Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 

Recommended Posts

UPC jsou podvodníci první kategorie. Na svých webových stránkách inzerují nádherný model HD videorekordéru (HD PVR box), který přináší několik zásadních výhod. Také obchodní zástupce vám toho naslibuje hory-doly. Ve skutečnosti vám pak technik přiveze starý (uvnitř zaprášený) repasovaný starší model. Tuto skutečnost jsem několikrát reklamoval na klientském centru UPC, ale vždy mi byla reklamace zamítnuta. Odvolávají se na fakt, že zařízení je plně funkční. Ovšem že žere daleko více elektřiny, je robustních rozměru a pod. už nikdo neřeší. Rovněž dálkový ovladač dodaný k tomuto zařízení byl již v minulosti používán, neboť symboly na jednotlivých tlačítkách jsou buď natolik osahané, nebo nevhodně provedené (šedý symbol na černém tlačítku), že i za přímého osvětlení nejsou čitelné. Zbývá mi tedy buď používat lupu, nebo se podle manuálu naučit ovládat jednotlivá tlačítka nazpaměť. Navíc z dělící roviny krytů dálkového ovladače jsem pomocí dřevěného párátka „vydoloval“ ne zrovna malé množství blíže nezkoumané nečistoty – pravděpodobně vsáklou špínu ze zaschlého potu, recyklovanou do podoby drolivého poprašku. Hnusoměr jsem neměl, ale věřte, že toho „materiálu“ tam bylo požehnaně. Na Klientském centru se se mnou vůbec nechce nikdo bavit a moje reklamace jsou vždy zamítnuty! Takže neočekávejte, že dostanete zařízení nové - bude repasované, špinavé, odřené - ale FUNKČNÍ!!! :-) Jediné co jsem z nového modelu HD PVR boxu dostal byl manuál - tedy upozorňuji k novému modelu! Po jeho otevření jsem však zjistil, že je neúplný. A reakce Klientského centra? Stáhněte si ho z Internetu! Fakt - dokud vás nemají ve svých spárech, slibují vám jen to nejlepší!

Sdílet toto téma


Link to post

Upřímně, pokud si půjčíš auto v půjčovně, dají Ti pokaždé nové? O čistotě a funkčnosti ovladače se nehádám. To máš pravdu. Uvědom si ale, že STB není zadarmo. Je jasné, že na pronájem se dávají zařízení použitá, pakliže jsou funkční - není to tvůj majetek, ale UPC. Pokud si budeš chtít STB koupit, rozhodně dostaneš nový. Ovladač jsi měl reklamovat hned při předávce u technika. Teďka bude asi pozdě, ale přece. Zkus poslat dotaz přes jejich web a argumentuj tím, že nepřečteš tlačítka. Měli by jej vyměnit - je to jejich zařízení a omezuje Tě to v kvalitním odběru služby, za kterou platíš. O rozdílu ve spotřebě STB se nemá cenu bavit. Zelené kecy jsou pouze mýtus od lidí, kteří nemají páru, kolik elektrika stojí a co Watt znamená. Jestli ale lovíš i jeden Watt, tak tahej ze zdi ledničku i radiobudíka. Je to zanedbatelné a v ročních nákladech pouze drobné. A to doslova. Jestli Ti to ale vadí, půjč si místo STB modul na kartu. Ten dáš do TV. Musíš tam ale na něj mít slot. Je to asi nejlepší řešení a také největší úspora.

Sdílet toto téma


Link to post

Odpověď UPC týkající se dálkového ovladače:

Výměna dálkového zařízení je zpoplatněna dle platného ceníku služeb, jako marný výjezd ve výši 400,- Kč. :-) - dále BEZ komentáře

Mě by ani ve snu nenapadlo, že dostanu použité zařízení a tak jsem to při převzetí ani nekontroloval. Navíc technik měl evidentně naspěch - dnes už vím proč!

Kdybych mu býval nepodepsal převzetí, přišel by o prachy. Příště budu chytřejší...

