle toho, jakou službu a v jaké kvalitě mi poskytuje. Způsob platby za tuto službu je v mém žebříčku až někde na nepodstatném místě (dokážu to zaplatit tak, aby mi to vyhovovalo). SIPO jsem zrušil minimálně před dvaceti lety, možná i dřív. Právě kvůli detailní možnosti kontroly a rozhodnutí, co jsem ochoten zaplatit/nezaplatit. Zkrátka mi to tak vyhovuje.

Navíc kromě systémů SIPO a nkasa, pokud chceš mít náklady pod měsíční optickou kontrolou, můžeš si nechat mailem posílat měsíční faktury od jednotlivých poskytovatelů služeb. Většina faktur má dnes možnost platby přes QR kód. Zkontroluješ fakturu, nascanuješ QR kód, posuneš datum splatnosti kam potřebuješ, vymalováno.

Další věc je, že většina bank dnes podporuje okamžité platby, takže proč bych chodil poslední den v měsíci někam na poštu? Případně rychlost běžných převodů je max. D+1. Skutečně to musíš nechávat až na poslední chvíli a pak chodit někam pěšky? Možností je spousta a hlavně bez toho chození na poštu.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • -
  • -
  • TC7200 (bridge)
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

U Vodafone přes SIPO platit nepůjde. Od kdy to nepůjde se nedá přesně říci, záleží, kdy bude klient převeden do systémů Vodafone. A věrnostní období na tom nemá vliv.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Výpověď se dá dát kdykoliv i bez udání důvodu. A žádné horší-lepší nemá oporu v zákoně, to bylo možná kdysi, že při zhoršení podmínek šlo ukončit smluvní vztah. Dneska je rozhodující, jak to má operátor zakotveno ve smlouvě.

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Marek-26: ano, já mám ve smlouvě způsob platby SIPO. Protože nebudu souhlasit s jinou formou platby, odstupuji od smlouvy. Včera mi to potvrdili z dtestu. Nikdo mě nemůže nutit založit si třeba účet jen proto, abych mohl platit převodem. Každopádně od Dubna bude stejně nový zákon a může se odstoupit bez sankcí pokud jsem alespoň tři měsíce zákazníkem. Bude se to vztahovat i na služby internet+TV, tedy nejenom mobil. Opět potvrzené dtestem. 

 

Upraveno uživatelem marek-81
  • Internet 50
  • -
  • TV Klasik
  • -
  • -
  • CA modul
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

namec : No já mám pro zásadový přístup pochopení. Speciálně  společnost Vodafone to byla , která mne před několika lety svou neschopností pořádně vytočila. Šlo o placení telefonu, měl jsem to nastavené automaticky. Jen jsem přišel domu už jsem měl SMS, že dlužím tolik a tolik. Po osobní návštěvě se to vyjasnilo, druhý den totéž. Tak to trvalo půl roku stále dokola. Prý zavádíme nový systém..... , což mě samozřejmě vůbec nezajímá. Nakonec jsem telefon zrušil. Nikdo se pořádně neomluvil.

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Modem Technicolor, 2x CA modul
  • Teplice

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

HaWe: přesně tak. Já jsem platící zákazník a jsem to já co si budu klást požadavky a podmínky. Ne operátor. A pokud mi ty požadavky nemůže/nechce splnit, nejsem povinen přistoupit na jeho. To je celé. A není to pouze o ceně. Rozhoduji se podle mých osobních požadavků. Klidně můžu chtít po Vodafonu ať mi každý týden chodí uklízet do domu. A pokud mi řekne že ne, tak já zase nemusím být jeho zákazník. 

  • Internet 50
  • -
  • TV Klasik
  • -
  • -
  • CA modul
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ve zdejším oligopolním prostředí elektronických komunikací je naivní si myslet, že zákazník je pán, který si bude klást nějaké požadavky. Zrušíš VF, půjdeš třeba k PODA. Tam zase bude něco jiného nevyhovujícího nebo i PODA bude časem odkoupena nějakým větším subjektem a seš pořád na tom stejném. Zdejší trh spěje k jasnému rozdělení VF / T-Mobile / O2. Každý skupuje co se dá a žádná další reálná konkurence není. Už proto, že tyto 3 subjekty těm menším firmám vesměs velkoobchodně prodávají datové připojení a všechno se to tedy točí v kruhu.

