Přejít na obsah

Recommended Posts

Také jsem si všiml .Platím Komfortním vyúčtováním které posílá UPC přímo do internetového bankovnictví. Zajímavé je že faktura má jiný číslo účtu nežli automaticky nastavená šablona Komfortního vyúčtování . Zaplatil sem tak jak mi to poslali, tak snad to dojde .

  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Díky za upozornění, jinak by si mohli částku strhávat inkasem do nekonečna. Opravdu jen potvrzují, co je to za spolek amatérů, když na docela důležitou věc neupozorní. (ok, je ve vyúčtování, ale někdo má placeno automaticky a nestará se o to)

  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox DMC7002KLG

Sdílet toto téma


Link to post

Placeno automaticky je co? Člověk snad buď platí jednorázovým příkazem na základě vyúčtování (a pak změnu účtu příjemce snadno pozná), anebo inkasem z účtu a pak je mu to úplně jedno (zrovnatak jako u SIPO nebo složenky, kde je to změněné přímo od UPC).

Sdílet toto téma


Link to post

platba by odcházela zítra - pozítří, takže nevím kdy tu potřebu budou mít a informovat mě. Ve vyúčtování před deseti dny, je už uvedeno nové číslo. Tak jim to pristane tam.

  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox DMC7002KLG

Sdílet toto téma


Link to post

Já mám trvalý příkaz a platil jsem tento měsíc ještě na starý účet. Volal jsem na infolinku a slečna mě ujistila, že platba jim dojde, ale je potřeba pro příští platbu zadat už nový účet. Nemusím tedy reklamovat platbu u banky a posílat znovu tento měsíc peníze na nový účet UPC.

  • lokalitaKolín
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, Bezdrátový modem CBN CH7465

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

UPC je otřesná společnost, co se komunikace-nekomunikace týká. Máme přes ně digitální TV. Platíme 10 let trvalým příkazem.

Nikdo nás neinformoval o rozdělení společnosti.

Nikdo nám neoznámil nové číslo účtu. Prý jsme nechtěli, aby nám chodily faktury.

Nikdo nám neposlal upomínku, že dlužíme (přestože pravidelně platíme).

Zavolali manželovi před týdnem na mobil. Tento týden jsem na UPC Direct posílala e-mail s přílohou o pravidelně zasílaných platbách. Nikdo se neozval. Dnes jsme se vrátili domů, chtěli jsme sledovat hokej a tenis - VYPNULI NÁM TV! To je teda síla! Okamžitě vypovídáme smlouvu.

Volali jsme na zákaznickou linku, kde jsou naše peníze? Prý si máme zavolat na UPC, účet zůstal jim.

Na UPC ČR se se mnou nebavili, máme si to vyřídit na UPC Direct. No KOCOURKOV.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud nyni poslete penize jeste na stary ucet, tak se urcite nic nestane, neni to poprve co se cisla uctu zmenily.

 

Pro Janičku> UPC Direct ala FreeSat, je jiz nejakou dobu plne samostatna sluzba, ktera ma vlastni kontakni linku i webovou adresu:

http://cz.upcdirect.com/klientsky-servis/kontakt/

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Zatím prakticky není proč upozorňovat na nové číslo BÚ. Teď holt pojedou oba účty paralelně a jestli se rozhodnou ten původní zrušit, tak o tom určitě dají dopředu několikrát vědět jako v minulosti.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
Zatím prakticky není proč upozorňovat na nové číslo BÚ

 

Hlavní důvod je ten, že je to číslo účtu na podkladu k platbě. Myslím, že všichni víme, jak zm*dovsky se umí UPC chovat, tak bych doporučoval platit dle instrukcí na faktuře.

 

EDIT: Příspěvek Janičky tady nahoře je toho krásným důkazem.

  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCisco EPC3925, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Ke mně se firma UPC vždy chovala korektně, dokonce se dá říci, že i nadstandardně. Například jsem byl v prodlení s platbou a služba pořád fungovala. Dokonce ani penále nebylo a nepřišel jsem o cenově zvýhodněný balík služeb.

Sdílet toto téma


Link to post

Ale toto je taky k tématu, resp. je to reakce na tvoje tvrzení.

 

A bylo by dobré psát sám za sebe a nezaštiťovat se nějakými virtuálními tisíci klienty, přece jenom ty klienty nemáš nikterak podložené.

 

K číslu účtu se dá pak jenom zopakovat, že je to zbytečný povyk pro nic, peníze dojdou na oba účty a koneckonců má každý platit dle údajů na faktuře a pokud zjistí nějakou změnu, tak se podle toho zařídit (změnit údaje pro trvalý příkaz ve své bance apod.).

