Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
PQK78

Funkční internet až po 5 minutách po startu PC - VYRESENO

Recommended Posts

Dobrý den,

 

prosím o radu ohledně UPC Internetu / modemu EPC3925.

 

Přešel jsem z ADSL na UPC. Rychlost fungujícího internetu je úžasná dle očekávání. Bohužel mám ale menší problém s několika prvními minutami připojení. Po zapnutí počítače (a přihlášení) trvá několik minut (cca 5 až 6) než je počítač schopen úspěšně načíst jakoukoliv webou stránku.

Zapnu PC, přihásím se, všechno naběhne, spustím prohlížeč a jakákoliv stránka vyhodí Error 404 (Not found). Obnovuji každých pár vteřin. Po cca 3 minutách se stránka začne zobrazovat bez grafiky a po cca 5 až 6 minutách internet funguje bez problémů.

 

Není to počítačem - závada je na včech 4 počítačích v síti.

Není to prohlížečem - projevuje se steně v IE, FF i Chrome.

Není to OS - na různých počítačích v síti běží XP, Vista nebo Win7.

Není to Wi-Fi - 2 počítače jsou kabelem, 2 Wi-Fi.

Není to jen po zapnutí PC - projevuje se stejně na po probzení s hibernace nebo po probuzení ze spánku nebo po vypnutí firemní VPN.

Není to mým vlastním nastavením modemu Cisco - projevuje se i po resetu modemu do továrního nastavení.

Je to UPC nebo Modemem, protože pokud pokud vypnu UPC (modem), a zapnu ADSL nebo použiju 3G USB dongle se SIM kartou, internet funguje ihned.

 

Jsem v tom sám, nebo má někdo stějný problém?

A má někdo na tento problém nějaké funční řešení prosím (mimo řešení "vrátit se k ADSL nebo 3G")?

 

Díky.

Quido

Upraveno uživatelem Návštěvník

Sdílet toto téma


Link to post

Zajímavé, to by mohl být problém s překladem adres.

Mají hned po zapnutí počítače IP adresu? (zjistíte zadáním příkazu ipconfig do příkazového řádku)

Pokud ano, zkuste v době nefunkčnosti webu v příkazovém řádku a zadat příkaz: ping 77.75.72.3

a pak to odentrovat (je to ping na seznam.cz)

Ve výpisu by měly být odpovědi například: Odpověď od 77.75.72.3: bajty=32 čas=8ms TTL=249

Pokud tam bude, že vypršel limit odpovědi, tak tak to není DNS a problém bude v modemu.

Problém s DNS se také odhalí pokud se Skype přihlásí, ale weby nejdou.

Sdílet toto téma


Link to post

tohle sem kdysi dávno taky řešil a pokud si dobře pamatuju, bylo to nastavením firewallu ve wifi modemu...

jo a hoď sem výsledek speedtestu z prahy nebo z brna, 15Mb/s upload sem na upc ještě neviděl, se musim pokochat :)

  • lokalita-
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×