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Ve zdejším oligopolním prostředí elektronických komunikací je naivní si myslet, že zákazník je pán, který si bude klást nějaké požadavky. Zrušíš VF, půjdeš třeba k PODA. Tam zase bude něco jiného nevyhovujícího nebo i PODA bude časem odkoupena nějakým větším subjektem a seš pořád na tom stejném. Zdejší trh spěje k jasnému rozdělení VF / T-Mobile / O2. Každý skupuje co se dá a žádná další reálná konkurence není. Už proto, že tyto 3 subjekty těm menším firmám vesměs velkoobchodně prodávají datové připojení a všechno se to tedy točí v kruhu.

Hlavně postupně od SIPA přejde většina ISP, protože je mnoho jednodušších způsobů platby a není důvod SIPO udržovat. Měnit kvůli tomu providera mi přijde jako blbost.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • 10 GB
  • Neomezeně
  • Compal (bridge), CA modul
  • Šumperk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Sice nevím, v čem je pro VF výhodnější inkaso z účtu než SIPO, ale asi to vědí ty manažerský MBA rychlokvašky. Do hlavy jim nevidím a asi je to dobře, mohlo by se mi přitížit. Ve smlouvě mám jasně napsané úhrady přes SIPO. Snad mají vymyšlený způsob jak přechod udělat, aby s tím měl klient co nejmenší starosti. Nedávno jsem něco podobného prožil při změně správce domu, taky se přecházelo ze SIPO na inkaso z účtu. Upozorňoval jsem je na úskalí, ujišťovali mě, že žádné problémy nehrozí a pak 4 měsíce nebyli schopní dohledat, kdo co zaplatil a posílali upomínky. Náš zákazník, náš poskok.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • -
  • -
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak ona je otazka, jestli zrovna za tohle muze SIPO, zeano...
SIPO nemuze za blbost uzivatelu jak na strane odesilatelu, tak na strane prijemcu...

Jinak, je docela zajimava socialni studie pozorovat, jakou plamennou diskusi rozpouta takova blbost, jako placeni pres SIPO 🙂
Ja osobne pres nej platim, vsechno funguje krasne automaticky, vcetne opakovanych pokusu o zaplaceni (po 10 dnech) v pripade nedostatku penez na dotycnem uctu (ostatne, to by me zajimalo, jak tohle funguje v pripade inkasa z uctu...). No a protoze to funguje, nemam duvod to menit (if it ain't broken, don't fix it).
Az mi VF rekne, ze to dal nepujde, tak to zmenim, vo co de...

Chapu lpění na zasadach a principech, ale asi je dobre se zamyslet nad tim, v jakych pripadech... ona se zasadovost muze lehce zvrhout v bazirovani na pi*ovinach.

Upraveno uživatelem Evzen
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No nevím zda chce banka nějaký poplatek od příjemce za inkaso z účtu, ale pošta účtuje základní cenu za 1 položku předepsanou k inkasu Kč 3,10. Možná v tom bude ten zakopaný pes u VF.

  • Internet 50
  • Jiná služba
  • TV Start
  • -
  • -
  • COMPAL
  • Brno-Žabovřesky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Máme tady v ulici řezníka. Je fakt dobrej a ty jeho voňavý lahůdky stojí za to. Jenže on si teď vymyslel, že se mu nevyplatí aby zákazníci platili kartou a chce všechno cash "na prkno". Jdu od něj, protože jsem zvyklej platit kartou a nemám to s ním ve smlouvě, tak radši půjdu třeba do Hypernovy, kde se to nedá žrát, ale budu furt platit kartou! 🤣 Pánové, je tolik platebních možností... Já mám pro UPC také SIPO,  v něm mám dále elektřinu, plyn, koncesionářské poplatky ČT, ČRo.  Když přestane VF akceptovat SIPO, tak mi dá určitě vědět předem a já zvolím jiný způsob úhrady. Třeba inkaso, jako ho mám třeba u T-mobile.. Netušil jsem, že i takováhle blbost dokáže u Čechů vzbudit takovou diskuzi. A pane marek-81 - jste hvězda! Přeji Vám pěkný víkend a nedejte se! Když to nechtěj přes SIPO, tak běžte jinam a řekněte to celému světu!😭

  • -
  • Telefon 100 minut
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • 3 metry kabelu a zásuvka
  • Pardubice

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden pohled "z druhé strany". Pracuji v jedné pojišťovně a vím, že když si klient chce změnit  něco v souvislosti se SIPem, zavedení, zrušení a myslím, že i výše pojistného tak to nejde od nejbližšího měsíce jako u jiných způsobů placení ale až od dalšího. Takže flexibilita nic moc...