Když si pořídím C-MODUL a vrátím jim Videorekordér HD PVR box, ztratím možnost nahrávat pořady.

Mě jde spíš o princip, že něco slibují, předvádějí v TV, na webu a pak dostaneš ojetého Trabanta

Sdílet toto téma


Link to post

Nabizeji se dva modely STB Kaon, oba dva jsou co se tyka ovladani naprosto totozne, jen maji jiny obal a ten novejsi model ma externi zdroj,

jestli si dostal ten starsi model, tak bud jen rad, protoze novejsi jiz v rezimu spanku nepropousti signal zkrz STB do televizoru pres koaxialni kabel.

Ovladac vem a triskni s nem o zem a nech si ho vymenit, nic lespiho ti neporadim.

 

Osobne nechapu kdyz uz ty STB repasuji (i kdyz v tomto pripade asi sotva), ze nevymenuji aspon ty oporebovane ovladace za nove, protoze novy klient z takove sluzby pak musi mit dost spatny dojem, zvlast kdyz ma za nej jeste platit nemaly pausal.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Toto dělají všichni operátoři, objednáš Digi, dostaneš vesměs taky repas, stejný u freeSATu. Prostě těch vrácenejch přístrojů mají tolik, že jediný východisko je dávat je znovu do oběhu a o dálce platí totéž.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

STB od prachu se dá utřít. Ovšem DO s nečitelnýma symbolama jsem teda ještě neviděl.

Sdílet toto téma


Link to post

Naprostá většina repasů je v pořádku, ale dělají to jenom lidi a ty jsi měl evidentně smůlu na pitomce. Doporučuju pročíst téma o Kaonu a reklamovat některou jeho častou závadu, většinou to technici moc nezkoumají a rovnou mění za jiný kus. A s tím třísknutím ovladače o zem opatrně, viditelné poškození je za 600 Kč :wink:

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník

Tema : přerušení služby internet na 6měsíců.

změna smlouvy ze strany UPC bez souhlasu uživatelem

 

1/ Tak jako každý rok /od r.2007/letos 2012 z vážných důvodů měsíc předem požádám standardním způsobem o přerušení užívání internetu na 6Měsíců. Telefon basic služby si samozřejmě ponechám i když jej nepotřebuji.

Letos novinka, UPC mě informovala na poslední chvíli, že tento servis již nepodporuje. Jako téměř monopolní hráč na trhu si může diktovat a chovat se značně neseriozně, jistě byznys je byznys. Je to známka opovrhování klienty, aroganrní chování a nezájem o skupinu uživatelů, kteří mají i jiné dlouhodobé povinnosti mimo, včetně starší generace, která na léto jezdí ven?

Výsměchem je i způsob jakým Vás informuje o přerušení sluby, kdy nejen neuvede důvod, což u momopolního hráče lze i pochopit, ale s jakou arogancí Vám nabídne možnost "požádat zpětný kontakt , když nejste spokojeni s odpovědí" , když čekáte u telefonu a nestojíte jim za odpověď. Jako většina uživatelů máte léta zaběhnutý internet i když s řadou problémů, na vše si zvykáte, tak požádáte pro případ, že firma UPC se nedokáže technicky či organizačně vypořádat s problémem časového přerušení, což mnozí klienti by kvitovali kladně, na alternativní možnost jak jinak bezproblémově i se zbytečnými náklady problém vyřešit. Bez odpovědi. Že by i "nové vedení" pokračovalo ve starém kabátě- v daném případě informační blokádě....rád bych se mýlil..

 

2/K velikému mému překvapení jsem při řešení problému s klientským centrem dozvěděl, že má původní smlouva z r.2007 již neplatí,

že mám jiné číslo smlouvy. O této situaci -tedy změně čísla smlouvy ,jsem předem nebyl informován.

Sdílet toto téma


Link to post
Tema : přerušení služby internet na 6měsíců.

změna smlouvy ze strany UPC bez souhlasu uživatelem

 

1/ Tak jako každý rok /od r.2007/letos 2012 z vážných důvodů měsíc předem požádám standardním způsobem o přerušení užívání internetu na 6Měsíců. Telefon basic služby si samozřejmě ponechám i když jej nepotřebuji.

