Jump to content

Recommended Posts

Také jsem si všiml .Platím Komfortním vyúčtováním které posílá UPC přímo do internetového bankovnictví. Zajímavé je že faktura má jiný číslo účtu nežli automaticky nastavená šablona Komfortního vyúčtování . Zaplatil sem tak jak mi to poslali, tak snad to dojde .

  • Internet 150
  • -
  • -
  • HD Mediabox
  • Plzeň
Link to post
Share on other sites

Díky za upozornění, jinak by si mohli částku strhávat inkasem do nekonečna. Opravdu jen potvrzují, co je to za spolek amatérů, když na docela důležitou věc neupozorní. (ok, je ve vyúčtování, ale někdo má placeno automaticky a nestará se o to)

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • HD DVR Mediabox DMC7002KLG
  • Pardubice
Link to post
Share on other sites

Placeno automaticky je co? Člověk snad buď platí jednorázovým příkazem na základě vyúčtování (a pak změnu účtu příjemce snadno pozná), anebo inkasem z účtu a pak je mu to úplně jedno (zrovnatak jako u SIPO nebo složenky, kde je to změněné přímo od UPC).

Link to post
Share on other sites

Já mám trvalý příkaz a platil jsem tento měsíc ještě na starý účet. Volal jsem na infolinku a slečna mě ujistila, že platba jim dojde, ale je potřeba pro příští platbu zadat už nový účet. Nemusím tedy reklamovat platbu u banky a posílat znovu tento měsíc peníze na nový účet UPC.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • HD Mediabox, Bezdrátový modem CBN CH7465
  • Kolín
Link to post
Share on other sites

UPC je otřesná společnost, co se komunikace-nekomunikace týká. Máme přes ně digitální TV. Platíme 10 let trvalým příkazem.

Nikdo nás neinformoval o rozdělení společnosti.

Nikdo nám neoznámil nové číslo účtu. Prý jsme nechtěli, aby nám chodily faktury.

Nikdo nám neposlal upomínku, že dlužíme (přestože pravidelně platíme).

Zavolali manželovi před týdnem na mobil. Tento týden jsem na UPC Direct posílala e-mail s přílohou o pravidelně zasílaných platbách. Nikdo se neozval. Dnes jsme se vrátili domů, chtěli jsme sledovat hokej a tenis - VYPNULI NÁM TV! To je teda síla! Okamžitě vypovídáme smlouvu.

Volali jsme na zákaznickou linku, kde jsou naše peníze? Prý si máme zavolat na UPC, účet zůstal jim.

Na UPC ČR se se mnou nebavili, máme si to vyřídit na UPC Direct. No KOCOURKOV.

Link to post
Share on other sites

Pokud nyni poslete penize jeste na stary ucet, tak se urcite nic nestane, neni to poprve co se cisla uctu zmenily.

 

Pro Janičku> UPC Direct ala FreeSat, je jiz nejakou dobu plne samostatna sluzba, ktera ma vlastni kontakni linku i webovou adresu:

http://cz.upcdirect.com/klientsky-servis/kontakt/

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...