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • HD Mediabox, Wi-fi modem
  • Praha 13

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, jde o to, ze vetsina lidi (tj. i dost pracovniku nejruznejsich financnich instituci) nevi/nechape, jak to cele funguje.
Staci znat fungovani systemu - napr. z tohoto clanku - a pri spravnem nacasovani to nejenom neni "az od dalsiho mesice", ale naopak klidne je "uz od zitrka". Ja si SIPO platby pred casem prevedl z banky do banky velice jednoduse, aniz by doslo k jedinemu vypadku, zdvojeni, nebo zpozdeni platby.

Takze zase plati ono klasicke "Kdyz to znas, tak je to brnkacka"...

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 18 hodinami, marek-81 napsal:

HaWe: přesně tak. Já jsem platící zákazník a jsem to já co si budu klást požadavky a podmínky. Ne operátor. A pokud mi ty požadavky nemůže/nechce splnit, nejsem povinen přistoupit na jeho. To je celé. A není to pouze o ceně. Rozhoduji se podle mých osobních požadavků. Klidně můžu chtít po Vodafonu ať mi každý týden chodí uklízet do domu. A pokud mi řekne že ne, tak já zase nemusím být jeho zákazník. 

Na to máš plné právo. To ti tady nikdo neodepírá. Ber to jen jako naznačení dalších možností.

Není nad osobní zkušenost s podobnými akcemi. 🏅

(Mohl bych ti napsat, jak neustále dokola hledám pro mě přijatelnou kreditku s vyšším limitem. Nebo operátora na nejnižší ceny volání, kdy je měsíční provoz jednak nízký, druhak pro uživatele cenově přijatelný (oni nepotřebují ty supervýhodné neomezené tarify) a pro lidi, kteří toto volání používají po technické stránce zvládnutelný. Nebo přijatelnou banku s bankovnictvím, ve kterém se vyznají i naši staříci..... Nebo tisíc dalších věcí. Vždycky najdu něco, co mi a mému okolí jakž takž vyhovuje a protistrana to za nějakou dobu zařízne, většinou v rámci "vylepšení" podmínek pro zákazníky.)

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • -
  • -
  • TC7200 (bridge)
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 18 hodinami, fanfán tulipán napsal:

 Když přestane VF akceptovat SIPO, tak mi dá určitě vědět předem a já zvolím jiný způsob úhrady. 

Přesně tak, já jsem dost konzervativní a nerad měním věci, které fungují. Ale když to nepůjde přes SIPO tak si to taky bez problému změním, pokud se kvalita a cena služby nezmění

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Modem Compal, STB Kaon KCF B4003
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 14. 2. 2020 v 7:31 PM, hpfunny napsal:

No nevím zda chce banka nějaký poplatek od příjemce za inkaso z účtu, ale pošta účtuje základní cenu za 1 položku předepsanou k inkasu Kč 3,10. Možná v tom bude ten zakopaný pes u VF.

Pravděpodobně ano, když ty 3 Kč vynásobíš počtem klientů Kterých může být I několik stovek tisíc. Tak potom už to dělá docela slušnou sumu kterou Vodafone každý měsíc ušetří. 

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 13. 2. 2020 v 7:44 PM, marek-81 napsal:

Adolf: ale to není inkaso. Prostě ti pošta dá do schránky předpis kde máš přehledně všechny platby. Každý SIPO ma své spojovací číslo, pokud se vším souhlasíš, tak sedneš k PC a zaplatíš z účtu. Je to jednoduchý a rychlý. Z inkasa nemáš přehled. Sice pak ti dojde výpis, ale musíš to reklamovat, pokud ti něco nesedí.

U inkasa si nastavíš max inkasovanou částku a o vůbec nic se nestaráš.

Pokud se bojíš, že by tě chtěl operátor / UPC / elektrárna okrást, prostě se ti to z účtu nestrhne 😉

SIPO je prehistorie.

  • Fiber Business 500
  • Business EU
  • Business Exclusive
  • -
  • -
  • Compal
  • localhost

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já prostě chci platit sipem. Platím tak bydlení, plyn, elektřinu, pojištění, prostě všechno. Nebudu jenom kvůli Vodafonu měnit celý systém na který jsem zvyklý. Tečka. Děkuji všem za rady. 

  • Internet 50
  • -
  • TV Klasik
  • -
  • -
  • CA modul
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...