Letos novinka, UPC mě informovala na poslední chvíli, že tento servis již nepodporuje. Jako téměř monopolní hráč na trhu si může diktovat a chovat se značně neseriozně, jistě byznys je byznys. Je to známka opovrhování klienty, aroganrní chování a nezájem o skupinu uživatelů, kteří mají i jiné dlouhodobé povinnosti mimo, včetně starší generace, která na léto jezdí ven?

 

Tak ten net zruš a po půl roce znovu objednej.1.Mohlo by to být levnější než cálovat plnou palbu půl roku. a za 2. třeba se někdo z UPC ozve a bude vstřícnější,když chceš rušit(samozřejmě jim neříkej že za půl roku budeš net znovu potřebovat :wink: .

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník
Tema : přerušení služby internet na 6měsíců.

změna smlouvy ze strany UPC bez souhlasu uživatelem

 

1/ Tak jako každý rok /od r.2007/letos 2012 z vážných důvodů měsíc předem požádám standardním způsobem o přerušení užívání internetu na 6Měsíců. Telefon basic služby si samozřejmě ponechám i když jej nepotřebuji.

Letos novinka, UPC mě informovala na poslední chvíli, že tento servis již nepodporuje. Jako téměř monopolní hráč na trhu si může diktovat a chovat se značně neseriozně, jistě byznys je byznys. Je to známka opovrhování klienty, aroganrní chování a nezájem o skupinu uživatelů, kteří mají i jiné dlouhodobé povinnosti mimo, včetně starší generace, která na léto jezdí ven?

Výsměchem je i způsob jakým Vás informuje o přerušení sluby, kdy nejen neuvede důvod, což u momopolního hráče lze i pochopit, ale s jakou arogancí Vám nabídne možnost "požádat zpětný kontakt , když nejste spokojeni s odpovědí" , když čekáte u telefonu a nestojíte jim za odpověď. Jako většina uživatelů máte léta zaběhnutý internet i když s řadou problémů, na vše si zvykáte, tak požádáte pro případ, že firma UPC se nedokáže technicky či organizačně vypořádat s problémem časového přerušení, což mnozí klienti by kvitovali kladně, na alternativní možnost jak jinak bezproblémově i se zbytečnými náklady problém vyřešit. Bez odpovědi. Že by i "nové vedení" pokračovalo ve starém kabátě- v daném případě informační blokádě....rád bych se mýlil..

 

2/K velikému mému překvapení jsem při řešení problému s klientským centrem dozvěděl, že má původní smlouva z r.2007 již neplatí,

že mám jiné číslo smlouvy. O této situaci -tedy změně čísla smlouvy ,jsem předem nebyl informován.

Zjevně neznáš výraz slova monopolní. K tvýmu "problému" se dá pak dodat jenom tolik, že přerušení na půl roku neposkytuje snad vůbec nikdo (schválně to zkus u jinýho operátora) a řešením je co popsal bufalobil.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník   
Návštěvník
upc nepřiřazuje čísla smlouvám, ale klientům, pokud se nedělala změna ve smlouvě, tak se nic nemění...

 

Ověřeno stalo se!!! Při neoprávněném "přepadení" vymahačskou firmou najatou UPC. Po docela neférových pokusech a zastrašování se mi podařilo prokázat písemný souhlas o přerušení balíčku služeb na určitou dobu/doporučuji nevěřit žádným ústním domluvám popř. neověřeným informacím bez podpisu oprávněného pracovníka/ . Co lze ale kladně kvitovat, že firma se omluvila přímo managerem. Dnes je tato situace zcela nemožná. Při pokusu o domluvení schůzky s manažerem UPC, tak nejspíše skončíte jako já u Box adresy jako firma řízena ze zahraničí inkognito.

poz. jinak pokud jde o možnost přerušení služeb chápu, že byznys je byznys, neměla by firma také umožnit užívání služeb i velké skupině lidí, kteří to potřebují? Nejde tohle podnikání tak trochu od lidí?