Sdílet toto téma


Link to post
A bylo by dobré psát sám za sebe a nezaštiťovat se nějakými virtuálními tisíci klienty, přece jenom ty klienty nemáš nikterak podložené.

stačí si uvědomit, že má upc 750 000 klientů, kdyby to mělo bejt jenom jedno jediný procento, vychází 7500 lidí :)

já byl s upc 9 let a taky sem se párkrát řadil po několik měsíců mezi nespokojený klienty, nicméně většinu času sem byl spokojenej (když nepočítam ten pekelnej upload po celou dobu :twisted:)

 

k novýmu číslu účtu - je pěkný 8)

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Můj příspěvek ještě byl k tématu. Tvůj už bohužel ne.

 

Za sebe ti teda ukážu kolik stojí modem od UPC a technik, který se neobtěžoval pro něj přijít ve smluvený den:

 

2h6.jpg

 

Pokud chceš ty tisíce klientů potkat, můžeš - stovky z nich jsou na Facebooku, dalším stovkám pomáhal dTest. Ale raději ze sebe nedělej blbce, který nevěří, že ty tisíce lidí existují a vrať se k tématu.

  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCisco EPC3925, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
A bylo by dobré psát sám za sebe a nezaštiťovat se nějakými virtuálními tisíci klienty, přece jenom ty klienty nemáš nikterak podložené.

stačí si uvědomit, že má upc 750 000 klientů, kdyby to mělo bejt jenom jedno jediný procento, vychází 7500 lidí :)

já byl s upc 9 let a taky sem se párkrát řadil po několik měsíců mezi nespokojený klienty, nicméně většinu času sem byl spokojenej (když nepočítam ten pekelnej upload po celou dobu :twisted:)

 

k novýmu číslu účtu - je pěkný 8)

Kdyby jsou chyby, každý ať píše sám za sebe. A to platí jak pro negativní, tak pro pozitivní reakce.

Sdílet toto téma


Link to post
Můj příspěvek ještě byl k tématu. Tvůj už bohužel ne.

 

Za sebe ti teda ukážu kolik stojí modem od UPC a technik, který se neobtěžoval pro něj přijít ve smluvený den:

 

2h6.jpg

 

Pokud chceš ty tisíce klientů potkat, můžeš - stovky z nich jsou na Facebooku, dalším stovkám pomáhal dTest. Ale raději ze sebe nedělej blbce, který nevěří, že ty tisíce lidí existují a vrať se k tématu.

Na Facebooku mohu jistě potkat kohokoliv, ale ani to o ničem nevypovídá (stejně jako na Novinkách na seznam.cz zase potkám samé příznivce KSČSSD a pak ve volbách vyhoří).

 

Ohledně modemu nebudu nic hodnotit, protože mám pořád stejný, který mně technik uz před X lety vyměnil za ten původní a při vracení set-top-boxu jsem využil služeb České pošty, takže žádný problém neregistruji.

Sdílet toto téma


Link to post

Vím, že tohle smažou, ale podle mě trpíš jednou neléčitelnou chorobou - jsi prostě debil. Přesně jsem věděl, kam to povede. Nejdřív tvrdíš, že se tu zaštiťuji virtuálními klienty a ať mluvím za sebe. Tak mluvím za sebe a ukážu ti kvůli jaký částce za modem může být teda JEDEN* klient nespokojenej. A reakce? Krom toho, že začínáš reagovat jen ob-jeden můj příspěvek zpět, tak stále virtuální počet klientů... Tak ti ukážu důkazy na to, kolik jich je. Jenže to už ty zas hodnotit modemy nehodláš, protože bla bla jsi spokojený s Poštou, protože uměla doručit balík. Jestli něco hodnotit nehodláš nebo se k nějakému tématu vyjadřovat nehodláš, se můžeš rozmyslet než začneš do toho tématu nípat a tvrdit, že něco neexistuje.

 

*EDIT: Pro ty pomalejší uživatele fóra - JEDEN klient z těch tisíců.

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCisco EPC3925, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Co jsem chtěl sdělit, jsem taky sdělil - raději platit na číslo účtu, které je na faktuře, protože to je jediný platný doklad k platbě a třeba na specifickém příkladu Janičky se ukazuje, že UPC pak už nic nemusí zajímat. Na specifických několika tisících příkladech s modemy je zas vidět, že co vám řekne infolinka pouze ústně taky nemusí platit.

 

Jinak je mi úplně jedno, jestli na tebe něco platí nebo ne. Nikoho ale nenechám popírat, jak se UPC chovalo a nikoho nenechám popírat to ohromný množství lidí a celkově peněz, co z těch lidí těmahle praktikama UPC vytáhlo.

  • lokalitaPardubice
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCisco EPC3925, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×