Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník

Jeto podle obchodního zákoníku. Stačí se podívat na smlouvu. Stojí tam: Smlouva o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací uzavřená podle § 262 odst. 1 obchodního zákoníku a dle zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Dobrý den. Každým rokem asi 1 1/2 měsíce jsem psala na UPC ohledně ukončení jejích smlouvy a to přes jejích formulář. Vždy se mi telefonický.Ozvali se a vždy jsme se nějak dohodli a smlouva pokračovala nadále.

Takže jsem nepsala žádnou výpověď písemně.

Nedávno jsem se dozvěděla, že bych měla podat výpověď písemně ale teď nevím k jakém datu, bych jí měla napsat, když datum smlouvy mám k datu 13. 1. 2009?

Předem děkuji za Vaše odpovědi.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Návštěvník
Dobrý den. Každým rokem asi 1 1/2 měsíce jsem psala na UPC ohledně ukončení jejích smlouvy a to přes jejích formulář. Vždy se mi telefonický.Ozvali se a vždy jsme se nějak dohodli a smlouva pokračovala nadále.

Takže jsem nepsala žádnou výpověď písemně.

Nedávno jsem se dozvěděla, že bych měla podat výpověď písemně ale teď nevím k jakém datu, bych jí měla napsat, když datum smlouvy mám k datu 13. 1. 2009?

Předem děkuji za Vaše odpovědi.

 

Viz zde:

http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Návštěvník

Jak ku*** zjistim kdy byla smlouva uzavrena? Fakt ty sulini potrebujou datum uzavreni smlouvy? Jak si to mam po deseti letech ku*** pamatovat?????

Banda buzerantu, konecne by jim tam mel nekdo dat bombu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Dobrý den,

omlouvám se, že znovu otvíráme tento topic, ale chtěl bych poprosit o radu.

Potřeboval bych zjistit, jakého dne jsem uzavřel s UPC smlouvu. Jelikož jsem u nich několik let, tak smlouvu nemůžu já bordelář najít. Dá se tento údaj nějakým způsobem zjistit, nebo není nutný při odstoupení od smlouvy uvádět? Moc děkuju.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Pokud nemáš vázanost na nějakou dobu, tak můžeš smlouvu vypovědět kdykoliv bez sankcí a termín uzavření ti k ničemu není. V každým případě ti ale vše potřebný sdělí na klientským servisu, kam si zavoláš na číslo 241005100

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Zdravím! Smlouvu na služby (TV,internet,telefon) mám do 2/2019 a zajímalo by mne,pokud bych chtěl smlouvu vypovědět dříve,konkrétně k 9/2018, jaká bude cca výše odstupného (nyní platím cca 1100kč/měs)? Děkuji!

  • lokalitaLitvínov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníHD Mediabox,Telefon

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Dobrý den, 

dne 16.10.2018 jsem podal výpověď smlouvy, dne 18.10.2018 mi byla potvrzena od České pošty, že dopis byl doporučen. Dnes, 24.10 ještě stále nemám nějaké potvrzené od UPC o ukončení smlouvy(žádal jsem potvrzení na email). Vím, že se žádost nemusí zpracovat hned, ale tušíte zhruba za jak dlouho se to vyřídí? Jinak vypůjčené přístroje mám přesto zaslat zpět i bez potvrzení o ukončení smlouvy ze stran UPC nebo až po to potvrzení?   Děkuji za odpověď. 

 

Za říjen jsem normálně zaplatil, ale platbu pro listopad platit už nebudu.

  • lokalitaPraha 4
  • internetStarší služba
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníWi-fi modem, HD Mediabox

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Dobrý den,

jelikož je výpovědní lhůta 30 dní, pak vás čeká i platba za část listopadu. Nevím, jakým způsobem platíte a jaké máte zúčtovací období. Z UPC by se měli ozvat cca do 14 dní a sdělit co a jak.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Budu počítat s platbou i za měsíc listopad. Jde mi hlavně o to, že i po 11 dnech nemám žádný podnět, že je moje výpověď v procesu řešení. Nechtěl bych, aby se to protáhlo do prosince a já musel platit i za listopad. Službu UPC už využívám asi 10let, vyúčtování jsou připravené od 1. v měsíci. Jen takový dotaz, při vyplnění výpovědi jsem použil vlastní formulář a jako číslo smlouvy jsem napsal VS při platbě, je to tak správně(hlavně VS jako číslo smlouvy)? Děkuji za odpověď.

  • lokalitaPraha 4
  • internetStarší služba
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníWi-fi modem, HD Mediabox

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Mohu potvrdit, že vypovědět službu(y) je opravdu problematické. V ponděli jsem kontaktoval zákaznickou linku a sdělil, že chci zrušit telefon a snížit nabídku internetu a TV. Paní mi sdělila,že ona úpravu směrem dolů dělat nemůže a že to můžou jiní kolegové,kteří mě budou kontaktovat v nejbližších dnech (do teď nic). Jak už zde bylo napsáno,výpověď služby lze jen písemně a vrátit zařízení buď poštou,nebo osobně u smluvní firmy na sdělené adrese.Tuto firmu jsem ale na netu na této adrese nenašel,ale jinde. Sem jsem poslal i informační e-mail,jestli opravdu mohu u nich zařízení vrátit. Ještě ten den večer, mi znovu volala stejná paní,že dostala políček, že prý ona mi sdělila tuto adresu (rozuměj, tam kam jsem posílal e-mail, asi jim odtamtud do UPC volali,že u nich asi ne).Paní mě upozornila,že pobočka je opravdu na té  adrese,co mi sdělila a že si to mohu ověřit na UPC stránkách v sekci Všeobecné dotazy - Kde vrátit zařízení. Tam jsou kraje a města kde lze zařízení vrátit. Ale jak nečekané! Zde jsem se dozvěděl, že pobočka je na té MNOU nalezené adrese (rozuměj, tam kam jsem posílal e-mail). Takže pár klacíků pod nohy....

  • lokalitaLitvínov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníHD Mediabox,Telefon

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Výpověď služby se podává písemně. Od obdržení běží výpovědní lhůta. To je dané i dle VOP, se kterými jste se přeci seznámil, vzal je v patrnost atd. uzavřením smlouvy. Stejně tak tam stojí, že zařízení máte vracet poštou. To, že UPC nabízí možnost vrátit zařízení jinde, je super, ale není to jejich povinnost. Co se týče pobočky v Mostě, tak ta byla uzavřena pro vyzvedávání zařízení, jelikož tam nikdo není - to je to, kam jste psal email, proto vám nikdo neodpověděl, našel jste si to tedy špatně. Namísto toho UPC nabízí alternativu a dá se v Mostě zařízení vrátit zde:

Deltacentrum, Lidická bl. 601 (82/10) - Což je i na webu UPC, kde je i otevírací doba.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...