Sdílet toto téma


Link to post
Nabizeji se dva modely STB Kaon... starsi model, tak bud jen rad, protoze novejsi jiz v rezimu spanku nepropousti signal zkrz STB do televizoru pres koaxialni kabel.

Můžeš mi to prosím trochu blíže objasnit? Znamená to, že se v režimu spánku (Standby) nezapne pro nahrávání pořadu? Nerozumím, jak jsi to myslel.

Sdílet toto téma


Link to post

Tak teď na to koukám, že by tu vysvitla naděje na získání fungl nového HD videorekordéru (HD PVR boxu)? Alespoň jsem to tak pochopil - viz: http://www.upc.cz/televize/samoinstalace/ oddíl samoinstalace, kde se vyloženě píše: Technik Vám v domluvený čas doručí nové zařízení, včetně instalačního manuálu a zkontroluje funkčnost datové zásuvky UPC. - ano NOVÉ!!! :lol: Té samoinstalace bych se nebál - nebo nakonec, i technik by si možná rád "přivydělal" bokem. :lol: Pokud jde pouze o zapojení kabelů - no problem. Ale asi to přiveze bez naladěných kanálů. Zkusím zaargumentovat na UPC s tím "Technik Vám v domluvený čas doručí nové zařízení", To zas budou dohady.... :lol:

Sdílet toto téma


Link to post
Můžeš mi to prosím trochu blíže objasnit? Znamená to, že se v režimu spánku (Standby) nezapne pro nahrávání pořadu? Nerozumím, jak jsi to myslel.

 

Ne. Znamena to, že STB prostě a jednoduše nepropouští signál skrz.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 30
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízenínevim

Sdílet toto téma


Link to post

Prostě a jednoduše stále nerozumím...

Možná jsem asi natvrdlej, ale co to pro mne znamená, když STB nepropouští signál skrz, jak píšeš? To znamená, že nemohu připojit např. DVD-recorder pro nahrávání na HDD, nebo vypalování na DVD? Jaký to má vliv na příjem, sledování TV pořadů apod? Prosím o podrobnější popis.

Sdílet toto téma


Link to post
gew    0

Prostě a jednoduše do STB vede koax a z něj kromě scart výstupu (nebo co já vím co tam je) je i koax výstup. Ale když máš STB vypnutý, tak ti do toho koaxu na výstupu nic neteče. Takže třeba nemůžeš sledovat na TV analogové vysílání s vypnutým STB.

Sdílet toto téma


Link to post
gew    0
Nabizeji se dva modely STB Kaon, oba dva jsou co se tyka ovladani naprosto totozne, jen maji jiny obal a ten novejsi model ma externi zdroj,

jestli si dostal ten starsi model, tak bud jen rad, protoze novejsi jiz v rezimu spanku nepropousti signal zkrz STB do televizoru pres koaxialni kabel.

Sdílet toto téma


Link to post

Vypnutim je myslen rezim spanku - standby.

Tak teď na to koukám, že by tu vysvitla naděje na získání fungl nového HD videorekordéru (HD PVR boxu)? Alespoň jsem to tak pochopil - viz: http://www.upc.cz/televize/samoinstalace/ oddíl samoinstalace, kde se vyloženě píše: Technik Vám v domluvený čas doručí nové zařízení, včetně instalačního manuálu a zkontroluje funkčnost datové zásuvky UPC. - ano NOVÉ!!! :lol: Té samoinstalace bych se nebál - nebo nakonec, i technik by si možná rád "přivydělal" bokem. :lol: Pokud jde pouze o zapojení kabelů - no problem. Ale asi to přiveze bez naladěných kanálů. Zkusím zaargumentovat na UPC s tím "Technik Vám v domluvený čas doručí nové zařízení", To zas budou dohady.... :lol:

Muze byt novy, ale klidne i pouzity.

Novy s jistotou dostanes pouze pri odkupu STB.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×